POPisowa kampania Oranżady Hellena Musssująca wystartowała

Oranżada Hellena - popisowa kampaniaOd 2 czerwca br. Oranżada Hellena Musssująca odpala pełną energii kampanię w jednej z najpopularniejszych platform gamingowych na świecie – Roblox. Pod hasłem „POPisowe Obby Oranżady Hellena”, marka wraca z jeszcze większą dawką emocji, zabawy i nowości produktowych – w tym z premierą Oranżady Strzelającej o smaku gumy balonowej.

Celem kampanii jest dotarcie do młodszej grupy odbiorców poprzez angażujące, immersyjne doświadczenia łączące gaming, social media i świat offline.

Nowy wymiar zabawy w Roblox: misje, konkursy i… sklep z merchem!

Tegoroczna edycja kampanii to rozbudowana wersja świata Oranżady Hellena w Robloxie – gracze mogą liczyć na:

  • nowe plansze i wyzwania,
  • autorskie misje i eventy,
  • oficjalny sklep z gadżetami marki,
  • oraz wyjątkowe wydarzenia w ramach Popi Summer Camp, podczas których fani zmierzą się z popularnymi influencerami gamingowymi.

Co więcej – wszystkie wydarzenia będą transmitowane na żywo na YouTube, wzmacniając zasięg akcji.

TikTok z POPisem – nakładka głosowa i codzienne wyzwania

Działania marketingowe rozszerzają się również na TikToka i inne kanały social media. Na TikToku użytkownicy znajdą POPisową nakładkę głosową, umożliwiającą sterowanie brand hero marki – Popim – za pomocą dźwięków imitujących wybuchy. Codzienne aktywności obejmą:

  • konkursy,
  • eksperymenty,
  • wyzwania kreatywne,
  • oraz inspirujące treści, które mają na celu budowanie społeczności wokół marki i zachęcanie do wspólnego dzielenia się letnimi przygodami.

Nowość produktowa: Oranżada Strzelająca – musssujący smak gumy balonowej!

Letnim przebojem sezonu 2025 została Oranżada Strzelająca – innowacyjny napój o smaku gumy balonowej, który dosłownie strzela energią. Jej unikalna forma i oryginalny smak mają szansę stać się viralowym hitem zarówno wśród dzieci, jak i młodzieży.

Wirtualny świat, zaangażowanie influencerów, codzienna obecność w social mediach i letnia nowość produktowa – to zestaw, który pozwala nam budować nowoczesną i przyjazną dzieciom markę, która nie tylko bawi, ale też zachęca do dzielenia się pozytywnymi emocjami.

Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Colian

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.