Bakalie HELIO zyskują nowe opakowania. Odświeżona szata graficzna nawiązuje do popularnych i ostatnio najsilniej promowanych w mediach produktów HELIO Natura. Celem zmiany jest uproszenie komunikacji i ułatwienie identyfikacji marki.
Zmiana stylistyki dotyczy nie tylko nowych produktów (np. jagód goji, czy orzechów makadamia), ale również tych już od dawna dostępnych na rynku, jak migdały, mieszanka studencka, orzechy włoskie, nerkowce, czy daktyle.
Wygląd nowych opakowań podkreśla główne wartości marki: lekkość, naturalność, wysoką jakość oraz prozdrowotność. Minimalistyczny design podkreśla bliskość naturze, a przezroczyste okienko pozwala ocenić konsumentom wielkość i jakość smakołyków.
– mówi Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO.
Linia zawiera kilkadziesiąt produktów dając klientom szeroki wybór bakalii, po które Polacy sięgają coraz częściej. Teraz dzięki redesignowi, bakalie HELIO nabierają spójności i wzmacniają rozpoznawalność marki.
HELIO