Artykuły spożywcze

Płatki śniadaniowe Nestlé Lion

Płatki Nestle Lion

Na półkach sklepowych nie brakuje szerokiej oferty płatków śniadaniowych dla dzieci i dorosłych. Dzieci wyrastają z ubrań i bajek, ale niekoniecznie z dobrych nawyków żywieniowych. Młodzi to wymagający konsumenci, którzy szukają produktów niebanalnych i najlepszej jakości. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom producent płatków śniadaniowych NESTLÉ wprowadził nowy produkt specjalnie dla młodzieży – płatki śniadaniowe NESTLÉ LION. NESTLÉ LION to wyśmienite połączenie karmelu i czekolady od teraztakże w pysznych płatkach śniadaniowych. Nowość, dostępna na półkach sklepowych od […]

Sadów syrop wiśniowy 430 ml

Sadów Syrop Wiśniowy

Jesienną i zimową porą chętnie sięgamy po gorące napoje, które podczas chłodnych dni przyjemnie rozgrzewają cały organizm od wewnątrz. Kubek gorącej herbaty wydaje się być wystarczający, aby poczuć miłe ciepełko. Jest jednak sposób, aby tę herbacianą rozgrzewkę uczynić jeszcze bardziej przyjemną! Polska marka Sadów, której właścicielem jest Unia Handlowa, proponuje nowość – gęsty i aromatyczny syrop wiśniowy, idealnie nadający się do wzbogacenia smaku herbaty i nie tylko! Syrop wiśniowy Sadów produkowany jest na bazie naturalnego […]

Twój Błonnik & 30% o​woców – źródło zdrow​ia i witalności od m​arki Britta​

Britta Twój Błonnik z owocami

Wszystkim dbającym o zdrowie i smukłą sylwetkę, marka Britta oferuje płatki Twój Błonnik & 30% owoców, stanowiące źródło naturalnego błonnika oraz składników odżywczych. Produkt idealnie sprawdzi się jako pożywne śniadanie i chrupiąca przekąska w ciągu dnia. Twój Błonnik & 30% owoców marki Britta to mix płatków zbożowych o delikatnym, cynamonowo-jabłkowym smaku i aromacie. Stanowi połączenie pełnego ziarna pszenicy, otrębów pszennych, suszonych jabłek, rodzynek oraz cynamonu. Twój Błonnik & 30% owoców marki Britta to płatki o […]

Innowacja w parze z ​naturalnym smakiem -​ Filety di Gusto mar​ki FRoSTA!​

FRoSTA Filet di Gusto z sosem pomidorowym

Marka FRoSTA rozszerzyła ofertę produktów rybnych o kolejną linię – Filety di Gusto. Filety spakowane w innowacyjną folię gotową do pieczenia charakteryzuje szybkość i wygoda przygotowania. Produkty są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od października br.  Filety di Gusto, są dostępne w dwóch wariantach smakowych. Filet di Gusto z sosem koperkowym to dwa delikatne filety z mintaja w aromatycznym sosie ze świeżo zamrożonego i posiekanego koperku z dodatkiem masła. Natomiast, Filet di Gusto […]

Chrzan tradycyjny – nowy produkt od MOSSO

Chrzan tradycyjny MOSSO

Głęboki smak i moc witamin – oto kwintesencja apetycznej kompozycji „Chrzanu tradycyjnego”, nowego produktu MOSSO. Na bazie oryginalnych receptur i ekologicznych składników powstał produkt zdolny nie tylko zadowolić wyszukane gusta admiratorów dobrej kuchni, lecz także zadbać o ich zdrowie. Czasami nie warto wymyślać przepisów od nowa. Wystarczy sięgnąć do skarbnicy wiedzy naszych dziadków. Tak stworzyliśmy produkt, który nawiązuje do wyśmienitych staropolskich tradycji, ale również dostarcza organizmowi cennych składników. – mówi Tomasz Kwaśniewski, manager MOSSO.  „Chrzan […]

Słodkie Kamyczki do​ chrupania​ marki Bonna

Bonna kamyczki

Kamyczki Bonna to nowość w portfolio produktów marki Bonna. Kamyczki są doskonałym pomysłem na małą, słodką przekąskę w chwilach wzmożonego zapotrzebowania na energię. Kamyczki Bonna to doskonałe do chrupania pyszne orzeszki arachidowe w glazurowanej i słodkiej polewie. Kolorowe nadziewane drażetki ucieszą nie tylko dorosłych miłośników łakoci, ale też dzieci. W przeciwieństwie do wielu innych słodyczy nie brudzą rąk i otoczenia np. ubrania i tapicerki w samochodzie, co na pewno ucieszy rodziców. Warto podkreślić, że orzechy […]

P​ierwsza na rynku gal​aretka o smaku multi​witaminy

Galaretka multiwitaminowa Gellwe

Marka Gellwe rozszerzyła portfolio galaretek o nowy, oryginalny smak. Po raz pierwszy na polskim rynku pojawiła się GALARETKA MULTIWITAMINA, wzbogacona o witaminę C, B12 i kwas foliowy. Wspaniały, niepowtarzalny smak sprawi, że galaretka przypadnie do gustu wielbicielom produktów tej marki. Wybór nowego wariantu galaretki nie jest przypadkowy. Multiwitamina jest bowiem jednym z najpopularniejszych smaków na rynku soków i napojów. Receptura nowej GALARETKI MULTIWITAMINA została przygotowana z najwyższej jakości surowców. Oprócz niepowtarzalnych walorów smakowych oraz wspaniałego koloru, […]

Dżem z fig Owocowa Rozkosz – egzotyka w słoiczku

Dżem z fig - Owocowa Rozkosz

Znana i ceniona na rynku marka Owocowa Rozkosz wprowadziła do swojej oferty kolejną, niezwykle ciekawą nowość! Oryginalny w smaku, niskosłodzony Dżem z fig właśnie zasilił popularną i bogatą linię niskosłodzonych dżemów tej marki. Nowy DŻEM Z FIG Owocowa Rozkosz przygotowany został ze starannie wyselekcjonowanych i dobranych w odpowiednich proporcjach owoców.  Niespotykana nowość marki Owocowa Rozkosz, dzięki swojej oryginalnej recepturze oraz słodziutkim, egzotycznym figom – gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe, które z pewnością sprawią ogromną przyjemność każdemu […]

Owocowa moc FRUGO w nowej formie lodopaku!

FRUGOlody czteropak

FRUGO powraca w nowym, lodowym wydaniu! Po sukcesie żelek oraz sorbetów nadszedł czas FRUGO lodów. Mroźna wersja orzeźwiającego FRUGO dostępna jest w czterech soczystych kolorach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Lody sprzedawane są we FRUGOpakach, zawierających cztery kubeczki po 130 ml. Znaleźć je można w sieciach Freshmarket oraz Żabka. Lodowe wydanie FRUGO uderza w czterech energetycznych kolorach oraz smakach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Soczyste barwy zawitały również na […]

Bakoma promuje jogurty o niskim indeksie glikemicznym

Bakoma

Kampania promująca jogurty Bakoma Premium Frutica w Internecie wkracza w drugi etap. Po części wizerunkowej wprowadzającej ten kobiecy produkt na rynek, Bakoma stawia na edukację swoich konsumentek wyjaśniając, jakie znaczenie dla procesu zdrowego odżywiania ma indeks glikemiczny. Po półrocznej kampanii nieidealna.pl mającej na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej”, Bakoma rozpoczęła popularyzację pojęcia „indeks glikemiczny” (IG), które stało się USP (Unique Selling Point)  tej część kampanii. Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie zdrowego […]

Facebook