Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, Biedronka i Glovo rozpoczęły oficjalną współpracę. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z popularnej sieci. Usługa wystartowała w 10 miastach i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci. Liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach będzie się zwiększać.
W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ale także, by zminimalizować czas spędzany w kolejkach, które tworzą się w związku z wprowadzonymi ograniczeniami, Biedronka rozpoczęła współdziałanie z Glovo – popularną aplikacja, zajmującą się dostawami na życzenie. Opcja zamawiania produktów z sieci Biedronka dostępna jest w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie i Wrocławiu. Dzięki temu mieszkańcy tych 10 miast zrobią zakupy bez wychodzenia z domu. Użytkownicy mogą wybrać artykuły z katalogu liczącego niemal 1000 pozycji, podzielonego na najważniejsze kategorie m. in.: „warzywa i owoce”, „mięso, ryby i wędliny”, „pieczywo” czy „napoje”. Dostawa dotrze do zamawiającego w czasie krótszym niż godzina.
Wierzymy, że Glovo wykonuje usługę, której w tej chwili poszukuje coraz większa liczba klientów Biedronki. Ta współpraca zapewnia możliwość dotarcia do naszych klientów nowymi drogami, nie wpływając na komfort zakupowy naszych klientów w sklepach.
– mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.
Robiąc zakupy, użytkownicy Glovo, dzięki intuicyjnemu i przejrzystemu menu, będą mogli w prosty sposób dodać do koszyka potrzebne produkty oferowane przez Biedronkę. Ceny artykułów w aplikacji są takie same jak w sklepie stacjonarnym – obowiązują także promocje. Kolejno po potwierdzeniu zamówienia przez użytkownika, kurier otrzymuje powiadomienie i udaje się do najbliższego sklepu uczestniczącego w tym programie. W tym czasie wyznaczeni pracownicy Biedronki rozpoczynają kompletowanie produktów. Dzięki ich doświadczeniu i znajomości asortymentu zamówienie zostaje zebrane bardzo szybko. Kurier odbiera zakupy i zachowując wysokie środki ostrożności i higieny zgodne z wytycznymi WHO, dostarcza je do zamawiającego w sposób „bezkontaktowy”.
Dostawa bez kontaktu została wprowadzona przez Glovo kilka tygodni temu w celu zwiększenia bezpieczeństwa klientów. Zamówione produkty kurier zostawia pod drzwiami lub pod bramą, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z użytkownikiem.
W tym trudnym okresie chcemy pomagać Polakom poprzez dostarczanie niezbędnych produktów do życia pod same drzwi: szybko, wygodnie i przede wszystkim – bezpiecznie. Wprowadzone przez nas działania to m. in. rezygnacja z pozostawiania podpisu u dostawcy, dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów paczek i trzymanie ich za boki. Naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo oraz dobre samopoczucie klientów, kurierów i partnerów. Teraz będą to nasze wspólne cele z nowym oficjalnym partnerem – Biedronką.
– mówi Carlos Silván, General Manager Glovo Polska.
Za zamówienie można zapłacić karta podłączoną do aplikacji (akceptowane karty kredytowe i debetowe Visa, MasterCard i American Express). Koszt promocyjny dostawy zakupów z Biedronki wynosi 9,99 zł. Nie ma określonych limitów wagowych, jednak waga zamówienia nie powinna przekraczać fizycznych możliwości kuriera. Zakupy można zamawiać w godzinach od 10 do 22.30.
Biedronka / Glovo