Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Biedronka i Glovo rozpoczęły oficjalną współpracę. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z popularnej sieci. Usługa wystartowała w 10 miastach i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci. Liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach będzie się zwiększać. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ale także, by zminimalizować czas spędzany w kolejkach, które tworzą się w związku z wprowadzonymi ograniczeniami, Biedronka rozpoczęła współdziałanie z Glovo – popularną […]
Aktualności
Grupa Aristo – lider w świadczeniu profesjonalnych usług dezynfekcji odnotowuje ogromne zapotrzebowanie na swoje usługi. Po dezynfekcję sięgają przede wszystkim zarządcy centrów handlowych, biurowców oraz duże sieci handlowe. To odpowiedź na alarmujące informacje naukowców, wg. których koronawirusem bardzo łatwo zarazić się w biurze czy podczas codziennych zakupów. W związku z pandemią koronawirusa ogłoszoną przez WHO miliony pracowników na całym świecie wykonują swoją pracę zdalnie. Niestety nie dotyczy to wszystkich. Wielu pracowników nadal wykonuje pracę w […]
Biedronka reaguje na nowe zmiany ogłoszone przez polski rząd w związku z aktualną sytuacją. Od 2 kwietnia br. sklepy sieci Biedronka wydłużają godziny otwarcia – będą czynne w godz. 6:00 – 24:00. Wszystko po to, by klienci mieli szansę zakupu żywności, nawet przy nowych niższych limitach osób w placówkach handlowych. Dodatkowo w tygodniu przedświątecznym, czyli w dniach 7-10 kwietnia, sklepy Biedronka będą czynne całą dobę. Dzięki temu Polacy będą mogli komfortowo zrobić tradycyjne zakupy na […]
Spółka Colian wesprze produktowo wszystkie szpitale przekształcone w zakaźne do walki z COVID-19 w naszym kraju. Producent przekaże dla lekarzy i pacjentów 160 tysięcy sztuk słodyczy i napojów niegazowanych. Spółka Colian zadeklarowała wysyłkę słodyczy i napojów do wszystkich szpitali przekształconych w zakaźne do walki z COVID-19 w naszym kraju. Do końca tygodnia, do lekarzy i pacjentów trafi łącznie prawie 160 tysięcy sztuk wafelków Grześki, batoników Goplana Break, ciastek Petit Beurre Jutrzenki, czekoladek od Goplany oraz napojów niegazowanych […]
W związku z decyzją rządowego zespołu zarządzania kryzysowego dotyczącą odwołania imprez masowych w Polsce z powodu rozprzestrzeniania się koronawirusa, 12. edycja Poland & CEE Retail Summit została przesunięta na drugą połowę roku 2020. Nową datę wydarzenia organizatorzy podadzą wkrótce. Koronawirus bez wątpienia będzie miał wpływ na działalność firm z branży retail i FMCG. Lecz dzięki wspólnym wysiłkom możemy dążyć do ograniczenia jego negatywnego wpływu na biznes oraz społeczeństwo, dostosowując do obecnej sytuacji podejmowane działania komercyjne […]
E.Leclerc podsumował wyniki finansowe za 2019 rok. Po raz pierwszy w dwudziestopięcioletniej historii funkcjonowania w Polsce grupa przekroczyła granicę 3 mld zł obrotów. Sprzedaż jej sklepów na poziomie 3,1 mld zł oznacza wzrost o 6,5% rok do roku. Wyniki za 2019 rok potwierdziły , że model biznesowy E.Leclerc w dalszym ciągu jest efektywny w kontekście wzrastającej konkurencji, dodatkowo zaostrzonej poprzez stopniowo rozszerzane ograniczenie handlu w niedzielę. Od 25 lat funkcjonowania na polskim rynku konsekwentnie budujemy […]
Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu. Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko Waniliowe ruszyła z początkiem marca. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, […]
Nowoczesne Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego firmy PepsiCo zostało otwarte w miejscowości Suchy Las niedaleko Poznania. Strategia wiodącego producenta napojów gazowanych uwzględnia zapewnienie klientom handlowym dostęp do innowacyjnych i prostych w obsłudze urządzeń chłodniczych, które nie tylko będą gwarantowały odpowiednią temperaturę i ekspozycję produktów, lecz jednocześnie będą przyjazne dla środowiska. To właśnie w naszym kraju kierownictwo PepsiCo dostrzegło największy potencjał rozwijania najnowszych rozwiązań technicznych przy udziale wysokiej klasy polskich specjalistów i inżynierów. Odpowiednio schłodzone napoje, […]
Do portfolio Wawel dołącza pyszna nowość, jakiej jeszcze na rynku nie było. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z idealnego połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także przykuwające uwagę materiały POS. Nowość w portfolio Wawel gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe. Dwie topowe marki kolejny raz przystąpiły do […]
Większa sprzedaż wybranych artykułów, oferowanie klientom nowego modelu produktu, proponowanie kilku sztuk w niższej cenie – w sieciach retail jest wiele sytuacji, w których managerom zależy na szybkim zwiększeniu motywacji handlowców. Szefowie organizują więc konkursy, licząc na to, że zaplanowana strategia szybko zostanie zrealizowana, a współzawodnictwo łatwo zaangażuje wszystkich pracowników. Niestety, po pewnym czasie może okazać się jednak, że koncepcja wcale się nie rozwija i większość osób w ogóle podjęło wyzwania. Co poszło nie tak? […]