Piotr Bieliński

O rynku bakalii w czasie koronawirusa opowiada Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland

Piotr Bieliński - Prezes marki Bakal

O rynku bakalii i marce Bakal opowiada Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak pandemia związana z koronawirusem wpływa na branżę bakalii i przekąsek? Sytuacja spowodowana pandemią zaskoczyła wszystkich i wpłynęła na zmianę dotychczasowych nawyków zakupowych. Konsument rzadziej dokonuje zakupów, jednakże wartość jego koszyka jest wyższa. W przypadku bakalii, zauważyliśmy zdecydowanie mniejsze zainteresowanie konsumentów produktami sprzedawanych luzem. Sprzedaż produktów konfekcjonowanych natomiast wykazuje lekko wzrostowy trend. Konsumenci nadal wybierają standardowe […]

Polscy konsumenci coraz częściej sięgają po zdrowe pieczywo

Chleb Bakal

Marka Bakal, należąca do firmy Atlanta Poland S.A., oferuje na polskim rynku spożywczym zdrowy zamiennik pieczywa – Mix Ziaren Do Wypieku Chleba Pełnoziarnistego Bez Mąki. To gotowa mieszanka pełnowartościowych ziaren. Do opakowania producent dołącza odpowiednią foremkę do pieczenia. W 2016 roku produkt 4 ZIARNA otrzymał Certyfikat Dobry Produkt, nadany przez Portal Spożywczy, w kategorii „Produkt innowacyjny”. Rosnący trend zdrowej żywności zdecydowanie zmienia oczekiwania polskich konsumentów i sprawia, że coraz częściej sięgają oni po zdrowe pieczywo. To […]