Płatki śniadaniowe Nestlé Chocapic o smaku czekoladowo – orzechowym

Chocapic CHoco OrzechowyChocapic o smaku czekoladowo – orzechowym to absolutna nowość na polskim rynku, będąca propozycją na pyszne i pożywne śniadanie!

NESTLÉ przygotowało unikalną propozycję na śniadanie. Nowe płatki NESTLÉ CHOCAPIC są urzeczywistnieniem marzeń dzieci o doskonałym smaku, jak również ich mam, o pełnowartościowym śniadaniu! Dlaczego?

Nowy produkt łączy w sobie dwa uwielbiane przez dzieci smaki czekolady i orzechów, zawierając przy tym aż 9 ważnych witamin i składników mineralnych, takich jak wapń i witamina D, które są niezbędne do prawidłowego wzrostu i rozwoju kości u dzieci. Dodatkowo chrupiące muszelki zawierają pełne ziarno.

Nowość dostępna będzie w tej samej cenie co podstawowe płatki NESTLÉ CHOCAPIC, w dwóch gramaturach: 220g i 450g.

Nowego produktu będzie można posmakować między innymi podczas licznych zaplanowanych degustacji w sklepach. Producent planuje również rozdawanie 30-gramowych saszetek z nowym produktem w 10 miastach w Polsce.

Sprzedaż nowego produktu, która ruszyła we wrześniu 2013, wspierana jest akcją promocyjną obejmującą telewizję, kina, reklamę zewnętrzną, internet oraz ekspozycje w sklepach. Za produkcję kampanii reklamowej odpowiada agencja McCann Warsaw należąca do McCann Worldgroup, a za jej zaplanowanie i zakup w mediach – MEC.

Nestlé

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Chocapic, Nestle
Nescafe Gold billboard
Kampania Nescafé Gold dla kochających kawę!

Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka NESCAFÉ GOLD, należąca do firmy Nestlé, prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną obejmującą reklamę w TV...

Zamknij