Książęce – nowa marka premium w portfelu Kompanii Piwowarskiej – stworzona z myślą o konsumentach szukających nowych piwnych doznań. Kolekcję Piwnych Specjalności Książęcego tworzą trzy piwne style o zbalansowanym smaku: Czerwony Lager, Ciemne Łagodne i Złote Pszeniczne. W działaniach komunikacyjnych Książęce skupi się nie tylko na walorach smakowych, ale również budowaniu i rozwoju kultury piwnej w Polsce. Książęce wpisuje się w aktualny trend rozwoju różnorodnych gatunków piwnych, których sprzedaż osiąga obecnie największą dynamikę na polskim […]
Aktualności
Linia Babeczek Nadzianych Delecta została nagrodzona tytułem Przebój FMCG 2012 w kategorii Ciasta i desery w proszku. Kapituła konkursu oraz detaliści i handlowcy, w niezależnym głosowaniu, uznali linię Delecty za jeden z najlepszych produktów tego roku. Bardzo nas cieszy fakt, że praca wkładana w nieustanny rozwój produktów, zyskała uznanie tak strategicznej grupy odbiorców, jaką są detaliści. Zostać dostrzeżonym, zapamiętanym i wybranym to chyba główny cel każdego producenta z branży FMCG. – powiedział Jarosław Krysiński, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży, […]
Od połowy czerwca do asortymentu Perła – Browary Lubelskie S.A. dołączyło piwo smakowe o nazwie Perła Summer. To znakomita wiadomość dla smakoszy Perły. Prace nad nową markę rozpoczęły się w grudniu 2011. Głównym przesłaniem było stworzenie piwa, skierowanego do konsumentów nie przepadających za chmielową goryczką. Dodatkowo nowa Perła musiała się wyróżniać na tle bogatej gamy piw smakowych. Unikalność miała zagwarantować kombinacja naturalnych składników i ich proporcji, które w konsekwencji nadadzą przyjemny i charakterystyczny ale trudny […]
Jim Beam White – najlepiej sprzedający się Bourbon świata wprowadza na rynek nowe opakowanie. Nowa etykieta Jim Beama White mocno eksponuje słowo „bourbon”, czyli nazwę kategorii, której Jim Beam jest wieloletnim liderem. Etykieta zawiera mniej tekstu, dzięki czemu jest bardziej przejrzysta i zwracająca uwagę. Nie zmienia się prostokątny kształt butelki, który jest symbolem marki Jim Beam na całym świecie. Modyfikacje wprowadzone w opakowaniu Jim Beam White wynikają ze strategii informowania konsumentów o jakości produktów Jim […]
Asseco Business Solutions usprawni zarządzanie w kanale dystrybucji firmy Rieber Foods Polska, która jest jednym z wiodących graczy na polskim rynku FMCG. Producent artykułów spożywczych takich marek jak Delecta czy Zagłoba podpisał z Asseco BS umowę na wdrożenie platformy komunikacyjno-integracyjnej Connector, umożliwiającej wymianę danych handlowych pomiędzy producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami. Platforma Connector pozwoli Rieber Foods Polska na przyspieszenie wielu procesów związanych ze współpracą z dystrybutorami odsprzedającymi produkty firmy do punktów detalicznych. Jej zadaniem będzie automatyzacja […]
Wyniki badań przeprowadzonych w kwietniu 2012 r. przez agencję badawczą Nielsen są jednoznaczne – Bakalland pozostaje najbardziej rozpoznawalną marką produktów bakaliowych! Wynik tego badania potwierdza naszą pozycję lidera na rynku. To dla nas również ważny dowód na siłę marki, dzięki której możemy liczyć na kolejne sukcesy nie tylko na rynku bakalii, ale też w nowych dla nas kategoriach produktowych, jakimi są batony i płatki śniadaniowe. – mówi Milena Wysokińska, Marketing and R&D Manager w firmie […]
Sekret dobrej kuchni tkwi w detalach. Najczęściej to właśnie ten jeden, drobny szczegół, szczypta przełamującej smak przyprawy czy też łyżka aromatycznego dodatku sprawiają, że zwykłe danie nabiera innego, niecodziennego wymiaru. Podążając tym kulinarnym tropem marka Owocowa Rozkosz wprowadziła do swojej oferty nowość, a mianowicie Borówkę – finezyjny dodatek do dań słodkich, deserów, ciast, wszelkiego rodzaju mięs a także serów i pasztetów. Tym samym Borówka dołączyła do Żurawiny, która choć była obecna w portfolio marki już […]
Regularnie stosowany peeling całego ciała ma fantastyczny wpływ nie tylko na wygląd skóry, ale także na jej jędrność i ukrwienie. Odpowiednio pielęgnowana skóra zachowuje bowiem piękny kolor, gładkość i sprężystość niezależnie od wieku. Świadoma tej myśli marka APIS Natural Cosmetics, specjalizująca się w produkcji kosmetyków z minerałami z najbardziej zasolonego akwenu świata, stworzyła niezwykły Peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą, jaśminem i lawą wulkaniczną wchodzący w skład serii OPTIMA. Peeling ten jest połączeniem detoksykujących minerałów z Morza […]
Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernacki wprowadzają na rynek pierwszy produkt z portfolio nowego brandu Beefmaster. Niebawem na sklepowych półkach oraz w kanale HoReCa pojawi się sygnowane logotypem Beefmaster carpaccio wołowe. Propozycja Beefmastera, to carpaccio w postaci plastrów z wyselekcjonowanej polskiej wołowiny, z dodatkiem oryginalnego parmezanu i specjalnie stworzonego sosu truflowo-balsamicznego. Dzięki tym składnikom opracowana została spójna koncepcja harmonijnych smaków i aromatów, aby konsumenci mogli delektować się najwyższą jakością produktu. – mówi Grzegorz Cielecki, Dyrektor Handlowy HoReCa […]
Długo czekaliśmy na wakacyjne miesiące, które rozpoczynają okres urlopów. Bez względu na to czy już urlopujemy, czy też nie, warto więcej czasu w wakacyjnym okresie poświęcić dla siebie, na zasłużony relaks. Czas sięgnąć po jedną z książek, którą kupiłyśmy wcześniej, a z braku czasu wciąż leży na półce. Może po nasze ulubione magazyny, by zobaczyć najnowsze trendy w modzie i urodzie. Trzeba trochę zwolnić i naładować akumulatory. Jeśli mamy możliwość oddać się tym przyjemnościom na […]