FRUGO Black&White w nowej kampanii (wideo)

Frugo Black & White reklama

fot. FoodCare

Ruszyła kolejna odsłona kampanii FRUGO. Tym razem w telewizyjnych i internetowych spotach oraz na bilboardach zobaczyć można FRUGO w wersji Black&White.

Kampania obejmuje telewizję, outdoor i Internet. W wybranych stacjach telewizyjnych emitowane są spoty „FRUGO Black&White”. Spoty autorstwa agencji GREY powstały w roku 1998 i zostały odświeżone dla potrzeb obecnej kampanii.

„Czy kolor może być czarno-biały? Tak, ale tylko wtedy, gdy chodzi o FRUGO! Naszą nową kampanią pokazujemy, jak to robimy. I udowadniamy największym nawet niedowiarkom, że czarne i białe może być mocno owocowe. Bo FRUGO nie ściemnia i nie wybiela, FRUGO po prostu powstaje z owoców!” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

Reklama TV:

Komunikacja „FRUGO Black&White” w Internecie obecna jest głównie w serwisach społecznościowych, jak zwykle bardzo aktywne działania planowane i realizowane są na profilu marki Frugo Wróć! na portalu Facebook.

Z kolei na frontlightach (6 x 3 m) w ośmiu największych miastach Polski zawisły billboardy, za których kreację również odpowiada agencja GREY. Wszystkie media zakupił dom mediowy Mindshare.

Kampania „FRUGO Black&White” będzie trwać będzie w okresie od 17 września do połowy października.

FoodCare

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Frugo, Frugo Black&White, Frugo wróć, Kampania reklamowa
Soplica Spirytus Nalewkowy 500ml
Rusza kampania Soplicy „Bój o słój” – uczy robić nalewki i nagradza najlepszych

17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój”. Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych....

Zamknij