Papryka chilii na dobre zagościła w polskiej kuchni. Jej charakterystyczna ostrość sprawia, że jest ona nieodłącznym składnikiem wielu popularnych dań. Firma Tarsmak wykorzystała ją do stworzenia Sosu piri-piri, który znakomicie podkreśli smak m.in. mięs, gulaszy, zup i dań typu fast-food. Ostrość dla zuchwałych Wyjątkowo pikantny sos Tarsmak bazuje na połączeniu kilku odmian ostrych papryczek, pomidorów i starannej kompozycji orientalnych przypraw. Sos Tarsmak przypadnie do gustu zwłaszcza tzw. chilihead`om, czyli fanom bardzo ostrego doprawiania, którzy doceniają […]
Aktualności
Polacy od lat gustują w wędlinach podsuszanych i suchych. Od niedawna w polskich sklepach wielbiciele tego typu produktów znajdą nowość od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin – pyszną Kiełbasę Myśliwską Suchą z szynki. W Polsce dużą popularnością cieszą się kiełbasy suche, dlatego Chrzanowska Manufaktura Wędlin wprowadza na rynek nowość – Kiełbasę Myśliwską Suchą z szynki, którą spośród konkurencji wyróżnia apetyczna ciemna barwa i naturalny aromat wędzenia. Doskonały smak zapewnia staranne suszenie i unikatowa technologia stosowana przy produkcji. […]
Na liście artykułów dopuszczonych przez Ministra Zdrowia do sprzedaży w szkolnych sklepikach i podawania w szkolnych stołówkach, znalazły się soki i musy owocowe oraz soki owocowo-warzywne i warzywne bez dodatku cukru. Decyzja ta jest kolejnym potwierdzeniem faktu, że musy i soki we wszystkich rodzajach opakowań, z dłuższym terminem przydatności do spożycia, są produktami pełnowartościowymi, bogatymi w substancje odżywcze i witaminy oraz, że zgodnie z rekomendacją Światowej Organizacji Zdrowia szklanka soku może stanowić jedną z zalecanych […]
Kobieta sukcesu, która łączy miłość do surfowania po Bałtyku z zarządzaniem w firmie „Bałtyk”. Mowa o Karolinie Wolińskiej – dwukrotnej Mistrzyni Polski w surfingu, a dziś Wiceprezes Zakładów Przemysłu Cukierniczego „Bałtyk” w Gdańsku. Choć aktualnie skupia się głównie na zarządzaniu w firmie – z pozycji Wiceprezes Export Manager – to nie porzuciła pasji, która przyniosła jej dwukrotny tytuł mistrzowski. W sezonie letnim na bieżąco śledzi prognozę pogody, aby – gdy nadejdzie fala – być na plaży, chwycić za deskę i […]
Dr. Oetker – jedna z czołowych na polskim rynku marek w kategorii deserów jednoporcjowych, jako pierwszy na rynku wprowadza serię kisieli Słodka Chwila Rozgrzewająca z wyjątkowymi połączeniami smaków i rozgrzewającymi dodatkami. Nowy impuls od Dr. Oetkera, lidera rynkowego rozgrzeje półkę deserów jednoporcjowych. We wrześniu w portfolio Słodkiej Chwili pojawią się wyjątkowe rozgrzewające kisiele z owocami i rozgrzewającymi dodatkami i witaminą C. Miłośnicy Słodkiej Chwili będą mogli spróbować zupełnie nowych, intrygujących połączeń smakowych, których do tej pory […]
POLOmarket Sp. z o.o. informuje, że Zarząd spółki podjął decyzję o rozwiązaniu porozumienia zawartego pomiędzy spółką a Stokrotka Sp. z o.o. w dniu 4 maja 2015 roku, którego przedmiotem było zawiązanie spółki Polskie Supermarkety. Wypowiedzenie porozumienia następuje na etapie prac koncepcyjnych przed jakimkolwiek podjęciem działań operacyjnych. W toku prowadzonych uzgodnień dotyczących modelu współpracy nie udało się stronom wypracować wspólnego rozwiązania satysfakcjonującego obie spółki. Zdaniem Zarządu POLOmarket ze względu na istotne rozbieżności pomiędzy stronami realizacja założeń […]
ZT Kruszwica stawia na promocję swojej Margaryny Smakowita. Po raz pierwszy w reklamie marki Smakowita wystąpią celebryci – będzie to para Cezary i Katarzyna Żak. Kampania startuje dziś, jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku brandu Smakowita (z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska), a hasło przewodnie to „Idealna do chleba”. Warstwę muzyczną spotu telewizyjnego tworzy znany przebój „Jesteś szalona”, w nowej aranżacji i z nowymi słowami. Zadaniem agencji Red8 Advertising było przygotowanie nowej odsłony kampanii reklamowej, budującej świadomość […]
19 sierpnia br. ruszył nowy supermarket MarcPol w Stanisławowie Pierwszym. To już drugi sklep uruchomiony przez polską sieć handlową w tej miejscowości. Firma tym samym wzmocniła swoją obecność w województwie mazowieckim. W nowocześnie zaaranżowanej placówce, na szczególną uwagę zasługuje pierwszy „Zieleniak” MarcPolu, w którym znaleźć można bogaty wybór świeżych warzyw i owoców. Nowy sklep zlokalizowany jest przy ul. Sonaty 2, a jego powierzchnia całkowita liczy ponad 1000 m2. W uroczystości otwarcia supermarketu wzięli udział m.in. […]
Kiedyś Owocudo a teraz smoothie i nowy podział smakowy: Biały, Żółty, Czerwony i Zielony – te stworzone z soków oraz zmiksowanych owoców smoothie Marwit będą dostępne w zupełnie nowej, jeszcze bardziej apetycznej odsłonie już od września. Smoothie Marwit to propozycja aksamitnej i sycącej przekąski, którą łatwo mieć zawsze przy sobie. To świetny sposób na ugaszenie pragnienia, ale także na jedną z zalecanych porcji warzyw i owoców dziennie. Smoothies Marwit przypadną do smaku wielbicielom zaskakująco owocowych połączeń.: […]
Rynek słodyczy w Polsce stale się rozrasta. Przybywa nowych produktów, pojawiają się nowe smaki kształty i opakowania. Przyglądając się konkretnym grupom słodyczy uwagę zwracają żelki, których kategoria rośnie i wciąż ma jeszcze duży potencjał. W ostatnim czasie pojawił się kolejny gracz – marka Verbena, która wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów stworzyła nową kategorię produktową – żelki dla kobiet. Pierwsze żelki powstały w 1922 roku, od tego czasu przeszły one ogromną ewolucję. Począwszy od różnych kolorów i kształtów, kończąc […]