Łaciate najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską

Łaciate SM MlekpolFlagowa marka SM Mlekpol najbardziej cenioną przez konsumentów marką mleczarską.

Są już wyniki prestiżowego badania Meaningful Brands 2017. W najnowszej polskiej edycji, 21 tysięcy respondentów zapytano o 71 marek w 9 kategoriach produktowych. Sprawdzono wpływ relacji między marką a konsumentem na jej wyniki biznesowe. Zmierzono 62 korzyści podzielone na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste – emocjonalne, społeczne.

Obecna od 21 lat na rynku marka Łaciate od SM Mlekpol okazała się najbardziej cenioną wśród marek mleczarskich. Portfolio Łaciate to już  55 produktów. Sławą mleku Łaciatemu dorównują Łaciate śmietanki w różnych wariantach tłuszczowych, masło ekstra, serki śmietankowe do smarowania, serki wiejskie i jogurty pitne bez laktozy.

Meaningful Brands realizowane jest przez Havas Media. Tegoroczne badanie jest drugą „falą” wykonaną w Polsce.

SM Mlekpol

1 koment.

  • 20 lut 2017 | URL komentarza | Odpowiedz

    Łaciate jest całkiem spoko, lubię ich mleko 2.0%, ale właściwie oprócz mleka nic nie kupuję. Masło wolę od konkurencji. Ale to i tak dobry wynik Łaciatego, gratulacje.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.