Marketing & Reklama

Eduscho Family z nowym opakowaniem i tą samą kultową jakością – kampania z udziałem gwiazd już wystartowała

Nowe opakowanie, ten sam smak - EDUSCHO Family

Marka Eduscho ruszyła z nową kampanią promującą kultową żółtą kawę Family pod hasłem: „Nowe opakowanie, ten sam smak!”. Działania prowadzone są w ogólnopolskich mediach, prasie, Internecie oraz z udziałem influencerów i znanych osobowości telewizyjnych. W kampanii biorą udział m.in. Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor, a przekaz dotrze do ponad 4 milionów Polaków. Żółte Family – kawa, która łączy pokolenia Kawa Eduscho Family towarzyszy Polakom od lat, będąc symbolem rodzinnych spotkań i codziennych rytuałów. […]

Krakuski. Tam, gdzie rodzina – nowa odsłona kultowej marki ciastek

Krakuski - Tam, gdzie rodzina

Krakuski, wicelider kategorii ciastek paczkowanych w Polsce, przechodzą metamorfozę, która jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów. Marka wprowadza kompleksowe zmiany, obejmujące zarówno odświeżenie szaty graficznej opakowań, jak i zupełnie nową platformę komunikacyjną. Nowa strategia komunikacji została wprowadzona już w marcu tego roku, wzmacniając pozycję Krakusków na rynku. Rebranding marki Krakuski – nowoczesność w klasycznym wydaniu Jednym z kluczowych obszarów zmian jest odświeżenie szaty graficznej opakowań Krakusków. Projekt został zaprojektowany w sposób nowoczesny, ale jednocześnie […]

Tymbark – Jak owoc to mus: Nowa kampania promująca naturalne musy

Tymbark MUS

Tymbark od lat celebruje miłość do owoców, dbając o to, by w jego produktach znajdowały się tylko najlepsze, naturalne składniki. Najnowsza kampania „Tymbark – Jak owoc to mus” podkreśla autentyczność musów, prezentując je jako prawdziwe owoce w najczystszej postaci, bez dodatków. Kampania, oparta na humorystycznym przekazie i rytmicznym utworze Joe Cockera „You Are So Beautiful”, łączy prostotę z maksymalną skutecznością, co stanowi doskonały sposób na wyeksponowanie jakości produktów Tymbark. Innowacyjny koncept kampanii – naturalność i […]

Rio Mare wprowadza globalną kampanię reklamową – nowa strategia komunikacji marki

Rio Mare doskonały smak wymaga niewiele

Rio Mare, lider w kategorii tuńczyka w puszce, uruchamia nową globalną kampanię reklamową, podkreślającą jakość, autentyczność i wyjątkowy smak swoich produktów. Nowa strategia komunikacji koncentruje się na prostocie jako kluczowym elemencie doskonałego smaku. Nowy spot reklamowy – autentyczność i jakość Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, który w lekki i ironiczny sposób przedstawia koncept hiperboli. Znany krytyk kulinarny, po degustacji skomplikowanych dań, wraca do domu, gdzie odkrywa na nowo smak tuńczyka Rio Mare w oliwie […]

MAOAM ogłasza konkurs z nagrodą główną – 10 tys. zł

Marka MAOAM organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki, w którym główną nagrodą jest aż 10 000 złotych! To doskonała okazja, by połączyć przyjemność delektowania się ulubionymi gumami rozpuszczalnymi z szansą na atrakcyjne wygrane. Jak wziąć udział w konkursie? Konkurs trwa od 26 stycznia do 25 marca 2025 roku. Zasady są proste: Kup dowolne opakowanie gum MAOAM. Zachowaj paragon. Wejdź na stronę konkursmaoam.pl Zarejestruj dowód zakupu i odpowiedz na pytanie konkursowe: „Które gumy rozpuszczalne MAOAM lubisz najbardziej i […]

Żabka Ads – nowa era retail media w Polsce

Żabka godziny otwarcia

Żabka wkracza na rynek retail media, uruchamiając innowacyjne narzędzie o nazwie Żabka Ads – Shopper-Driven Media. Platforma pozwala reklamodawcom na efektywne docieranie do milionów klientów Żabki dzięki wykorzystaniu sieci ponad 1500 cyfrowych nośników zlokalizowanych w sklepach w całej Polsce. Nowa inicjatywa pozwala na realizację kampanii ogólnopolskich i lokalnych, dostarczając partnerom cennych rekomendacji opartych na danych sprzedażowych i statystykach z aplikacji Żappka. Retail media – globalny trend w Polsce Retail media to technika marketingowa zyskująca popularność […]

Daj słoikowi drugie życie – Konkurs konsumencki WINIARY powraca!

Winiary - Daj słoikowi drugie życie

Okres świątecznych przygotowań to czas spędzany w kuchni, wspólnego przyrządzania ulubionych potraw i celebrowania rodzinnych tradycji. Tegoroczne święta są również doskonałą okazją do wprowadzenia zasad zero waste w codziennym życiu. Marka WINIARY po raz kolejny zachęca swoich klientów do kreatywnego recyklingu, organizując konkurs „Daj słoikowi drugie życie”. Zgłoszenia można przesyłać od 16 do 31 grudnia. „Zero waste” – prosty krok do bardziej świadomych świąt Każdy dom ma swoje unikalne kulinarne zwyczaje świąteczne, ale niezależnie od […]

Lorenz wprowadza nową ramę komunikacyjną: „Lorenz. W naszych rękach”

Lorenz w naszych rękach

Firma Lorenz, właściciel marek takich jak Crunchips, Curly czy Monster Munch, zaprezentowała nową ramę komunikacyjną pod hasłem „Lorenz. W naszych rękach”. To kreatywny koncept, który łączy budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek oraz ich działaniami z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Symbolika rąk – kluczowy element nowej strategii Hasło przewodnie odwołuje się zarówno do codziennego kontaktu z produktami Lorenz, jak i do odpowiedzialności, którą każdy z nas trzyma w swoich rękach. Dłońmi […]

Dan Cake: Świętuj na własnych zasadach

Świętuj jak chcesz z Dan Cake

Marka Dan Cake wprowadza świeże spojrzenie na święta Bożego Narodzenia, stawiając na nowoczesną platformę komunikacyjną „Jedz jak chcesz”. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do celebracji drugiego dnia świąt w sposób zgodny z ich preferencjami i potrzebami, przełamując schematy tradycyjnego świętowania. Święta bez presji Badania pokazują, że aż 22% Polaków odczuwa zmęczenie związane z intensywnymi przygotowaniami świątecznymi*. Dan Cake chce, aby drugi dzień Bożego Narodzenia stał się czasem relaksu – chwilą dla siebie lub bliskich, spędzoną […]

Loteria WINIARY – Budyniowe Love. Druga edycja

Loteria Winiary - Budyniowe Love

Jesień to czas, gdy wieczory spędzamy w domowym zaciszu z herbatą i kocem, jednak warto te chwile urozmaicić, przygotowując pyszne, ciepłe desery z najbliższymi. Wspólne gotowanie to doskonały sposób na spędzenie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Z marką WINIARY oraz jej nową edycją loterii Budyniowe Love można połączyć przyjemne z pożytecznym, zyskując szansę na atrakcyjne nagrody! Pomysły na ciepłe jesienne desery z Budyniem WINIARY Jesienne wieczory to idealny czas na przygotowywanie słodkich przysmaków. Budynie WINIARY […]