Producent słodyczy ZPC Vobro inwestuje w technologie mobilne

Frutti di Mare Vobro

fot. ZPC Vobro

Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro, dostawca ponad 100 rodzajów wyrobów czekoladowych oraz ponad 40 gatunków ciastek, wdrożyły system mobilny Asseco Business Solutions wspomagający działania sprzedażowe w terenie. Aplikacja klasy SFA usprawniła codzienną pracę przedstawicieli handlowych oraz pozwoliła kadrze zarządzającej Vobro na lepszą kontrolę pracy reprezentantów terenowych.

Głównym zadaniem  sił sprzedażowych Vobro jest współpraca handlowa z klientami i promowanie oferty w sklepach, którymi się opiekują. Posiadając ponad 100 pozycji w asortymencie kierownictwo Vobro odczuwało potrzebę usprawnienia tego procesu, zwiększenia jego skuteczności i unowocześnienia form sprzedaży. Dlatego też firma zdecydowała się na wdrożenie narzędzi informatycznych umożliwiających, dzięki urządzeniom mobilnym, zdalny dostęp do informacji handlowych z dowolnego miejsca i o każdej porze.

System Mobile Preselling umożliwił przedstawicielom handlowym Vobro przede wszystkim stały dostęp do aktualnych i historycznych danych na temat konkretnych klientów oraz do informacji na temat poziomu realizacji indywidualnych planów sprzedaży. Program również w pełni zautomatyzował przyjmowanie i realizowanie zamówień oraz usprawnił prowadzenie działań promocyjnych, dzięki wykorzystaniu oferowanych przez system funkcjonalności zarządzania promocjami czy też ekspozycjami u klienta. Menedżerowie otrzymali natomiast stały dopływ informacji na temat poziomów cenowych, efektywności akcji promocyjnych, oferty firm konkurencyjnych, a także potencjału poszczególnych punktów sprzedaży. Ponadto mogą oni teraz łatwiej zarządzać siecią reprezentantów, szybciej i dokładniej analizować efekty ich działań oraz planować ich obowiązki.

Dzięki aplikacji mobilnej Asseco Business Solutions dysponujemy obecnie najnowszymi danymi dotyczącymi sprzedaży w poszczególnych grupach asortymentowych produktów, co jest niezwykle istotne przy planowaniu i realizacji zamówień. Skrócenie obiegu dokumentów, szybsze podejmowanie decyzji, a także lepsza analiza i planowanie zadań w terenie – wszystko to ma ogromny wpływ na wzrost efektywności naszych przedstawicieli handlowych, a tym samym na poziom obsługi klientów.

– powiedział Marcin Drumiński, Dyrektor Wykonawczy w ZPC Vobro.

ZPC Vobro współpracuje z Asseco Business Solutions od 2010 roku. Firma korzysta już z systemu ERP, wspomagającego zarządzanie firmą oraz z aplikacji WMS, usprawniającej funkcjonowanie magazynu wysokiego składowania.

Rozwiązania mobilne Asseco Business Solutions to wiodące aplikacje typu SFA, które z powodzeniem wspierają polskie i zagraniczne przedsiębiorstwa od ponad 12 lat. Korzysta z nich obecnie już ponad 20 tys. użytkowników w 17 krajach Zachodniej, Centralnej oraz Wschodniej Europy.

ZPC Vobro

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.