Poznaj rodzinę Wesołowskich – kampania marki Familijne

Pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca.

Kampania  Wafle Familijne

Celem kampanii jest zmiana postrzegania marki Familijne na bardziej nowoczesną, jej repozycjonowanie w oparciu o wartości skoncentrowane wokół radości czasu spędzonego w gronie rodziny. Jej adresatami są kobiety w wieku 25-44 z dzieckiem 7-14 lat. Kampania jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Działania w Internecie obejmą serwisy Allegro, Gazeta.pl i YouTube.

Reklama TV:

Hasło kampanii, Familijne. Wesoła z nas paczka, akcentuje najważniejszą korzyść emocjonalną marki, jaką jest integrowanie rodziny dzięki wspólnie i wesoło spędzonemu czasowi. Inspiracją do wspólnej rodzinnej zabawy, śmiechu oraz żartów są zawsze produkty marki Familijne. Uczestniczą w rodzinnych spotkaniach, czyniąc je wyjątkowymi, budując więzi, wzajemną bliskość.

Bohaterami rozpoczętej kampanii wizerunkowej jest rodzina Wesołowskich. Towarzyszą jej wafle i ciastka Familijne, które rozładowują emocje, wyzwalają śmiech i są dopełnieniem wspólnie spędzonego czasu. Produkty marki w rodzinnych opakowaniach sprzyjają dzieleniu się oraz czerpaniu spontanicznej radości z przebywania z najbliższymi. Każdy z członków familii Wesołowskich jest inny, ale razem stanowią zgrany zespół. Za wyborem takiej koncepcji komunikacji przemawia jej wysoka atrakcyjność, duża pojemność formatu oraz możliwość eksploatacji na różnych nośnikach.

Kreację przygotowała agencja Soho Square, należąca do grupy komunikacyjnej Ogilvy & Mather, a produkcję zrealizował dom produkcyjny RedWorks. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Kampania będzie trwała do 16 czerwca 2013 r.

Jutrzenka Colian

1 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Jutrzenka, Jutrzenka Colian, Kampania reklamowa, Producent słodyczy, Reklama, Słodycze, Spot reklamowy
Chrupanierka Appetita - Panierka do Kurczaka
Chrupanierka – nowa linia panierek marki Appetita

Appetita poszerzyła ofertę o linię panierek, obejmującą trzy nowe propozycje: Chrupanierkę do mięs z pieprzem i czosnkiem, Chrupanierkę do kurczaka...

Zamknij