Jedna z 5 największych międzynarodowych marek spożywczych na świecie, obecna w 17 krajach – Auchan Retail, łącząca wszystkie formaty handlu detalicznego żywnością z 3778 punktami sprzedaży, takimi jak hipermarkety i supermarkety, przeszła transformację cyfrową. Dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań IT w postaci Google Workspace, które mają celu jeszcze lepsze usprawnienie pracy grupowej, pracowników często pracujących zdalnie oraz zarządzanie tak ogromną liczbą ludzi rozproszonych w wielu krajach, firma Auchan Retail usprawniła jakość pracy oraz zautomatyzowała wiele procesów […]
Sieci handlowe
Carrefour uruchomił dziewiąty już sklep w formacie Supeco. Nowy sklep, będący atrakcyjnym połączeniem dyskontu i hurtowni, został otwarty 29 października w Skarżysku Kamiennej. Carrefour rozwija strategię omnikanałowości, oferując klientom możliwość zakupów w różnych formatach, od małych osiedlowych sklepów poprzez supermarkety, hipermarkety, sklepy specjalistyczne oraz oraz on-line. W ramach tej strategii, sieć otworzyła 29 października kolejną, dziewiątą już placówkę Supeco, tym razem w Skarżysku-Kamiennej. Nowy sklep liczy 1100 metrów kwadratowych i oferuje klientom około 4500 produktów. […]
W październiku Grupa Chorten przekroczyła liczbę stu sklepów partnerskich w regionie Południe, który obejmuje województwa śląskie, małopolskie i podkarpackie. Dynamiczna ekspansja w tej części kraju będzie postępować w kolejnych miesiącach. Dzięki umowie partnerskiej z niezależnymi detalistami prowadzącymi dwie placówki handlowe w Mysłowicach przy ul. Kokota i Brzezińskiej, region Południe Grupy Chorten ma już ponad 100 sklepów. Rok temu zaczynaliśmy na tym terenie zupełnie od zera, pierwsza umowa została podpisana w połowie października 2019 roku, a […]
Carrefour aktywnie rozbudowuje format Supeco, będący połączeniem dyskontu i hurtowni. Po niedawnych sierpniowych otwarciach, kolejne dwa sklepy dołączyły do sieci. 17 września br. Carrefour uruchomił placówkę w Zgorzelcu, a 18 września br. – w Bogatyni. Tym samym grono sklepów Supeco będzie liczyło już 8 placówek. Supeco to format rozwijany przez Carrefour, wpisujący się w przyjętą przez sieć strategię omnikanałowości. Sklepy będące połączeniem hurtowni i dyskontu są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w […]
Sieć franczyzowa ODIDO obchodzi swoje dziesięciolecie. W ciągu ostatnich 10 lat ODIDO zajęło szóstą pozycję pośród sieci franczyzowych w Polsce pod względem liczby sklepów. Obecnie liczy 2660 placówek, zlokalizowanych w całym kraju, od małych miejscowości, aż po duże miasta, w sumie w 1441 lokalizacjach. Operatorem marki jest sieć hurtowa MAKRO. Sieć franczyzowa ODIDO opiera się na modelu miękkiej franczyzy. Jest to koncept skierowany do właścicieli sklepów, którzy cenią sobie niezależność biznesową, ale jednocześnie poszukują partnera, który będzie ich wspierał […]
Klienci mogą już korzystać z bogatej oferty supermarketu prowadzonego na zasadzie franczyzy. W sklepie na powierzchni 500 m2 znalazło się 10 tysięcy artykułów, w tym szeroki wybór produktów lokalnych, delikatesowych i wspierających zdrową dietę. Sklep oferuje ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych wędlin i serów, a także mięsa. Stoisko sprzedaży tradycyjnej prowadzone jest we współpracy z lokalnymi producentami. Klienci znajdą […]
Województwa wielkopolskie i zachodnio-pomorskie to dwa nowe obszary rozwoju Grupy Chorten, która właśnie wzmocniła swój makroregion Zachód. Dzięki temu zyskała jednocześnie ogólnopolski zasięg, jeśli chodzi o możliwości współpracy ze sklepami partnerskimi, producentami i dystrybutorami. Do zespołu Grupy Chorten dołączył Dawid Zamora, przez 10-lat związany z koncernem Coca-Cola, ostatnio jako dyrektor centrum sprzedaży na województwa podlaskie, warmińsko-mazurskie, podkarpackie i mazowieckie. W nowej firmie objął stanowisko dyrektora makroregionu Zachód, będzie koordynował rozwój współpracy ze sklepami w województwach […]
W środę 29 kwietnia w Centrum Handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim nastąpiło otwarcie supermarketu SPAR, który po rebrandingu i remodelingu zastąpił markę Piotr i Paweł. To pierwszy sklep pod szyldem SPAR o powierzchni powyżej 1000 m2 w Gorzowie Wielkopolskim. U podstaw wartości, którymi kieruje się SPAR jest zapewnienie nie tylko szerokiego wyboru zawsze świeżych produktów, również lokalnych producentów, ale także najwyższej jakości obsługi, w konkurencyjnej cenie. W supermarkecie SPAR klienci NoVa Park będą mogli […]
Biedronka reaguje na nowe zmiany ogłoszone przez polski rząd w związku z aktualną sytuacją. Od 2 kwietnia br. sklepy sieci Biedronka wydłużają godziny otwarcia – będą czynne w godz. 6:00 – 24:00. Wszystko po to, by klienci mieli szansę zakupu żywności, nawet przy nowych niższych limitach osób w placówkach handlowych. Dodatkowo w tygodniu przedświątecznym, czyli w dniach 7-10 kwietnia, sklepy Biedronka będą czynne całą dobę. Dzięki temu Polacy będą mogli komfortowo zrobić tradycyjne zakupy na […]
E.Leclerc podsumował wyniki finansowe za 2019 rok. Po raz pierwszy w dwudziestopięcioletniej historii funkcjonowania w Polsce grupa przekroczyła granicę 3 mld zł obrotów. Sprzedaż jej sklepów na poziomie 3,1 mld zł oznacza wzrost o 6,5% rok do roku. Wyniki za 2019 rok potwierdziły , że model biznesowy E.Leclerc w dalszym ciągu jest efektywny w kontekście wzrastającej konkurencji, dodatkowo zaostrzonej poprzez stopniowo rozszerzane ograniczenie handlu w niedzielę. Od 25 lat funkcjonowania na polskim rynku konsekwentnie budujemy […]