Sezon w zdrowiu z nowymi produktami Kupiec: ciecierzyca, siemię lniane, soczewica zielona, kasza pęczak, kasza owsiana. Jesień i zima to czas, gdy szczególnie ważne dla zdrowia jest to, co jemy. Bogata w niezbędne wartości odżywcze dieta wpływa na odporność i kondycję. W tym sezonie produkty, które powinny znaleźć się w naszym codziennym jadłospisie, obfitują w wysoką zawartość błonnika, witaminy i składniki mineralne, dzięki czemu dodają energii na długo, a także mają działanie oczyszczające i wzmacniające organizm. […]
7 grudnia 2015 sieć Stokrotka zawarła umowę ze spółką KOMBI-2 w Żorach prowadzącą sieć sklepów pod nazwą MIX. Przedmiotem zawartej umowy jest przejęcie przez sieć Stokrotka 9 lokalizacji sieci MIX znajdujących się w miastach takich jak Żory, Jastrzębie Zdrój, Pszczyna, Knurów i Czeladź. Średnia wielkość przejmowanych sklepów wynosi około 350 mkw. Wszystkie z nich to lokalizacje o charakterze osiedlowym doskonale wpisujące się w aktualną strategię rozwoju spółki Stokrotka. Proces włączania sklepów do sieci Stokrotka rozpocznie się […]
Wyborne ciasteczka Exquisit marki Lambertz – wspaniały wybór 10 rodzajów ciasteczek w jednym eleganckim opakowaniu! Niemiecka marka Lambertz to jedna z najstarszych marek cukierniczych na świecie. Receptury i metody wypieku, przekazywane od 300 lat z pokolenia na pokolenie, zachwycają już kolejne generacje miłośników wyrobów cukierniczych. Ciasteczka czekoladowe Lambertz – pierwsze ciasteczka z polewą czekoladową w historii Niemiec – po dziś dzień rozpieszczają podniebienia najbardziej wymagających koneserów słodkości. Exquisit marki Lambertz to wyśmienita, elegancka mieszanka wyselekcjonowanych ciasteczek najwyższej jakości, która przypadnie […]
Mivitol to nowa marka oferująca wysokiej jakości produkty z kategorii tłuszczów roślinnych. W pierwszej kolejności w ofercie pojawiły się oleje tłoczone na zimno w sześciu różnych smakach: lniany, rzepakowy, z pestek dyni, konopny, słonecznikowy i rydzowy. „Bielmar” wchodząc na nową półkę produktową odpowiada na potrzeby osób poszukujących zdrowych produktów lub takich, które w jak największym stopniu zachowują swoją naturalność. Oleje Mivitol powstają w procesie mechanicznego tłoczenia na zimno, dzięki czemu zachowują swoją pierwotną postać wraz […]
Na przełomie listopada i grudnia Südzucker Polska S.A. rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię promocyjną produkty Cukru Królewskiego. Działania podjęte w minionych latach odniosły sukces, dlatego producent marki zdecydował o powtórzeniu sprawdzonych praktyk. Tym samym, poza reklamą i komunikacją PR, tegoroczna kampania skupi się na: promocji konsumenckiej, eventach z gofrobusem w roli głównej oraz degustacjach w wybranych sklepach. Polacy uwielbiają „Słodkie gesty” Wzajemna wymiana życzliwości i pyszne gofry z cukrem pudrem to znak rozpoznawczy akcji „Słodkie gesty”, która […]
Jedna z największych grup detalicznych w kraju z obrotami ponad 3 mld zł – Polska Grupa Supermarketów (PGS), sieć skupiająca polskie sklepy Top Market, Delica, Minuta8 uważa, że w miejsce jednego progu (2%), rząd powinien wprowadzić skalę progresywną zależną od wysokości obrotu podmiotów gospodarczych (a nie obiektów handlowych). Należy ustalić progi podatkowe od obrotu, tak aby pozwolić rozwijać się rodzinnym małym firmom i średnim polskim sieciom handlowym. Stąd nasz propozycja skali od 0,0% – 6,5%. […]
Polacy kochają herbatę! Ten napój jest dla nas czymś o wiele więcej niż tylko sposobem na zaspokojenie pragnienia. Chwile, którym towarzyszy filiżanka aromatycznego naparu są niczym wyjątkowy rytuał, który kojarzy się z miłym odprężeniem, sposobem na zrelaksowanie ciała, i zmysłów oraz… poprawę nastroju. Teraz takie chwile mogą być jeszcze przyjemniejsze dzięki nowym herbatom aromatyzowanym Lipton. Wyróżnia je nie tylko wyborna jakość, ale także oryginalne smaki. Z badań wynika, że przeciętny konsument wypija codziennie 9 filiżanek herbaty. Co więcej, Polki […]
25 listopada o godz. 8.00 przy ul. Piłsudskiego 19 w Zawierciu zostanie otwarty nowy sklep polskiej sieci POLOmarket. Otwarciu towarzyszyć będą konkursy dla klientów, słodkie niespodzianki, degustacje oraz promocje na wybrane produkty. Supermarket w Zawierciu znajduje się na parterze pasażu handlowego. Sklep jest wyposażony w klimatyzację. Powierzchnia handlowa nowego POLOmarketu to około 650 m2. Sklep będzie prowadził sprzedaż szerokiego asortymentu produktów, zarówno żywnościowych, jak i przemysłowych. POLOmarket wyróżnia się na tle konkurencji bogatą ofertą produktów […]
Sytuacja na polskim rynku słodyczy jest stabilna. Po okresie letnich upałów, które były dla niego stosunkowo niekorzystnym czasem, w listopadzie nastąpiły tradycyjne wzrosty sprzedaży. Jakie zmiany szykują się w tym sektorze? Planuje i podsumowuje marketing manager Aleksandra Kucała w I.D.C. Polonia S.A. Jakie trendy są widoczne na polskim rynku słodyczy? Istotne znaczenie mają zmiany w świadomości konsumentów. Nie rezygnują oni z jedzenia słodyczy, ale coraz chętniej sięgają po nie w formie przekąski. Powoduje to rosnące […]
Każdy, kto należy do grona smakoszy ceniących sobie wysoką jakość, wszechstronność oraz różnorodność wybieranych produktów, może być pewny, że cechy te odnajdzie w serach topionych marki Lactima. Dzięki nim, w zależności od nastroju i okoliczności, możemy delektować się kremowym serkiem topionym w krążku lub w plasterkach. Z kolei szeroka gama wersji smakowych pozwoli każdego dnia cieszyć się nowym obliczem kanapek, sosów, dressingów oraz makaronów. Kalejdoskop smaków i możliwości Sery topione w krążkach i plasterkach można […]