Galaretki marki Winiary w limitowanej, egzotycznej edycji

Marka Winiary wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i oferuje egzotyczne smaki swoich galaretek. Z nowej, limitowanej serii „Rajskie Wyspy” o smaku mango i marakui, granatu i ananasa, a także trawy cytrynowej i limonki przygotujemy niezwykle kolorowe i orzeźwiające desery idealne na upalne dni.

Smaki egzotycznych owoców zamknięte w małych saszetkach, z których przygotujemy pyszne desery w oryginalnych i intensywnych kolorach będą hitem tego lata! Wystarczy galaretka Winiary i 1,5 szklanki wody, aby móc przenieść się na jedną z rajskich wysp. Dzięki „Klejnotowi Hawajów” – galaretce o smaku mango i marakui, która przyciąga niezwykle ciepłym, żółto-pomarańczowym kolorem, przeniesiemy się na gorące i piaszczyste hawajskie plaże. „Smak Mauritiusa” – aromatyczna galaretka o smaku soczystego granatu i słodkiego ananasa, o apetycznej, różowej barwie, przybliży nam smak upalnej wyspy o bujnej roślinności.

Pobyt na gorącym Bali będzie możliwy, ale tylko z dużą dawką orzeźwienia, którą daje połączenie limonki i trawy cytrynowej. W „Sekrecie Bali” znajdziemy garść inspiracji do przygotowania pysznego deseru w soczystym, zielonym kolorze.

Galaretki Winiary w trzech egzotycznych smakach to nowość na naszym rynku. Dzięki nim wszyscy miłośnicy gotowania będą mogli przyrządzić nie tylko smaczne i barwne desery, które wyśmienicie smakują z owocami. To również szansa na stworzenie słodkiej przekąski, której smak przeniesie nas w piękne i egzotyczne zakątki świata. Dzięki nim każdy może mieć swoją małą, rasjką wyspę w domu.

– mówi Marzena Maciąg-Urbańska, odpowiedzialna za desery marki Winiary.

Egzotyczne smaki galaretek Winiary w wersji limitowanej „Rajskie Wyspy” doskonale łączą się ze smakiem owoców, które są dostępne latem, szczególnie z soczystymi brzoskwiniami, aromatycznymi truskawkami, ale również z bananami lub melonami. Galaretki marki Winiary idealnie sprawdzają się również jako dodatek do ciast, lodów i innych deserów.

Cena: ok. 1,69 zł

Nestlé

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Branża deserów, Deser, Desery, Desery Winiary, Galaretka, Galaretki, Galaretki Winiary, Marzena Maciąg-Urbańska, Nestle
Nestlé z nową kampanią reklamową marki Kit Kat

7 kwietnia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Kit Kat. Jak zawsze, zgodnie ze swoim hasłem reklamowym „Czas na przerwę,...

Zamknij