Świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso

Mosso Krzysztof Kowalewski

Kadr z reklamy Majonezu Mosso z udziałem Krzysztofa Kowalewskiego

Marka Mosso właśnie rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową Majonezu Napoleońskiego. Jej twarzą jest aktor Krzysztof Kowalewski.

Swoim zasięgiem kampania objęła kluczowe stacje telewizyjne, w tym TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Jej hasła przewodnie to: „Majonez Mosso. Z natury łagodny. Tradycyjnie gęsty i kremowy. Z najlepszych składników, bez konserwantów”.

Jest to pierwsza kampania telewizyjna Majonezu Napoleońskiego, który jest naszym flagowym produktem. Poprzez przekaz chcemy odświeżyć jego wizerunek i zwrócić uwagę konsumentów na jego walory smakowe.

– mówi Tomasz Kwaśniewski, manager marki Mosso.

Działania promocyjne mają także na celu wsparcie i zdynamizowanie sprzedaży produktu w okresie przed wielkanocnym.

Reklama TV:

Kampanii towarzyszy jednocześnie komunikacja w prasie, Internecie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych. Całość uzupełniają działania PR.

Mosso

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Kampania reklamowa, Krzysztof Kowalewski, Majonez, Majonez Mosso, Majonez Napoleoński, Mosso, Reklama, Sosy, Spot reklamowy
Chrzanowska Manufaktura Wędlin z kampanią „Tak to się robi!”

Chrzanowska Manufaktura Wędlin rozpoczyna emisję telewizyjnej kampanii "Tak to się robi!". Spoty dedykowane nowej linii produktów - "Kruche z Chrzanowa" - emitowane będą na...

Zamknij