Sieci handlowe

Żabka otwiera nowoczesne centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich

Centrum Logistyczne Żabki - Kąty Wrocławskie

24 kwietnia br. sieć Żabka oficjalnie otworzyła swoje najnowsze centrum logistyczne w Kątach Wrocławskich. Obiekt o powierzchni 35 tys. m², z możliwością rozbudowy o kolejne 6,5 tys. m², będzie obsługiwać około 1500 sklepów z rejonu Wrocławia. Nowe centrum to ósmy magazyn w strukturze sieci i jednocześnie kluczowy element strategii rozwoju Żabki w południowo-zachodniej Polsce. Docelowo zatrudnienie w nowym obiekcie znajdzie blisko 600 osób – zarówno pracowników Żabki, jak i partnerów logistycznych. Sprawna logistyka to fundament […]

Kaufland Marketplace z mocnym debiutem – tysiące sprzedawców, miliony produktów, europejska ekspansja

Kaufland Marketplace

Platforma e-commerce Kaufland.pl odnotowuje dynamiczny wzrost i umacnia swoją pozycję na polskim rynku. W niespełna 9 miesięcy od uruchomienia, Kaufland Marketplace przyciągnął już ponad 3 000 sprzedawców oraz miliony klientów, stając się jednym z najważniejszych graczy w sektorze e-handlu. Teraz spółka przyspiesza ekspansję na kolejne europejskie rynki. Dynamiczny rozwój oferty i bazy sprzedawców Platforma Kaufland.pl oferuje obecnie ponad 6 milionów produktów w ponad 6 400 kategoriach – od codziennych artykułów, przez elektronikę, aż po wyposażenie […]

Dino Polska stale rośnie – 58 nowych sklepów w pierwszym kwartale 2025 roku

Dino Polska

Dino Polska S.A., jedna z najszybciej rozwijających się sieci detalicznych w Polsce, kontynuuje intensywną ekspansję. W pierwszym kwartale 2025 roku spółka otworzyła 58 nowych sklepów, powiększając liczbę placówek do 2746 na koniec marca. W analogicznym okresie rok wcześniej, Dino posiadało 2438 sklepów, co oznacza wzrost o ponad 300 lokalizacji w skali roku. Większa powierzchnia, większy zasięg Dynamiczny rozwój sieci przekłada się także na wzrost całkowitej powierzchni handlowej. Łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino osiągnęła na […]

Eurocash świętuje 30-lecie: lider franczyzy i hurtu FMCG podkreśla swój wpływ na handel w Polsce

30 lat Eurocash

Grupa Eurocash, największy hurtownik FMCG i największy franczyzodawca w Polsce, obchodzi w tym roku 30-lecie działalności. Z okazji jubileuszu firma podsumowuje swoje osiągnięcia, prezentując konkretne dane liczbowe i rynkowe analizy, które potwierdzają jej kluczową rolę w transformacji polskiego handlu. Lider pod każdym względem Z ponad 15,5 tys. placówek zrzeszonych w sieciach takich jak Delikatesy Centrum, ABC, Groszek, Euro Sklep, Lewiatan czy Gama, Eurocash wyraźnie dominuje na rynku. Zgodnie z danymi Ministerstwa Finansów za 2023 r., […]

Action świętuje otwarcie 400. sklepu w Polsce! Nowa lokalizacja w Poznaniu

Action sklep

Action, popularna sieć dyskontów niespożywczych rodem z Holandii, kontynuuje dynamiczną ekspansję w Polsce. Najnowszy, 400. sklep sieci Action zlokalizowany jest w Galerii Panorama w Poznaniu. To już dziesiąta lokalizacja tej marki w mieście, co podkreśla rosnącą popularność sieci wśród polskich klientów. Nowy sklep Action w Poznaniu – większy wybór i atrakcyjne ceny Od 5 kwietnia mieszkańcy Poznania i okolic mogą korzystać z wyjątkowej oferty Action. Nowa lokalizacja to: Powierzchnia 1010 m² pełna różnorodnych produktów, 12 […]

