Marka Kupiec, w odpowiedzi na oczekiwania rynku i wpisane w profil działalności cele, oferuje konsumentom coraz to nowe produkty z segmentu zdrowej żywności. Firma wprowadziła właśnie na rynek słodką, chrupiącą przekąskę – wafelki ryżowe w polewie jogurtowej.
Polacy bardzo często sięgają po przekąski, co udowadnia m.in. raport opracowany przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia „Od jedzenia humor się zmienia” (prezentacja graficzna dostępna pod adresem http://kupiec.pl/zdrowainspiracja/od-jedzenia-humor-sie-zmienia/). Wśród najczęściej wybieranych przekąsek są głównie słodycze, takie jak batoniki, ciasteczka czy drożdżówki. Odpowiadając na preferencje konsumentów, Kupiec prezentuje nowość produktową – wafelki ryżowe w polewie jogurtowej. Ta propozycja idealnie sprawdzi się jako samodzielna przekąska lub baza pod desery.
Wafelki są pożywne i lekkie, nie zawierają glutenu. Wypiekane z całych ziaren brązowego ryżu, zachowują te same składniki, co w ryżu naturalnym. Dzięki temu każda porcja to źródło cennych witamin i składników odżywczych. Produkt jest naturalny – nie zawiera konserwantów, żadnych szkodliwych substancji ani ulepszaczy.
Kupiec