Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Sparkles – Napój gazowany w puszce z nutą smaku, bez dodatku cukru

Sparkles Berries Dry

W kwietniu br. na rynku pojawił się Sparkles – nowa marka napojów w puszce od Żywiec Zdrój S.A.. To wyjątkowe połączenie jedynie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnego aromatu z owoców lub mięty. Jest to pierwszy na polskim rynku tego typu produkt w puszce, bez dodatku cukru1 oraz substancji słodzących. Sparkles dostępny jest już w sieci sklepów Żabka. Żywiec Zdrój S.A. wprowadza na rynek nową markę. Sparkles, napoje gazowane w puszkach z nutą smaku, […]

Justyna Orzeł sekretarzem generalnym i wiceprezesem Carrefour Polska

Justyna Orzeł

Nowa sekretarz generalna i wiceprezes firmy objęła swoje funkcje z początkiem lipca 2019 roku, poszerzając tym samym zakres odpowiedzialności. W obecnej roli odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR. Justyna Orzeł posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, marketingu, handlu i sprzedaży. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach jako dyrektor zasobów ludzkich, z sukcesami tworzyła i […]

Nowe mleko Łaciate bez laktozy

Łaciata rodzina powiększa się o dwa nowe mleka UHT bez laktozy. Najbardziej rozpoznawane Polskie mleko będzie dostępne dla konsumentów, którzy w swojej diecie nie tolerują cukru mlecznego. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie wprowadza na rynek mleko Łaciate bez laktozy. Dla konsumentów, którzy cenią sobie tradycyjny smak i doskonałą jakość mleka Mlekpol przygotował dwie propozycje Łaciatego o zawartości tłuszczu 1,5 % oraz 3,2%. Łaciate bez laktozy to pełnowartościowe mleko, doskonałe źródło wapnia i białka. Dzięki zastosowaniu […]

Dodaj lekkości swojemu dniu z Lipton Ice Tea Green

Lipton Ice Tea green

30 stopni w cieniu, żar lejący się z nieba, a wokół sam beton – w takich momentach wszyscy szukamy orzeźwienia. W chwilach gdy nic nie jest w stanie przynieść nam ulgę, do gry wkracza Lipton Ice Tea Green – naturalna, pyszna alternatywa, która dodaje lekkości. Rusza nowa kampania o nazwie „Dodaj lekkości swojemu dniu”, którą wspierają znane osoby ze świata kultury, sportu, Youtube’a i Instagrama. Do wyboru jest wiele wariantów smakowych – począwszy od klasycznej […]

Rodzinna sieć Arhelan otwiera kolejne sklepy

Polski Sklep Arhelan - Olecko

Najwyższa jakość produktów spożywczych, przemysłowych i chemii gospodarczej, serdeczna, wręcz rodzinna atmosfera oraz konkurencyjne ceny – to cechy, które wyróżniają sieć marketów Arhelan. Nic więc dziwnego, że tylko w czerwcu marka uruchomiła sześć kolejnych sklepów. Obecnie posiada 93 markety w 52 miejscowościach, w których zatrudnionych jest już ponad 1400 pracowników. Od początku naszej działalności staramy się jak najlepiej dbać o naszych klientów, oferując im produkty z najwyższej półki i co ważne, w przystępnych cenach. Stawiamy […]

20 lat FRoSTY w Polsce! Podsumowanie działalności

FRoSTA logo

1999 rok niewątpliwie był przełomowy i to nie tylko dlatego, że dzielił dwa wieki i dwa tysiąclecia. Właśnie wtedy w Polsce działać zaczął obecny lider mrożonych produktów rybnych. Historia działalności marki FRoSTA pokazuje, jak wiele można zmienić w ciągu dwóch dekad. Na polskim rynku marka FRoSTA obecna jest od 1999 roku i od samego początku jest jednym z liderów w zakresie wprowadzania innowacyjnych rozwiązań proekologicznych i z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Z okazji 20. urodzin […]

zGRILLowane sosy od SEKO

SEKO S.A., polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, wprowadziło na rynek kolejne nowości produktowe. Tym razem są to sosy z serii „zGRILLowane” jako pyszny dodatek do potraw z grilla. Występują w 4 wariantach smakowych. Bazą sosów jest jogurt naturalny i w zależności od wersji smakowej połączony jest z wyraźnymi dodatkami. SEKO S.A. oferuje: sos tysiąca wysp, meksykański, czosnkowy, tzatziki. Każdy więc znajdzie pyszną opcję dla siebie. Wszystkie cztery warianty mają taką samą gramaturę – 130 g. Są […]

Mondelez Polska rozszerza portfolio tabliczek o nową czekoladę – Milka darkmilk

Milka darkmilk Almond

Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie […]

Krakus zachęca w kampanii: Chrup na grilla

Krakus zachęca w kampanii - Chrup na grilla

Krakus to produkty, które stanowią idealne uzupełnienie wielu potraw z grilla. W kampanii outdoorowej i digitalowej marka zachęca do wspólnego grillowania. Trwa sezon grillowy, z którym nieodłącznie są kojarzone ogórki Krakus – produkty, które w różnej formie można chrupać podczas spotkań na świeżym powietrzu. Dlatego marka poświęciła im najnowszą kampanię. Krakus koncentruje się w dwóch obszarach działań – reklam na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online. W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie […]

Kwaśna przygoda od Chupa Chups Sour Infernals

Chupa Chups Sour Inffernals cukierki do żucia 83 g

Słodycze muszą być słodkie – to nie podlega dyskusji. Ale co się stanie, gdy słodki smak połączymy z inną wyrazistą i orzeźwiającą nutą? Nowość od Perfetti Van Melle – seria Chupa Chups Sour Infernals to prawdziwa bomba intensywnie kwaśnej radości, którą warto dzielić się z najbliższymi. Millenialsi lubią eksperymenty Jak wynika z badań Nielsen[1], aż 45% młodych Polaków podczas ostatnich zakupów sięgnęło po nowe produkty. Nie dziwi więc fakt, że firmy chcąc trafić w gusta […]