24 maja 2012 roku o godzinie 10.00 nastąpiło uroczyste otwarcie 5 sklepu sieci Piotr i Paweł we Wrocławiu. Sklep zlokalizowany w prestiżowym wocławskim obiekcie Sky Tower liczy sobie około 1400 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Warto wspomnieć o zastosowanym dość unikatowym rozwiązaniu, jakim jest wejście do sklepu z dwóch różnych stron. To może stanowić ogromną wygodę dla przybywających Klientów, gdyż mogą oni wejść i wyjść ze sklepu tak od strony wnętrza galerii, jak i od strony […]
Sieci handlowe
SPAR: światowy zasięg, polski kapitał Sklep pod szyldem SPAR prowadzi Pan od roku. Jak mógłby Pan podsumować te dwanaście miesięcy? To był rok bardzo intensywnej nauki, która przez cały czas trwa. Zdobywam doświadczenie w branży, którą wcześniej znałem jedynie jako klient. Co prawda poprzednio również działałem w handlu, ale w branży IT, która jest zupełnie inna od prowadzenia sklepu spożywczego. Czyli skoczył Pan na głęboką wodę? Ale miałem dobrych instruktorów. Do wstąpienia do sieci SPAR […]
Browar Amber poszerza sieć dystrybucji. Jako pierwszy z browarów regionalnych wprowadził swoje piwo Amber Naturalny do sieci Żabka, największej ogólnopolskiej sieci sklepów typu convenience. Piwa z Browaru Amber można już też kupić na stacjach benzynowych BP. Na półkach ponad 2500 sklepów sieci Żabka jest już Amber Naturalny, niepasteryzowane, jęczmienne, klasyczne piwo. Wkrótce w tej sieci pojawią się kolejne marki piw z Browaru Amber. Do tej pory sieci takie Żabka, zdominowane były przez ofertę największych piwnych […]
Po rekordowym – pod względem otwarć – kwietniu przyszła kolej na inaugurację kolejnego sklepu. SPAR market w Czarnej koło Łańcuta w województwie podkarpackim ma powierzchnię 204 metrów kwadratowych i jest 82 sklepem sieci SPAR w Polsce. W nowym sklepie klienci mogą dokonywać zakupów na stoiskach mięsno – wędliniarskim, nabiałowym, chemiczno – kosmetycznym i monopolowym. Nie zabraknie również świeżego pieczywa i wyrobów cukierniczych oraz warzyw i owoców. Jesteśmy przekonani, że już w dniu otwarcia zyskaliśmy grono […]
Rozmowa z Beatą Bogutą odpowiedzialną za szkolenia w sieci SPAR. Szkolenia to podstawa sukcesu Kto jest objęty systemem szkoleń w sieci SPAR? Przeprowadzam przede wszystkim szkolenia dla pracowników sklepów, ale również dla kadry kierowniczej. Te dwie grupy to główni adresaci prowadzonych przeze mnie zajęć. Jak ważny dla sklepu jest dobrze przeszkolony pracownik? To podstawa sukcesu w każdym biznesie i handel nie jest tutaj wyjątkiem. Sieć SPAR zdaje sobie z tego sprawę i dlatego tak dużą […]
Kwiecień był dla SPAR Polska okresem rekordowym pod względem uruchomienia nowych placówek. Sieci udało się otworzyć aż 8 nowych sklepów. Z czego 5 w ciągu jednego dnia. Nowe placówki pojawiły się w czterech województwach w miejscowościach: Pustków, Jodłownik, Nockowa, Ropczyce, Krotoszyn, Osiek Jasielski, Kołaczyce oraz Żagań. Ich łączna powierzchnia to prawie 1500 m/kw. – Dniem szczególnym w historii sieci był 28 kwietnia, kiedy to jednocześnie otworzyliśmy aż 5 sklepów. Było to olbrzymie wyzwanie organizacyjne, dlatego […]
Kolejny sklep sieci SPAR został uruchomiony w Pustkowie w województwie podkarpackim. Uroczyste otwarcie placówki połączone z przygotowanymi dla klientów atrakcjami miało miejsce 14 kwietnia. Właścicielem 150 metrowego sklepu jest pan Czesław Książek, dla którego jest to kolejna inwestycja handlowa, ale pierwsza funkcjonująca pod szyldem SPAR. – Chcieliśmy rozszerzyć swoją ofertę i uznaliśmy, że SPAR jest dla nas doskonałym partnerem. Poznaliśmy ofertę wielu sieci, ale to SPAR okazał się bezkonkurencyjny. – mówi Czesław Książek. Przygotowania do otwarcia […]
Jak z perspektywy czasu ocenia Pan przejęcie sklepów pod szyldem SPAR. Czy Pana zdaniem był to dla Grupy Bać-Pol optymalny wybór? Dla Grupy Kapitałowej Bać-Pol był to najlepszy wybór – Spar to mercedes wśród franczyzy. Przede wszystkim trzeba powiedzieć, że połączenia kapitałowe spółek hurtowych i detalicznych są w dzisiejszych czasach niezbędne aby w tej branży właściwie i dynamicznie rozwijać biznes. Synergia uzyskana przez posiadanie w jednej grupie podmiotów dystrybucyjnych i hurtowych znacznie przyspiesza rozwój grupy. […]
12 kwietnia 2012 roku, market Real rozpoczął nową kampanię, której hasłem przewodnim jest: „Real: wielki wybór, niskie ceny”. W reklamach ofertę sklepów prezentują pracownicy, zapraszając wszystkich sąsiadów na zakupy. Akcja ma podkreślać pozytywne relacje międzyludzkie – bliskość, otwartość i przynależność do wspólnej społeczności lokalnej – jako cechy bliskie sieci Real. Real zaprasza wszystkich sąsiadów na tanie zakupy, oferując duży wybór produktów wysokiej jakości. Poprzez zawsze dostępne i świeże produkty, w cenach niższych niż w dyskontach […]
Nie tylko otwarcia nowych sklepów SPAR mają wspaniałą oprawę i wiążą się z przygotowanymi dla klientów atrakcjami. Placówka w Świlczy koło Rzeszowa z okazji pierwszej rocznicy powstania poza tortem, degustacjami i grillem przygotowała dla kupujących inne, cenne nagrody. Lodówkę, telewizor, aparat fotograficzny lub rolki mógł wygrać każdy kto dokonał zakupów za kwotę przynajmniej 50 złotych. – Na pomysł obchodzenia rocznicy wpadliśmy podczas rozmowy z Kierownikiem Operacyjnym SPAR. On też bardzo nam pomógł w organizacji tego przedsięwzięcia. […]