Krakowski Kredens otworzy pierwszy sklep stacjonarny w Warszawie

Marka Krakowski Kredens, znana z wysokiej jakości wyrobów tradycyjnych, wkracza w nowy etap rozwoju. Po grudniowym debiucie odświeżone sklepu internetowego, teraz przyszedł czas na pierwszy sklep stacjonarny. Nowy lokal o powierzchni 40 m2. otworzy swoje drzwi w kwietniu w warszawskim centrum handlowym KEN Center, największej galerii handlowej na Ursynowie. Powrót w nowej odsłonie Nowy właściciel marki, posiadający prawa do znaku towarowego Krakowski Kredens, postawił na reaktywację brandu w odświeżonej formie. Pierwszym krokiem było uruchomienie w […]

Dino Polska podsumowuje działalność w 2024 roku

Dino Polska

Grupa Dino osiągnęła znaczące wyniki finansowe i operacyjne w 2024 roku, potwierdzając swoją silną pozycję na rynku detalicznym w Polsce. Oto kluczowe dane i osiągnięcia Grupy Dino w minionym, 2024 roku: Dynamiczny wzrost przychodów i ekspansja sieci Przychody ze sprzedaży wyniosły 29,3 mld zł, co oznacza wzrost o 14,1% w porównaniu do 2023 roku. Na koniec roku sieć liczyła 2688 sklepów, z czego w IV kwartale uruchomiono 116 nowych marketów, a od początku roku otwarto […]

Lidl Polska: dynamiczny wzrost sprzedaży i inwestycje w pracowników

Michał Nowaczyk - CFO Lidl Polska

Lidl Polska od lat rozwija się w dynamicznym tempie, umacniając swoją pozycję na rynku. Strategia niskich, stabilnych cen oraz konsekwentne budowanie zaufania klientów przekładają się na imponujące wyniki finansowe. Dane z 2024 roku pokazują, że przychody sieci rosły w każdym kwartale, a Lidl Polska planuje dalsze inwestycje w rozwój sieci, pracowników oraz zrównoważony rozwój. W 2025 roku firma przeznaczy blisko 200 mln zł na podwyżki wynagrodzeń oraz tworzenie nowych miejsc pracy. Stały wzrost sprzedaży i […]

Lidl Polska testuje 300 butelkomatów – przygotowanie do systemu kaucyjnego 2025

Lidl Polska - butelkomat

W październiku 2025 roku w Polsce oficjalnie wejdzie w życie system kaucyjny, który ma zwiększyć poziom recyklingu plastikowych butelek i puszek. Lidl Polska już teraz przygotowuje swoich klientów na tę zmianę, testując 300 butelkomatów w różnych lokalizacjach. Inicjatywa ta ma na celu promowanie ekologicznych nawyków i usprawnienie procesu zwrotu opakowań. Testy butelkomatów w Lidl Polska – jak działają? Lidl Polska stawia na innowacyjne podejście do recyklingu, umieszczając butelkomaty zarówno wewnątrz sklepów, jak i w specjalnych […]

Ponad milion złotych dla pracowników – Kaufland celebruje Dzień Handlowca

Dzień Handlowca 2025 w Kaufland

2 lutego był wyjątkowym dniem dla pracowników branży retail. Z tej okazji Kaufland postanowił przywrócić nieco zapomniany Dzień Handlowca, podkreślając rolę swoich zespołów w codziennym funkcjonowaniu firmy. W ramach docenienia ich zaangażowania sieć przeznaczyła niemal 600 tys. zł na dodatkowe benefity, a podobną kwotę przekazała na obchody urodzin marketów, by umożliwić zespołom wspólne świętowanie. Ludzie fundamentem handlu Praca w handlu to przede wszystkim ludzie – ich zaangażowanie, profesjonalizm i codzienny wysiłek wkładany w obsługę klientów. […]