Czelolada Milka Bubbly – jeszcze więcej bąbelków w czekoladzie

Milka Bubbly WhiteMilka prezentuje nowość w niespotykanej do tej pory formie… bąbelków na zewnątrz i wewnątrz tabliczki czekolady. Innowacyjna Milka Bubbly w portfolio Mondelez Polska S.A. to czekolada o zaskakującym smaku i kształcie. W połowie stycznia wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej tę słodką nowość. Działania marketingowe nowego produktu z logo Milka obejmują dedykowany spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży, a także w mediach społecznościowych.

Celem zintegrowanej kampanii jest podkreślenie walorów nowego produktu i zachęcenie konsumentów, by zgodnie z hasłem marki „Śmiało, bądźmy delikatni”, byli dla siebie bardziej mili na co dzień.

Trzydziestosekundowy spot dedykowany Milka Bubbly można obejrzeć od 16 stycznia br.  we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP oraz kanałach tematycznych). Symbol marki, fioletowa krowa, zachęca zabieganych mieszkańców miast do odkrycia swojej delikatnej natury. Tym razem pomoże jej w tym nowa Milka Bubbly w niespotykanej do tej pory formie i mnóstwo bąbelków.

Milka Bubbly Caramel 250gSilne wsparcie sprzedażowe

Jednym z elementów kampanii są zaplanowane do końca lutego akcje promocyjne. W wybranych sklepach kanału tradycyjnego przy zakupie produktów Milka za minimum 15 złotych w styczniu będzie można otrzymać dodatkową tabliczkę Milki Bubbly, a w lutym jojo z limitowanej serii Milka Bubbly.

Konsumenci, którzy tegoroczne ferie spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” zaplanowane na 1 marca br.

Działania promocyjne prowadzone są intensywnie również na platformie społecznościowej Facebook oraz na billboardach.

Trzy ulubione warianty

Milka Bubbly Alpine MilkNowa Milka Bubbly jest dostępna w trzech wariantach = o smaku mlecznej czekolady, mlecznej i białej oraz czekolady mlecznej z dodatkiem płynnego karmelu.

Sugerowana cena detaliczna:

Milka Bubbly mleczna 100 g – 3,50 zł
Milka Bubbly mleczno-biała 100 g – 3,50 zł
Milka Bubbly z płynnym karmelem 250 g – 9 zł

Mondelez

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Czekolada, Milka, Milka Bubbly, Mondelez, Mondelez International, Mondelez Polska, Producent słodyczy
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wedel – „Lubię to”

Wedel od stycznia rozpoczyna nową kampanię reklamową dedykowaną dużym tabliczkom nadziewanym o smaku popularnych deserów. Akcja ma na celu zaprezentowanie...

Zamknij