Jutrzenka Colian stworzyła nową klasę wafli rodzinnych, wprowadzając na początku lutego do sprzedaży Familijne wafle Gofrowe z musem w dwóch wariantach – czekoladowym oraz o smaku waniliowym. Innowacyjne produkty marki Familijne będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Familijne Gofrowe to jedyne na rynku wafle, zawierające puszysty mus. Unikalność produktu polega na połączeniu grubego, ale jednocześnie bardzo kruchego wafelka z lekkim kremem o konsystencji musu. Propozycja marki obejmuje dwa najpopularniejsze wśród wafli rodzinnych rodzaje nadzienia – czekoladowe […]
Producent słodyczy
Od połowy lutego marka PRINCESSA sponsoruje „Reguły gry” – nowy serial TVN 7 oraz „Czary mary Goka na wyjeździe” – najnowszy program znanego, brytyjskiego stylisty Goka Wana. Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki. Sponsorując serial „Reguły gry” oraz program Goka Wana, chcemy dotrzeć do kobiet o różnorodnych pasjach i zainteresowaniach. Konsumentki wafelków PRINCESSA są naprawdę wyjątkowe, interesują się modą, stylizacją, makijażem, lubią oglądać ciekawe seriale z ulubionymi aktorami. Obie propozycje stacji Grupy […]
Z początkiem lutego br. kultowy wafelek Horalky zmienił nazwę na terenie Polski. Teraz nazywa się Góralki. Zmieniła się nazwa, ale zawartość i smak pozostał ten sam. Wafelki nadal są tak samo pyszne jak przed zmianą nazwy. Wafelki Góralki będą oferowane w tych samych czterech smakach i w tej samej wysokiej jakości jak dotychczas. Wprowadzeniu zamiany na rynku będzie towarzyszy intensywna kampania reklamowa w telewizji i w internecie, która ma za zadanie poinformować konsumentów o zmianie […]
Tegoroczny motyw przewodni opakowań rodzinnych Mieszko to pełna humoru historia wiosennej przejażdżki wielkanocnej pary – zająca i kurczaczka. Motyw jest obecny na opakowaniach najpopularniejszych czekoladek familijnych – Michaszkach, Truflach, Marcepanie, Kokoskach, galaretkach Solo i piankach Duet a także na wybranych bombonierkach linii klasycznej – Twoim Sekrecie i Biance. Na Wielkanoc 2012 firma Mieszko przygotowała także specjalną ofertę eleganckich opakowań bombonierek premium, która opiera się na motywie zdobionego bilecika. Linię elegancką tworzą bombonierki: Magnifique w wersji złotej i czarnej z banderolą, Chocoladorro, A’madorro, Soleil, Amoretta, La Stella, […]
Firma Wawel S.A. rozpoczęła kampanię outdoor’ową najbardziej rozpoznawanego produktu firmy – Michałków. Jest to kolejna odsłona kampanii „Michałki z Wawelu”, która rozpoczęła się w TV w styczniu br. Kampania „Michałki z Wawelu” wiąże się z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków cukierków: pomarańczowego i kawowego. Celem kampanii jest umocnienie Michałków z Wawelu na pozycji lidera kategorii oraz prezentacja nowych wariantów smakowych Michałków. Koncepcję i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja DEMO Effective Launching, za planowanie i […]
Polski producent słodyczy, firma Odra S.A. przygotowała zakrojoną na szeroką skalę ogólnopolską kampanię reklamową, która wystartuje jeszcze w tym miesiącu. Akcja promocyjna będzie dotyczyć flagowego produktu firmy – powszechnie znanej i lubianej chałwy, od lat wytwarzanej według tradycyjnej receptury. Twarzą kampanii została znana aktorka i tancerka – Dorota Czaja. Spoty reklamowe będą emitowane w takich stacjach telewizyjnych jak TVN, Polsat oraz kanałach tematyczne z oferty AT MEDIA, a także w Internecie, w szczególności na jakże smakowitym […]