Mondelez Polska rozszerza portfolio tabliczek o nową czekoladę – Milka darkmilk

Milka darkmilk Alpine MilkMondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech kuszących wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Dzięki specjalnemu procesowi produkcji łączy ona w sobie intensywny smak kakao z delikatnością czekolady z alpejskiego mleka. Rezultatem jest innowacyjna ciemna czekolada mleczna: delikatna w smaku i z dodatkową nutą kakaową. Nowość trafiła do sklepów w kwietniu. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe.

Milka darkmilk – pierwsza taka czekolada na polskim rynku

Milka darkmilk powstała w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących czekolady ciemniejszej i nieco intensywniejszej w smaku, a jednocześnie delikatnej
i rozpływającej się w ustach. Dotychczas na rynku brakowało takiego wariantu.

Badanie rynku pokazało nam, że profile smakowe konsumentów zmieniają się wraz z wiekiem. Z upływem czasu coraz chętniej sięgają oni po gorzkie odmiany czekolady. Wiele osób uważa jednak, że ciemna czekolada jest zbyt gorzka i brakuje jej delikatności, którą cenią w czekoladzie mlecznej. Milka darkmilk to idealny wybór właśnie dla tych konsumentów, którzy poszukują delikatnej czekolady z mleka alpejskiego z intensywnym smakiem kakao.

– mówi Paulina Polubiec, Brand Manager Milka & Baltics.

Milka darkmilk AlmondCo ważne, Milka darkmilk nie jest jedynie kolejną wersją smakową znanych dotychczas konsumentom tabliczek Milka, ale stanowi niezależną linię produktową czekolad Milka, będącą uzupełnieniem standardowego portfolio.

Nowość różni się szatą graficzną i procesem produkcji. Milka darkmilk wykorzystuje nową masę czekoladową, która zawiera więcej masy kakaowej, ale poprzez szczególnie intensywne konszowanie nabywa ona specyficznych walorów smakowych. Podobnie jak standardowa czekolada Milka, również darkmilk zawiera 100% mleka alpejskiego. Ten najwyższej jakości składnik w połączeniu z innowacyjnymi technologiami produkcyjnymi gwarantuje, że Milka darkmilk rozpływa się w ustach. W rezultacie otrzymujemy idealnie wyważoną i wyrafinowaną, delikatną mleczną czekoladę Milka z intensywnym smakiem kakao.

Portfolio Milka darkmilk złożone z trzech pysznych wariantów smakowych to dopiero początek – na pewno będziemy je rozwijać w przyszłości. Nowe opcje są obecnie w fazie testowania.

– zdradza Paulina Polubiec.

Milka darkmilk Salted CaramelMilka darkmilk w programie zrównoważonej uprawy kakao Milka darkmilk jest częścią Cocoa Life – autorskiego programu Mondelez International dotyczącego zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca. Jego celem jest zapewnienie stabilnego łańcucha dostaw kakao, przy jednoczesnym zabezpieczeniu lepszej przyszłości farmerów, ich rodzin i społeczności. Do końca 2017 r. inicjatywa objęła 120 500 farmerów oraz przyczyniła się do zasadzenia ponad miliona drzew. Logo Cocoa Life na przedniej stronie opakowań Milka darkmilk gwarantuje, że 100% kakao we wszystkich tabliczkach pochodzi z programu Cocoa Life.

Silne wsparcie 360 stopni

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzy silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W maju w sklepach pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym standy prepackowane. Z kolei w czerwcu konsumenci będą mogli spróbować nowości podczas licznych akcji samplingowych w sklepach, kawiarniach, księgarniach i kinach. W tym miesiącu ruszyła także emisja dedykowanej reklamy telewizyjnej. Promocja będzie widoczna również w digitalu, w tym w social media, a także w prasie oraz w formie reklamy zewnętrznej (kampania billboardowa).

Milka darkmilk

  • waga: 85 g
  • cena: ok. 4,99 zł

Mondelez Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.