MR.DIY, globalny lider w sektorze artykułów gospodarstwa domowego i majsterkowania, zadebiutował na polskim rynku. Pierwszy sklep sieci został otwarty w Centrum Handlowym Platan w Zabrzu. Co znajdziemy w MR.DIY? Sklep w CH Platan zajmuje powierzchnię 724 m². Klienci znajdą tu szeroką gamę produktów z 10 kategorii: artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, produkty dla zwierząt, artykuły dekoracyjne, zabawki, akcesoria papiernicze, sezonowe dekoracje i wiele innych. Sklep MR.DIY w CH Platan będzie standardowo otwarty od […]
Aktualności
Z dniem 1 stycznia 2025 r. Adam Imielski obejmie stanowisko prezesa Kraft Heinz Polska, zastępując na tym stanowisku Martę Pilczuk, która przechodzi na pozycję dyrektor zarządzającej rynkiem Wielkiej Brytanii i Irlandii. Ponad 20 lat doświadczenia w branży FMCG Adam Imielski to doświadczony lider z imponującym, ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG. Z Kraft Heinz Polska związany jest od niemal czterech lat, pełniąc rolę dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Jego działania przyczyniły się do realizacji kluczowych […]
Tegoroczna zimowa kolekcja świątecznych słodyczy marki Wawel to połączenie wyjątkowych smaków z pięknymi, świątecznymi opakowaniami. Limitowana edycja zachwyca bogatą różnorodnością i jest doskonałym pomysłem na prezent. Świąteczne słodycze Wawel to także sposób na dodanie magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego klimatu. Różnorodność smaków w czekoladach Wawel Zimowa oferta Wawel to prawdziwe królestwo czekolad. W kolekcji znajdziemy czekolady o smakach m.in.: Miód Malina, Migdał w Karmelu, Zimowa Herbatnikowa, Zimowa […]
Holenderska sieć dyskontowa Action ogłosiła wzrost sprzedaży netto o 20,9% w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2024 roku, osiągając 9,6 miliarda euro. Wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 9,8%, co wynikało z rosnącej liczby klientów. Na wyniki sprzedażowe wpływ miało również obniżenie cen ponad 4 000 produktów w latach 2023 i 2024. Ekspansja sieci Action: 189 nowych sklepów i ponad 5 000 miejsc pracy Action otworzyło 189 nowych sklepów w 12 europejskich krajach, zwiększając ich łączną liczbę […]
Netto Polska, sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza znaczące zmiany kadrowe, które wspierają realizację jej ambitnej strategii rozwoju na polskim rynku. Od początku listopada na stanowisko Dyrektora Commercial dołączy Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego obejmie Tomasz Kaźmierczak. Krzysztof Dobczyński jako Dyrektor Commercial Nowym Dyrektorem Commercial Netto Polska zostanie Krzysztof Dobczyński, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym i hurtowym. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję Dyrektora Handlowego w Carrefour Polska, odpowiadając […]
Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy (woj. podlaskie). Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom. Choroszcz, ul. Sportowa 33 to dokładny adres nowego sklepu Chorten. Placówka mająca ponad 250 m2 powierzchni jest zlokalizowana w nowej inwestycji, na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To punkt typu convenience z mocno rozbudowanymi działami świeżymi, ale też […]
„Promocja Roku” to kluczowa statuetka w programie „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”. W tegorocznej edycji nagrody otrzymały sieci takie jak Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu. O wynikach zadecydowały głosy prawie 140 tys. konsumentów, którzy wyrazili blisko 4 mln opinii o 119 sieciach. Dla milionów Polaków właśnie oferty promocyjne są kluczowym czynnikiem decydującym o ich planach zakupowych. Dobrze zaprojektowane programy promocyjne mogą wzmacniać lojalność shopperów oraz pomagają firmom w […]
Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych i partnerskich, czyli aż ¼ wszystkich sklepów spożywczych w Polsce1. Utworzenie grupy zakupowej to odpowiedź Eurocash i innych uczestników Grupy na oczekiwania konsumentów co do wysokiej jakości produktów i rozsądnej ceny, a także trwającą od wielu miesięcy wojnę cenową i rosnącą pozycję rynkową dyskontów. Grupa Eurocash od […]
Według najnowszego sondażu, 52,6% Polaków chce przywrócenia handlu we wszystkie niedziele. 38,9% rodaków ma odmienne zdanie, a 8,5% nie umie się określić w tej kwestii. Do tego widać wzrost poparcia dla ww. rozwiązania. Na początku lutego br. 46% ankietowanych chciało, żeby sklepy stacjonarne pozostawały otwarte każdego dnia tygodnia. Przeciwników było wtedy 44%, a niezdecydowanych – 10%. W ciągu 8 miesięcy zmieniła się też struktura zwolenników. Wcześniej wśród nich były głównie osoby w wieku 30-40 lat, […]
Kraft Heinz, czołowy producent żywności w Polsce, przeniósł swoją siedzibę do budynku przy ulicy Żaryna na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro jest nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy firmy, ale także zaprojektowane zgodnie z brandbookiem. Ponadto liczne udogodnienia wspierają kreatywność pracowników i budowę wewnętrznych relacji. Siedziba firmy mieści się w budynku Harmony Office Center C. Nowa siedziba Kraft Heinz w Warszawie Nowe biuro Kraft Heinz rozlokowane jest na 2 piętrach o łącznej powierzchni 1027 […]