Rozpoczyna się kampania reklamowa marki Palma, w której firma nawiązuje do emocji towarzyszącym nadchodzącym świętom Bożego Narodzenia. Komunikacja obejmuje m.in. działania w TV, prasie a także w social mediach.
Kampania nawiązuje do najpiękniejszego i najbardziej wyczekiwanego okresu w roku, jakim bez wątpienia są Święta Bożego Narodzenia. Ma przybliżyć konsumentom atmosferę radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych, przy akompaniamencie ferii zapachów i smaków, które tworzą rodzinne historie.
Działania reklamowe zostały zaplanowane na dwa miesiące – od listopada do końca grudnia. Od 10 listopada startują emisje spotów reklamowych w TVP, TVN oraz Polsacie oraz w Internecie. Wsparte będą one reklamą w prasie konsumenckiej (m.in. w Claudii, Poradniku Domowym czy Przyjaciółce). Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Konsumenci zaangażowani zostaną również w konkursy, w których do wygrania będą atrakcyjne nagrody.
ZT Bielmar