Tymbark od lat celebruje miłość do owoców, dbając o to, by w jego produktach znajdowały się tylko najlepsze, naturalne składniki. Najnowsza kampania „Tymbark – Jak owoc to mus” podkreśla autentyczność musów, prezentując je jako prawdziwe owoce w najczystszej postaci, bez dodatków. Kampania, oparta na humorystycznym przekazie i rytmicznym utworze Joe Cockera „You Are So Beautiful”, łączy prostotę z maksymalną skutecznością, co stanowi doskonały sposób na wyeksponowanie jakości produktów Tymbark. Innowacyjny koncept kampanii – naturalność i […]
Musy owocowe
Odkrywanie nowych smaków to dla dziecka niezwykła przygoda, a jeśli maluchowi towarzyszą w niej bohaterowie ulubionej bajki – frajda jest jeszcze większa. Teraz, z myślą o małych smakoszach, do lubianej przez dzieci linii BoboVita Masza i Niedźwiedź dołączają 3 zupełnie nowe smaki musów owocowych w poręcznych tubkach. Wypróbuj z maluchem połączenie jabłka, banana, ananasa i truskawki z pysznymi napojami roślinnymi! Nowości BoboVita z bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź to: 3 wyjątkowe owocowe kompozycje z dodatkiem […]
Na liście artykułów dopuszczonych przez Ministra Zdrowia do sprzedaży w szkolnych sklepikach i podawania w szkolnych stołówkach, znalazły się soki i musy owocowe oraz soki owocowo-warzywne i warzywne bez dodatku cukru. Decyzja ta jest kolejnym potwierdzeniem faktu, że musy i soki we wszystkich rodzajach opakowań, z dłuższym terminem przydatności do spożycia, są produktami pełnowartościowymi, bogatymi w substancje odżywcze i witaminy oraz, że zgodnie z rekomendacją Światowej Organizacji Zdrowia szklanka soku może stanowić jedną z zalecanych […]
- 1