Marka Hellena, należąca do Jutrzenki Colian, osiągnęła bardzo dobre wyniki w kategorii napojów niegazowanych. Wraz ze wzrostem udziałów do poziomu 9,3% w kanale tradycyjnym w ujęciu wartościowym w tym segmencie, marka umacnia się na 3 pozycji (MAT AS 2012). Jako producent napojów niegazowanych dla całej rodziny, niededykowanych bezpośrednio dzieciom, zajmuje drugie miejsce*. Ostatnie miesiące przyniosły Hellenie obiecujące wyniki w kategorii napojów niegazowanych. W ujęciu wartościowym w segmencie napojów w PET ugruntowuje się na 3-cim miejscu […]
Jutrzenka Colian
Hellena zmieniła opakowania linii napojów gazowanych. Teraz owocowe smaki: Lime, Orange i Lemon wyróżniają się na sklepowej półce oraz zachęcają do zakupu designerskimi etykietami. Marka Hellena odświeżyła linię napojów gazowanych. Efektem liftingu etykiet jest bardziej kolorowa, nowoczesna i młodzieżowa odsłona produktów. Wizualizacja owocu w centralnej części etykiety nawiązuje do poprzednich opakowań. Wprowadzono anglojęzyczne nazwy napojów: Lime, Orange, Lemon, będące jednocześnie czytelną komunikacją wariantów smakowych. Napoje gazowane Hellena są dostępne w butelkach 1,25 L, o kształcie […]
Goplana rozszerzyła ofertę o innowacyjne cukierki – Torciki w czekoladzie deserowej. Nowa propozycja marki to odpowiedź na zapotrzebowanie konsumentów ceniących sobie intrygujące połączenia smakowe. Produkty są dostępne w sprzedaży od 20 października br. Nowa propozycja marki Goplana to innowacyjne trójwarstwowe cukierki oblane prawdziwą czekoladą. Torciki w czekoladzie deserowej są dostępne w najpopularniejszych wśród konsumentów wersjach smakowych: Torciki orzechowo-czekoladowe, Torciki orzechowo–śmietankowe, Torciki truflowo–pistacjowe i Torciki waflowo-karmelowe. Torciki charakteryzują unikatowe połączenia smakowe, zróżnicowana tekstura mas, trójwarstwowe nadzienia […]
Marka Appetita odświeżyła linię marynat do mięs, obejmującą: Marynatę klasyczną, Marynatę Staropolską oraz Marynatę Pikantną. Linia zyskała nową nazwę: Staropolskie Specjały, która oddaje charakter, przyrządzonych przy jej użyciu, potraw. Produkty posiadają zmienione, naturalne receptury, bez sztucznych dodatków i konserwantów, w tym glutaminianu sodu. Są dostępne w regularnej sprzedaży, w nowych, kobiecych, fioletowych opakowaniach. Linia Staropolskie Specjały Appetita to prosty sposób na aromatyczne, kruche mięsa, przyrządzone bez potrzeby odmierzania poszczególnych składników. Marynaty są uniwersalne, dzięki czemu […]
Mieszanka Teatralna Goplana – wyjątkowa kompozycja cukierków o różnych smakach, zyskała nową odsłonę. Zmianie uległo opakowanie, gramatura, kształt oraz liczba oferowanych rodzajów cukierków. Produkt jest dostępny w tradycyjnym i nowoczesnym kanale sprzedaży od 14 listopada br. Goplana przygotowała niespodziankę dla wszystkich wielbicieli czekoladowych cukierków, odświeżając swój sztandarowy produkt – Mieszankę Teatralną. To idealna, słodycz na zimne, pochmurne dni oraz efektowny poczęstunek dla gości. Mieszanka Teatralna obejmuje obecnie cztery kultowe, najbardziej lubiane przez konsumentów, cukierkowe kreacje: […]
Hellena wprowadziła na sklepowe półki napoje niegazowane o zmienionej, naturalnej recepturze. Dzięki aseptycznej linii produkcyjnej, marka oferuje produkty bez dodatku konserwantów. Nowe napoje niegazowane Hellena zyskały także nowe opakowania. Produkty są dostępne w ciągłej sprzedaży. Wyprodukowane w technologii aseptycznej napoje niegazowane marki Hellena nie zawierają konserwantów ani sztucznych słodzików. Są pasteryzowane, mikrobiologicznie czyste oraz rozlewane bez kontaktu ze środowiskiem. Na nowych etykietach butelek o pojemności 1,75 L znajduje się ikonka graficzna, informująca o tym, że […]
9 marca br. pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki. Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest zbudowanie skojarzenia marki Jeżyki z uczuciem przyjemności totalnej, towarzyszącej szczęśliwym chwilom, a także prezentacja nowej linii ciastek Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry w ciemnej, deserowej czekoladzie marki Goplana. Emisję spotów reklamowych zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVPInfo, Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych, min. w Polsat Film, Polsat Play, TVN Turbo, TVN siedem, TVN Style, TVN Meteo. Po raz pierwszy w historii marki Jeżyki, w […]
Jutrzenka Colian, polski producent słodyczy, na stronie internetowej informuje swoich Konsumentów i Partnerów Handlowych, że do produkcji swoich wyrobów używa soli spożywczej od sprawdzonych dostawców. Firma Jutrzenka Colian, producent słodyczy takich marek jak: Grześki, Akuku!, Familijne, Goplana, Jeżyki i Jutrzenka, przypraw Appetita, bakalii Siesta oraz napojów Hellena, oświadcza, że w procesie produkcji wykorzystuje sól i peklosól przeznaczoną do celów spożywczych. Posiadamy stosowne certyfikaty, potwierdzające najwyższą jakość surowców używanych do wytwarzania produktów firmy, w tym pochodzące od dostawców soli spożywczej. Małgorzata Filipiak – Pełnomocnik Zarządu ds. Zapewnienia Jakości […]
Jutrzenka Colian stworzyła nową klasę wafli rodzinnych, wprowadzając na początku lutego do sprzedaży Familijne wafle Gofrowe z musem w dwóch wariantach – czekoladowym oraz o smaku waniliowym. Innowacyjne produkty marki Familijne będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Familijne Gofrowe to jedyne na rynku wafle, zawierające puszysty mus. Unikalność produktu polega na połączeniu grubego, ale jednocześnie bardzo kruchego wafelka z lekkim kremem o konsystencji musu. Propozycja marki obejmuje dwa najpopularniejsze wśród wafli rodzinnych rodzaje nadzienia – czekoladowe […]