W trosce o domowe budżety swoich Klientów sieć sklepów Stokrotka na bieżąco monitoruje rynek, aby oferta handlowa Stokrotki była jak najbardziej atrakcyjna. Dzięki temu na co dzień sklepy Stokrotka mogą zaoferować swoim Klientom niskie ceny ich ulubionych produktów. Chcąc ułatwić Klientom odnalezienie na półkach ich ulubionych i najczęściej kupowanych produktów, na które zostały obniżone ceny, sklepy sieci Stokrotka stosują 2 rodzaje oznaczeń dla tych produktów: „Ulubione taniej” – to produkty znanych marek, zarówno ogólnopolskich, jak i […]
Sieci handlowe
Sieć sklepów Biedronka ponownie została liderem cyklicznego Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych, przygotowanego przez firmę badawczą Kondej Marketing. Wyprzedziła tym samym 54 inne sieci sklepów różnych formatów. Ranking został sporządzony według autorskiej metodologii Kondej Marketing na podstawie wyników badania Detal Spożywczy w Polsce. Poszczególne sieci detaliczne są w nim oceniane według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone jeszcze na 5 podkategorii. Oznacza to, że każda sieć detaliczna uzyskuje oceny w 75 kategoriach, które dają […]
14 lutego w warszawskim hotelu Hilton odbyło się jedno z najważniejszych spotkań najemców i deweloperów nieruchomości handlowych w Polsce – Shopping Center Business Forum 2012. Czerwona Torebka znalazła się w gronie wystawców, a Ireneusz Kazimierczyk, Prezes Zarządu spółki Czerwona Torebka, wziął udział w dyskusji na temat rozwoju rynku centrów handlowych. Przestrzeń targowa połączona z merytoryczną debatą przyciągnęła w tym roku ponad 500 uczestników związanych z rynkiem nieruchomości handlowych. Spółkę Czerwona Torebka reprezentował Prezes Zarządu Ireneusz […]
Marka ARO została stworzona z myślą o klientach, którzy podczas zakupów kierują się przede wszystkim niską ceną. Charakter marki najlepiej wyraża hasło: „ARO – zawsze najtaniej”. Spot reklamowy produktów marki Aro podkreśla, że są one najtańsze na rynku, dlatego też można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen z produktami innych producentów. W skład bardzo szerokiego asortymentu tej marki na chwilę obecną wchodzi ok. 1000 artykułów (700 produktów spożywczych i 300 przemysłowych). Produkty ARO wytwarzane są przez czołowych […]
Sklepy Biedronka w 2011 r. umocniły się na pozycji lidera sieci handlowych w Polsce, co potwierdza trafność strategii, w której postawiono na współpracę z najlepszymi polskimi producentami. Wieloletnie umowy z dostawcami oraz efektywny, nowoczesny łańcuch dystrybucji dają sieci Biedronka możliwość oferowania swoim klientom coraz większego asortymentu świeżych produktów wysokiej jakości w niskich cenach. W br. w planach jest otwarcie ponad 200 kolejnych sklepów oraz dwóch centrów dystrybucyjnych. „Warto przypomnieć, że w naszych sklepach 9 na […]
W piątek, 17 lutego 2012 r. w Parku Handlowym Bielany zostanie otwarty pierwszy we Wrocławiu, a trzeci w Polsce multimarket szwedzkiej sieci JULA. JULA to przede wszystkim sklep dla osób zajmujących się aktywnym majsterkowaniem, ale nie tylko… JULA, znana i ceniona w Szwecji i Norwegii sieć multimarketów wybrała Wrocław, jako kolejne po Warszawie miasto w którym powstanie jej sklep. JULA to sklep dla każdego, znajdą tu coś dla siebie zapaleni majsterkowicze, osoby zawodowo zajmujące się […]
Centrum prasowe Rossmann w dniu 8 lutego poinformowało, że pierwsze regionalne centrum dystrybucyjne Rossmanna dla północnej Polski rozpoczęło pracę. W Grudziądzu zakończyła się budowa magazynu o powierzchni 22 tysięcy m2. Budowa trwała 10 miesięcy. Przez ten czas powstał magazyn o wysokości składowania do 12 metrów oraz budynek biurowo-socjalny o powierzchni 1,5 tysiąca m2. W pierwszym etapie stan magazynowy wyniesie 1000 palet. Ilość artykułów, palet oraz obsługiwanych procesów będzie systematycznie zwiększana. Firma Rossmann w centrum w […]
Klienci sieci sklepów SPAR w Zbydniowie w województwie małopolskim mogą już korzystać z nowo otwartego sklepu. Placówka ma powierzchnię 105 m2 i obsługiwana jest przez dwa stanowiska kasowe. W placówce, uruchomionej w formule SPAR Express do dyspozycji klientów są stoiska: nabiałowe, mięsno-wędliniarskie, piekarnicze, owocowo-warzywne, chemiczno-kosmetyczne oraz monopolowe. Otwarciu sklepu towarzyszyły liczne degustacje lokalnych produktów. Dodatkowo klienci mogli skorzystać z przygotowanych specjalnie na tą okazję promocji cenowych. SPAR to największa na świecie franczyzowa sieć sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone […]
Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój własnych sieci handlowych spółki. Kolporter ma trzy własne sieci handlowe: saloniki prasowe, salony Top-Press oraz sklepy spożywcze Dobry Wybór. Podstawową specjalnością handlową firmy pozostają dwie pierwsze. W jakim kierunku idzie ich rozwój? Są dwa strategiczne kierunki działania: pozyskiwanie optymalnych lokalizacji oraz zwiększanie efektywności sprzedaży. W tej chwili mamy ok. 870 saloników, z czego już blisko 100 to salony Top-Press, które zostały bardzo dobrze przyjęte zarówno przez konsumentów, […]
Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG – Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować Państwu najświeższe informacje z branży handlowej, ciekawe wywiady i przegląd nowości na rynku FMCG i pokrewnych. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się stworzyć profesjonalny serwis, do którego codziennie zaglądać będzie kadra zarządzająca firm spożywczych, a także ich pracownicy, właściciele sklepów, firm dystrybucyjnych jak również niezwiązani bezpośrednio z branżą handlową – ludzie zwyczajnie zainteresowani daną […]