Z początkiem sierpnia br. marka Grześki, należąca do firmy Colian, wzbogaciła swoją stałą ofertę o dwa wyjątkowe smaki: Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER oraz DARK BROWN. Dotychczas oba produkty były dostępne wyłącznie w ramach edycji limitowanej. Na wszystkich miłośników marki Grześki, a w szczególności serii produktów wyróżniających się oblewem z mlecznej czekolady Goplana na brzegach wafla, czeka prawdziwa niespodzianka. Od sierpnia br. do całorocznej oferty marki na stałe dołączyły dwa dobrze znane i lubiane smaki: […]
W dniu dzisiejszym wystartowała platforma Kaufland Marketplace. Każdy kto wejdzie na stronę internetową Kaufland.pl lub otworzy aplikację Kaufland w smartfonie, będzie miał dostęp zarówno do oferty stacjonarnych sklepów sieci, jak również do ponad dwóch milionów artykułów. Zostały one pogrupowane w ponad 6400 kategoriach, takich jak np. dom, elektronika, ogród, majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, sport, moda, niemowlę i dziecko. Wszystkie artykuły można kupić on-line w dowolnym momencie, a następnie zamówić wygodną dostawę do domu. Asortyment […]
Miód od wieków cieszy się niezmienną popularnością jako naturalny produkt spożywczy o licznych walorach zdrowotnych. W ostatnich latach zaczęto analizować jakie zagrożenia może nieść ze sobą zanieczyszczenie roślin miododajnych pestycydami wykorzystywanymi w rolnictwie. Jak pokazują badania naukowe, nie mają one dużego wpływu na zdrowie człowieka, ale mogą okazać się niebezpieczne dla pszczół. Co może wydawać się zaskakujące, miód zza naszej wschodniej granicy w tym kontekście jawi się jako zdrowszy niż produkty pochodzące z krajów Unii […]
Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7% wzrost rok do roku. W ciągu sześciu miesięcy obie marki konsekwentnie realizowały obraną strategię rozwoju, co przełożyło się zarówno na otwarcia nowych placówek, jak i nowe udogodnienia oraz programy dla klientów. Tym samym Grupa Muszkieterów potwierdza założone cele i zakłada, iż mimo dynamicznej sytuacji rynkowej powinna osiągnąć pułap 11 […]
Kola lubi świeżo wyciskane – to prawdopodobnie najlepszy opis nowego mischmaschu od fritz-koli. Miks najlepszej koli i owoców zostanie zaprezentowany w samym środku lata. Mischmasch w nowym wydaniu ma jeszcze bardziej intensywny smak koli1 i wyjątkowo wysoką, bo aż 8% zawartość owoców. W ramach metamorfozy klasyczny niebieski kolor etykiety zamienił się w fioletowy z żółtymi i pomarańczowymi akcentami. Nowy projekt przywołuje wakacyjny nastrój i z pewnością nie zostanie przeoczony na sklepowych półkach. fritz-kola mischmasch odpowiada […]
Frigo Logistics, wiodący w Polsce operator logistyczny produktów głęboko mrożonych, oraz sieć handlowa ALDI przedłużyły współpracę. W ramach umowy operator świadczy usługi w zakresie magazynowania wszystkich rodzajów produktów mrożonych i ich dystrybucji do 163 sklepów sieci. Obsługa logistyczna ALDI Frigo Logistics odpowiada za obsługę logistyczną sklepów ALDI w południowej części Polski – w województwach dolnośląskim, lubelskim, łódzkim, małopolskim, mazowieckim, opolskim, podkarpackim, śląskim i świętokrzyskim. Operacje wykonywane są z centrum dystrybucyjnego Frigo Logistics w Czeladzi na […]
„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Mlekpolu. SM Mlekpol jest nowym klientem w portfolio agencji Altavia Kamikaze + K2, a zakres współpracy obejmuje planowanie i zakup mediów digital właśnie dla marki Mix Łaciaty. Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października. Opierać się będzie przede wszystkim na emisjach wideo w mediach takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikToku a uzupełniająco prowadzona będzie kampania displayowa. Za koncept kreatywny i […]
Różnice między cenami na półce i przy kasie to problem nie tylko dla klientów, ale też sklepów. Prawidłowe ułożenie produktów na półkach i ich właściwe oznakowanie, wiąże się z ciągłą weryfikacją i większym nakładem pracy. Rozwiązaniem staje się digitalizacja procesów, dzięki której sklepy mogą na bieżąco zmieniać ceny przez system elektronicznych etykiet lub identyfikować błędy za pomocą AI przy użyciu technologii, takich jak Shelf Recognition AI. Jak te narzędzia mogą funkcjonować w sklepach? Cena przy […]
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. W ramach spotów Snickers przenosi konsumenta w rajskie, pełne relaksu miejsce albo zapewnia dobre zakończenie niezależnie od okoliczności. Słoneczna pogoda i wakacyjny klimat za oknem odwracają Twoją uwagę od piętrzących się dokumentów na biurku? A może myśli same uciekają na plażę i nic na to nie poradzisz? Spokojnie, jest na to sposób – baton lodowy Snickers! Jeden kęs, orzechy, czekolada i kremowy karmel szybko przeniosą Cię do twojego […]
Dobrzyniewo Duże to miejscowość, w której otwiera się nowoczesny market o powierzchni 500 m2. Kolejna placówka pod logo Grupy Chorten ma pełną ofertę ogólnospożywczą i dogodną lokalizację dla okolicznych mieszkańców. Sklep Chorten w Dobrzyniewie Dużym Najnowszy sklep sieci Chorten znajduje się przy ul. Białostocka 29 w Dobrzyniewie Dużym. Zajmuje on cały parter w nowej inwestycji handlowo-usługowej i był przygotowywany do wielkiego otwarcia przez kilka miesięcy. Na zmotoryzowanych klientów czeka blisko 30 miejsc parkingowych. Są tu […]