4MOVE – pierwszy polski izotonik ze stewią i w nowej butelce

4MOVE Izotonik

fot. PrzegladHandlowy.pl / FoodCare

Marka 4MOVE już od czasu swojego rynkowego debiutu przed niespełna dwoma laty ma stale rosnące grono wiernych konsumentów, którzy w izotonikach cenią nie tylko błyskawiczne orzeźwienie i regenerujące działanie, ale także smak i recepturę napojów. To właśnie dla nich 4MOVE postanowił ulepszyć swoje produkty, wprowadzając do ich składu – jako pierwsza marka na polskim rynku izotoników – stewię.

Nasi konsumenci to osoby świadomie wybierające najlepsze produkty, dlatego jako producent napojów nie mogliśmy pozostać obojętni wobec od dawna obserwowaneog trendu dotyczącego naturalnych składników w produktach oraz ich obniżonej kaloryczności.

– powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare, dodając:

Badania nad wprowadzeniem stewii do napojów 4MOVE rozpoczęliśmy ponad pół roku temu, tj. z chwilą, gdy substancja ta została dopuszczona do stosowania na rynkach krajów Unii Europejskiej. Po pracach nad różnymi recepturami oraz wielu testach z udziałem konsumentów dziś z radością i dumą możemy zaoferować im nowy i jeszcze zdrowszy napój 4MOVE – pierwszy na polskim rynku izotonik ze stewią, bez syntetycznych słodzików.

Wprowadzenie stewii do wszystkich pięciu smaków izotoników 4MOVE stało się okazją do przeprowadzenia kilku innych istotnych zmian w składzie napojów. W recepturach znacznie zmniejszono udział cukru i glukozy, a dla jeszcze efektywniejszego nawodnienia organizmu po wysiłku fizycznym wzbogacono je o magnez, potas, wapń i sód. Dodatkową porcję energii dostarczają zmęczonemu organizmowi zawarte w napojach węglowodany. Dzięki ulepszonej formule 4MOVE jeszcze lepiej nawadnia i pozwala dłużej utrzymać optymalną formę podczas sportowego wysiłku.

Nowa receptura to jednak nie jedyna zmiana, jaką w ostatnim czasie przeszły napoje 4MOVE. Izotonik zmienił swoje portfolio wprowadzając dwie nowości. Obecnie oferowany jest w pięciu oryginalnych smakach: blueberry (niebieski), lemon (żółty), lime&mint (zielony), grape (fioletowy – nowość) i zero% o smaku grejpfrutowym (biały – nowość). Wszystkie smaki sprzedawane są w zupełnie nowych, innowacyjnych butelkach.

Nowa butelka 4MOVE o pojemności 700 ml dzięki nowoczesnemu designowi wyróżnia się na każdej półce. Inspiracją dla jej projektu była kropla, którą bardzo wyraźnie można dostrzec – i poczuć pod palcami – z przodu i z tyłu opakowania. Optymalnej grubości i najwyższej jakości tworzywo, z którego została wykonana butelka gwarantuje, że nie wyślizguje się ona nawet z wilgotnej dłoni, zaś ergonomiczny kształt i wygodna nakrętka zapewniają komfort użytkowania. Na wszystkich etykietach znajduje się znak informujący o tym, że 4MOVE to jedyny Oficjalny Napój Izotoniczny Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

*****
Stewia jest innowacyjną substancją słodzącą naturalnego pochodzenia. Pozyskuje się ją z pochodzącej z Ameryki Południowej, ale uprawianej obecnie w wielu rejonach świata rośliny Stevia rebaudiana, która ze względu na wysoką zawartość związków słodzących, charakteryzujących się bardzo niską w stosunku do tradycyjnego cukru kalorycznością, używana jest do słodzenia napojów i potraw.

Stewia szeroko i od dawna stosowana jest w krajach Dalekiego Wschodu, w Stanach Zjednoczonych używa się jej od roku 2008, zaś na rynki Unii Europejskiej została dopuszczona w listopadzie ub.r. i jako środek słodzący na liście dodatków do żywności oznaczana jest symbolem E960.

Stewia jest 300 razy słodsza od normalnego białego cukru, a ponieważ jest stabilna termicznie i chemicznie, może być używana zarówno do pieczenia (w temperaturze do 180oC), jak i jako dodatek do kwaśnych potraw czy napojów. Ważną jej cechą jest to, iż nie jest źródłem fenyloalaniny, może być więc spożywana przez osoby chore na fenyloketonurię. Badania wykazały, że istotnym efektem spożywania stewii jest jej zdolność do obniżania ciśnienia krwi, posiada także własności przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze.

FoodCare

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w 4MOVE, FoodCare, Izotonik, Napój izotoniczny, Paulina Włodarska, Słodzik, Stevia, Stevia rebaudiana
Frugo
FRUGO na outdoorze. Bez ograniczeń. (+ wideo)

21 maja ruszyła kolejna kampania outdoorowa FRUGO. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski zobaczymy zupełnie nowe oblicze FRUGO. Tym...

Zamknij