Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć – ptysiową słomkę z cukrem oraz ptysiową słomkę z cukrem i cynamonem, sprzedawanych w marce własnej supermarketu. Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Słomka ptysiowa pojawi się na akcji in-outowej w 1956 sklepach na terenie całego kraju. Produkty Brześcia świetnie pasują do przesłania Biedronki, którym jest promowanie polskich wyrobów najwyższej jakości. […]
Sieci handlowe
Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, notowana na rynku NewConnect od kwietnia ub. roku, poinformowała o wprowadzeniu swoich produktów do Saloników Prasowych Kolporter w całej Polsce. Jest to kolejny krok w ramach realizacji strategii rozwoju Spółki, zakładającej budowanie nowych kanałów sprzedażowych dla jej asortymentu. W ramach podpisanej umowy do sprzedaży w Salonikach Prasowych Kolporter wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej „You&Me”, plastry opatrunkowe marki własnej „QuickPlastR” oraz suplementy diety. Pozwoli to Spółce […]
Dostawcy produktów marki ”Lubię” widzą ogromny potencjał drzemiący w tym projekcie. Dlatego coraz więcej firm zainteresowanych jest współpracą z GH PL Plus. Producenci produktów markowych otrzymują natomiast szansę współpracy ze aliansem zintegrowanych Partnerów. Aliansem który wolumenowo stanowi siłę porównywalną z zagranicznymi sieciami. Ta nowa dla nich sytuacja, w której polskie firmy stają się równorzędnym graczem, jest dla nich wyzwaniem. Pierwsze nowe kontrakty z naszym nowym aliansem, natchnęły nas optymizmem, że większość producentów odnajdzie w tym […]
W minioną sobotę, 10 maja sieć SPAR uruchomiła kolejną placówkę. Sklep o powierzchni 150 m² i formacie SPAR otwarto w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Kościuszki 39. Sklep znajduje się w budynku zlokalizowanym w pobliżu osiedli mieszkaniowych, taka lokalizacja spowodowała duże zainteresowanie ofertą placówki, zwłaszcza w dniu otwarcia. Można powiedzieć, że SPAR w Tomaszowie miał mocne wejście. W dniu otwarcia odwiedziło nas naprawdę dużo klientów, a niektórzy przychodzili nawet po kilka razy, mimo że czas oczekiwania w […]
Dnia 5 kwietnia br. sieć polskich sklepów spożywczych SPAR uruchomiła kolejną placówkę. Sklep o powierzchni 237m² i formacie SPAR otwarto w miejscowości Samborzec. Mimo, że Samborzec to niewielka miejscowość położona w powiecie sandomierskim, w województwie świętokrzyskim, oferta sklepu SPAR nie różni się niczym od placówek SPAR zlokalizowanych w większych miastach. Placówka w Samborcu to nowoczesny obiekt, zaaranżowany specjalnie z myślą o wygodzie klientów, dopasowany do ich potrzeb i pozwalający na komfortowe zakupy. W ofercie sklepu […]
7 kwietnia wystartował nowy projekt konsumencki sieci Biedronka Testujemy. Dzięki dedykowanej platformie internetowej www.testujemy.biedronka.pl klienci mogą uczestniczyć w testach produktów i wybierać te, które pojawią się w asortymencie sklepów Biedronka. Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisie www.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje […]
Otwarta w tym miesiącu w Sompolnie Trafika – Użyj Sobie to 51. sklep sieci Trafika, rozwijanej od 16 lat przez rodzinną firmę Tabak Grupa Sp. z o.o. z Kalisza. Kolejne placówki uruchamiane będą w najbliższych miesiącach. Handlem papierosami zajmujemy się od 25 lat. Wykorzystując zdobyte doświadczenie szesnaście lat temu zaczęliśmy tworzyć sieć Trafika – Polski Kiosk. Oferują one klientom między innymi papierosy, tytonie, cygara, kawę i różnorodne akcesoria. Pierwsze powstały w Kaliszu i okolicznych miastach, […]
W 2013 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Czerwona Torebka przekroczyły 210 mln zł w porównaniu do 75,8 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Oznacza to wzrost o 135 mln zł, czyli o 178%. Taki wynik to z jednej strony skutek wzrostu przychodów z tytułu sprzedaży powierzchni handlowych, będących w okresie sprawozdawczym podstawą głównego segmentu działalności Grupy, z drugiej zaś strony pojawienia się wpływów z nowego segmentu działalności Grupy, jakim jest handel. Ze względu […]
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol S.A., Topaz oraz Piotr i Paweł S.A.. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już wzbudzić spore zainteresowanie wśród konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po produkty opatrzone charakterystyczną etykietą „Lubię”. Obecność w sklepach produktów Lubię stale rośnie, jednak najlepszą miarą sukcesu marki jest zadowolenie klientów, którzy chcą powtarzać zakupy czyli są usatysfakcjonowani jakością i ceną produktów z […]
Carrefour Polska, właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, oficjalnie rozpoczął budowę nowoczesnego retail parku w podwarszawskim Sochaczewie. 12 marca br. odbyło się uroczyste wbicie symbolicznej łopaty pod inwestycję Sonata Park, w której udział wzięli Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour Polska, Jerzy Mirgos, Prezes Zarządu MIRBUD SA oraz Stanisław Wachowski, Zastępca Burmistrza Miasta Sochaczew. W swoim przemówieniu Wiceprezes Carrefour Polska podkreślił rolę współczesnych parków handlowych, których format oraz oferta handlowa w pełni odpowiadają bieżącym potrzebom […]