Wprowadzona przez Konspol linia produktów dla dzieci pod marką Żarłaki wciąż umacnia swoją pozycję na rynku.
Żarłaki to cztery pozycje asortymentowe, adresowane głównie do najmłodszych konsumentów: nuggetsy z kurczaka, parówki z kurczaka, kabanosy z kurczaka oraz polędwica z kurczaka.
Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na produkty żywnościowe o wysokiej jakości. Wszystkie pozycje z portfolio marki należą do linii NATURA, oferującej pożywne produkty bez dodatków do żywności „E”, np. substancji konserwujących czy wzmacniaczy smaku.
Ponadto parówki, kabanosy i polędwica są produktami pozbawionymi laktozy oraz glutenu, dzięki czemu idealnie wpisują się w listę posiłków odpowiednich dla dzieci pozostających na diecie bezglutenowej czy nietolerujących laktozy.
Konspol zamierza kontynuować promocję marki Żarłaki i aktywnie wspierać ją działaniami marketingowymi, realizowanymi głównie w internecie, w tym na Facebooku firmy. Planowany jest również dla dzieci cykl warsztatów kulinarnych, organizowanych w wybranych miastach na terenie Polski, których celem będzie dokładniejsze zapoznanie najmłodszych z produktami marki, a także promocja zbilansowanej diety dla maluchów z nietolerancją pokarmową.
Konspol