„Anatol – Klasyka poranka” – Jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol

Anatol kawa zbożowaZ końcem września wystartowała jesienna kampania reklamowa kawy zbożowej Anatol, która potrwa do końca listopada br.

Działania realizowane pod hasłem „Anatol – Klasyka poranka” mają na celu wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczna (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem).

Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej ma charakter sponsoringowy. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano od 1 października w paśmie śniadaniowym TVP i TVN, a także przed serialem „Singielka” w TVN.

Anatol klasyka poranka Delecta

Fot. Kadr z reklamy „Anatol – Klasyka poranka”

Pełnoformatowy spot zobaczymy w listopadzie na platformie VOD Telewizji Polskiej, gdzie wystartuje kampania wizerunkowa.

Działaniom w telewizji towarzyszy kampania radiowa na falach Radia ZET oraz online, w tym mobile, na Wp.pl. Kampanię poprzedził sampling produktowy w prasie handlowej, zrealizowany we wrześniu.

Bakalland

 

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Anatol, Kampania reklamowa, Kawa, Kawa zbożowa
Cezary i Katarzyna Żak w reklamie margaryny Smakowita

ZT Kruszwica stawia na promocję swojej Margaryny Smakowita. Po raz pierwszy w reklamie marki Smakowita wystąpią celebryci - będzie to para Cezary...

Zamknij