W maju i w czerwcu w sześciu największych miastach Polski Unilever, producent lodów Carte d’Or, przeprowadzi akcję Drzewa miłości. Celem serii wydarzeń jest dotarcie do konsumentów poprzez niestandardowe działania budujące świat marki Carte d’Or, którego sednem są romantyczne chwile we dwoje.
W ramach kampanii w 6 miastach Polski w maju i w czerwcu powstaną wyjątkowe strefy Drzew Miłości Carte d’Or. Odwiedzający miasteczko Carte d’Or będą mogli wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić je na „drzewie miłości” – rozłożystym klonie, który następnie , zostanie przeniesiony do miejskiego parku; wyznania natomiast zostaną zamknięte w drewnianej skrzynce i umieszczone w korzeniach drzewa. Zaplanowano także działania samplingowe. Pary, które pojawią się na którymś z eventów organizowanych w ramach kampanii i zawieszą na drzewie specjalnie zaprojektowaną kartę z wpisanym swoim wyznaniem miłości, otrzymają opakowanie lodów Carte d’Or. Podczas eventów będą prowadzone działania angażujące konsumentów takie jak m.in. konkursy z nagrodami.
Komunikacja akcji będzie prowadzona na fanpage’u marki Wieczory z Carte d’Or na Facebooku. Aplikacja konkursowa Drzewo Miłości Carte d’Or umożliwi dzielenie się uczuciami w wirtualnym świecie. Autorzy najpiękniejszych wirtualnych wyznań miłości zostaną nagrodzeni: do zdobycia są 2 dwuosobowe wyjazdy do Białowieży (nagrody I stopnia) oraz dwadzieścia miniaturowych drzewek miłości (nagrody II stopnia). Zaplanowano także kampanię odsłonową w Internecie.
Oprócz eventów „Drzewa Miłości” marka Carte d’Or będzie prowadzić promocję konsumencką. W zamian za paragon dokumentujący zakup w okresie od 3 czerwca do 18 sierpnia 2013 roku dwóch dowolnych opakować lodów Carte d’Or, będzie można wygrać wyjątkowe nagrody: 5 dwuosobowych wycieczek do Rzymu oraz 10 voucherów na zakup wygodnej sofy, zachęcającej do spędzenia chwil we dwoje. Do zdobycia będzie także 3 tysiące termufek, dzięki którym lody dłużej utrzymują zimno, a dłonie nie marzną. Szczegóły akcji oraz regulamin są dostępne na stronie www.lodoweinspiracje.pl/Promocja
Serię wydarzeń Drzewa Miłości Carte d’Or na zlecenie Unilever koordynuje agencja Ciszewski MSL, która odpowiada za komunikację w mediach ogólnopolskich oraz lokalnych. Eventy w miastach realizuje People Group, a działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja MSL Group Social Hive. Zakup mediów koordynuje agencja PHD Media Direction. Patronat medialny nad akcją objęło Radio Zet.
Kampania „Drzewa miłości Carte d’Or” odwiedzi sześć największych miast Polski:
- 11.05.2013 Gdańsk
- 18.05.2013 Kraków
- 25.05.2013 Wrocław
- 1.06.2013 Warszawa
- 8.06.2013 Poznań
- 15.06.2013 Łódź
Unilever