Marka Tarczyński poinformowała o premierze nowego produktu – Parówek z linii Rośl-Inne. To kolejny krok polskiego producenta w stronę umocnienia swojej pozycji na rynku mięsnych alternatyw. Firma zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem popularności wśród polskich marek „wege”. Produkty trafiły już do sprzedaży. Porcja białka na śniadanie Mając świadomość, że świat stale poszukuje nowych źródeł białka, marka Tarczyński stworzyła Parówki Rośl-Inne – bez dodatku konserwantów i glutenu, a zarazem bogate w roślinny błonnik i proteiny. […]
Aktualności
Sukces marek własnych, produkowanych przez Greek Trade z roku na rok rośnie. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że marki własne odpowiadają za ponad 20% wartości sprzedaży FMCG w Polsce i stają się coraz bardziej popularne. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii […]
Marka NESVITA®, należąca do Nestlé, wprowadza do swojej oferty nowe owsianki funkcjonalne z błonnikiem. NESVITA® proponuje trzy nowe owsianki będące źródłem błonnika i zapewniające wsparcie różnych potrzeb organizmu i zdrowego stylu życia. W nowej recepturze znajdują się m.in. naturalne pełnoziarniste płatki owsiane, suszone owoce i ziarna oraz odrobina naturalnego miodu wielokwiatowego (bez dodatku białego cukru). To propozycja na zdrowe śniadanie lub pożywną przekąskę. Nowe kompozycje smakowe obejmują trzy funkcjonalne rozwiązania: Owsianka Trawienie, Owsianka Zdrowa Skóra oraz Owsianka […]
Już ponad 2100 placówek partnerskich współpracuje z Polską Grupą Sklepów Spożywczych Chorten. Na początku było 20 placówek, tylko w województwie podlaskim. Teraz jest ich ponad 100 razy więcej i są w każdym regionie kraju. Idea przyświecająca Grupie Chorten jest jednak niezmienna – najważniejszy jest interes każdego pojedynczego sklepu. Jesteśmy interesującą alternatywą dla różnych konceptów franczyzowych, gdyż w naszym przypadku właściciele sklepów mają dużą niezależność w prowadzeniu biznesu i nie narzucamy im np. wielkości zamówień. Mamy […]
Wiosna to czas, gdy na talerzach coraz częściej goszczą sałatki ze świeżych warzyw. Delikatne liście sałaty i szpinaku, soczyste ogórki, pomidory, rzodkiewki, natka pietruszki oraz szczypiorek kuszą świeżością oraz pysznym smakiem, stanowiąc znakomitą alternatywę dla kalorycznej diety zimowej. Niezbędnym składnikiem warzywnej sałatki jest dressing, który pozwala apetycznie połączyć smaki. Do przygotowania tego prostego sosu doskonale nadaje się olej Rapso. Olej rzepakowy Rapso jest wytwarzany metodą tłoczenia na ciepło, ze specjalnie wybranych ziaren. Nasiona rzepaku, pochodzące […]
Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 29.04.2021 r., Lidl otworzy swój nowy obiekt w Rogoźnie, przy Alejach Marszałka Piłsudskiego 39. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00. Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców […]
Ponad 130 świeżych warzyw i owoców, chrupiące pieczywo prosto z pieca czy produkty z certyfikatem BIO – to tylko część oferty nowego Netto otwartego dzisiaj w Bielsku-Białej. Klienci mogą zrobić zakupy w przyjemnej atmosferze, przestronnych i nowoczesnych wnętrzach nawiązujących kolorystyką i klimatem do stylu skandynawskiego. Bogata oferta BIO, szeroki asortyment owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także rozbudowana strefa TO GO oferująca dania gotowe do spożycia to znaki rozpoznawcze Netto 3.0 – flagowego […]
Accenture i Fashion Biznes przeprowadziły II edycję badania zwyczajów zakupowych generacji Z, czyli osób urodzonych po 1995 r. Jego celem było zrozumienie wpływu ostatnich miesięcy na sposób realizacji procesów zakupowych młodego pokolenia oraz powiązanych z nimi sfer życia zdominowanych przez narzędzia cyfrowe. Najważniejsze wnioski zostały przedstawione w raporcie „Jak kupuje generacja Z”. Generacja Z najbardziej ze wszystkich przebadanych pokoleń zatęskniła za bezpośrednimi kontaktami dostępnymi bez ograniczeń, 46% z nich uważa, że nauka i praca zdalna […]
Lubella poszerzyła swoją ofertę produktową o zupełnie nową kategorię – makaron z warzywami i sosem. To propozycja, dzięki której z łatwością można przygotować pyszne danie dla dwóch osób. W ofercie marki znalazły się trzy warianty smakowe, które zostały wybrane przez konsumentów. Lubella Danie na ciepło to doskonała propozycja dla każdego, kto poszukuje pomysłu na danie makaronowe na co dzień. Bazą jest doskonale wszystkim znany makaron Lubella, od lat uwielbiany przez konsumentów, a trzy warianty smakowe […]
25 marca 2021 roku sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otworzyła sklep w parku handlowym Rental Park przy ul. Przywidzkiej 7 w Gdańsku. To pierwsza lokalizacja holenderskiej marki w województwie pomorskim i jednocześnie pierwszy market w Polsce, w którym firma zainstalowała kasy samoobsługowe. Na odwiedzających Action czeka ponad 6000 produktów z aż 14 kategorii. Aktualnie w promocji są m.in. meble ogrodowe, wielofunkcyjny grill, nawóz […]