Grillowanie jest o tyle przyjemne, że nie wymaga czasochłonnych przygotowań i wymyślnych dań. Sekretem udanego przyjęcia z grillem w roli głównej są wyjątkowe i pyszne dodatki. Jeśli po głowie chodzą Ci soczyste mięsa, pieczone warzywa czy kolorowe sałatki, koniecznie przygotuj i podaj je z sosami marki Kuhne, które dopełnią smaku grillowego menu, tworząc wyjątkową kompozycję. W duecie z sosem Po długiej zimie każdy z nas tęskni za czasem spędzanym na świeżym powietrzu i smakiem grillowanych przysmaków z […]
Delecta rozbudowuje ofertę przypraw do ciast i deserów wprowadzając na rynek trzy nowe produkty: Cukier o smaku cytrynowym (pierwszy na rynku), Przyprawę do szarlotki i Przyprawę do sernika. Dzięki naturalnym składnikom, przyprawy nadadzą domowym wypiekom głęboki aromat korzeni i cytrusów. Cukier o smaku cytrynowym Delecta to pierwsza i jedyna tego rodzaju na rynku kompozycja cukru i naturalnej suszonej skórki z cytryny. Pozwoli nadać cytrusowy aromat ciastom i ciasteczkom, kremom, bitej śmietanie czy deserom. Jedno opakowanie o gramaturze […]
Rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii reklamowej marki Balcerzak i Spółka. W roli głównej wędliny długodojrzewające i podsuszane. Za zakup mediów oraz przebieg kampanii produktowej odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann). Kampania reklamowa realizowana dla firmy Balcerzak i Spółka wystartowała 1 marca. Wiosenne działania promocyjne mają na celu zaprezentowanie konsumentom walorów marki oraz jej produktów. Reklama TV Aktywności bazują na 15-sekundowych spotach emitowanych w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN) oraz tematycznych, a także w VOD Ipla. Kampania […]
Firma OCTIM poszerza ofertę musztard. Po niedawnym rebrandingu, teraz firma postanowiła wprowadzić do oferty musztardy w nowej odsłonie – z suszoną żurawiną, z suszoną śliwką, o smaku wędzonej papryki i rozmarynu oraz ze smażoną cebulką. Wiosna to czas, gdy na talerzu lądują nowalijki, pachnące zioła i sałaty, a coraz cieplejsze wieczory chętnie spędzamy na wspólnym biesiadowaniu przy grillowanych specjałach. Każdy, kto lubi eksperymenty kulinarne, ale ceni także najwyższą jakość, chętnie sięgnie po nowości OCTIM. Do […]
Ruszyły wiosenne działania wizerunkowe marki Olej Polski. „Smakowita” kampania telewizyjna jest kontynuacją rozpoczętej jesienią ub.r. kampanii reklamowej, którą teraz wsparły także działania w prasie. Kampania wizerunkowa marki Oleju Polskiego realizowana jest na zlecenie producenta Oleju Polskiego, spółki Komagra, należącej do BZK Group. Działania opierają się na spotach telewizyjnych prezentujących walory oleju jako niezbędnego składnika zdrowych i smacznych dań. Tym razem marka nawiązuje do świąt wielkanocnych. Aktywności w telewizji wspiera promocja marketingowa w prasie kobiecej. Reklama TV […]
Sieć polskich sklepów spożywczych SPAR uruchomiła kolejną placówkę. Sklep o powierzchni 290m² i formacie SPAR otwarto w miejscowości Milczany. Mimo, że Milczany to niewielka miejscowość położona w powiecie sandomierskim, w województwie świętokrzyskim, oferta sklepu SPAR nie różni się niczym od placówek SPAR zlokalizowanych w większych miastach. Placówka w Milczanach to nowoczesny obiekt, zaaranżowany specjalnie z myślą o wygodzie klientów, dopasowany do ich potrzeb i pozwalający na komfortowe zakupy. W ofercie sklepu znajdują się wysokiej jakości […]
Oferta asortymentowa marki Koral w 2016 roku wzbogaciła się o 7 zupełnie nowych produktów. Oprócz tego, linia kilku najbardziej popularnych lodów została uatrakcyjniona o nowe, unikalne smaki. Nowe propozycje marki Koral Propozycja marki Koral zakłada wprowadzenie między innymi trzech nowych rodzajów owocowych lodów sorbetowych. Reklamowany jako „Hit lata 2016” sorbetowy Roller to zakręcone lody o smaku truskawki, owoców egzotycznych i mango, sprzedawane w pojemności 85 ml. Kolejną propozycją firmy Koral na sezon lodowy 2016 są […]
Firma Coveris dostarcza opakowania na owsianki i muesli błyskawiczne firmy Brüggen. Produkty pakowane w kubki DuoSmart dostępne są w sklepach wiodących sieci detalicznych w Polsce i w Niemczech. Wybrane przez Brüggen kubki DuoSmart PP o średnicy 95 mm, owinięte zostały kartonowym segmentem z jakościowego papieru. Owijka została obustronnie zadrukowana w technologii druku offsetowego. Papierowe dno stanowi dodatkowe miejsce pozwalające na zadrukowanie informacji prawnych lub kodów EAN. Ponadto zdobienie opakowania zostało wzbogacone wyciętym w owijce „okienkiem”, […]
Colian zaskakuje kolejną nowością stanowiącą efekt współpracy marek Goplana i Solidarność. Firma rozszerza kolekcję Czekoladek z Klasą o Czekoladki z Klasą Toffino, które idealnie sprawdzą się jako pomysły na słodkie upominki. Firma Colian przygotowała kolejną niespodziankę dla fanów Goplany i Solidarności. Jej najnowsza propozycja, Czekoladki z Klasą Toffino to gratka dla miłośników smaku toffi i mlecznej czekolady. Nowość stanowi wyjątkowe zestawienie pysznej aksamitnej czekolady Goplana i nadzienia toffi od Solidarności. Czekoladki z Klasą Toffino wyróżniają […]
Branża spirytusowa ubiegły rok zalicza do umiarkowanie udanych. Wyhamowały spadki w produkcji i sprzedaży wódki na rynku krajowym. Produkcja nie wróciła jednak do poziomów sprzed podwyżki akcyzy. Martwi zatrzymanie rozwoju eksportu i potencjalny wzrost szarej strefy. Przedsiębiorcy wskazują, że przy wysokich obciążeniach i niskiej rentowności w kraju, trudno inwestować w promocję zagraniczną. Produkcja wciąż niska W 2015 r. utrzymywała się niższa produkcja napojów spirytusowych, przy lekkich wzrostach w produkcji pozostałych kategorii alkoholi. Zakłady spirytusowe w […]