Rynek produktów

Pasty rybne w nowym wydaniu

Pasty rybne królują na polskich stołach od lat. Marka Helcom Premium proponuje smakoszom ryb małą odmianę i prezentuje serię produktów z niebanalnym twistem smakowym. Marka Helcom Premium prezentuje nowe produkty, które mogą zaskoczyć niejednego miłośnika ryb. To seria past rybnych z różnymi dodatkami, które doskonale sprawdzą się jako przekąska lub dodatek do dań i kanapek. Zdrowie i bogate w kwasy omega 3 charakteryzują się również niską zawartością tłuszczu. Pasty zostały przygotowane z najwyższej jakości ryb, […]

Stokrotka otworzyła trzy nowe sklepy jednego dnia

Sklep Stokrotka

4 marca Stokrotka otworzyła trzy nowe sklepy. Tym samym liczba sklepów tej popularnej sieci spożywczej przekroczy 730 placówek. Nowe sklepy Stokrotki zlokalizowane są w trzech województwach: podkarpackim, świętokrzyskim i opolskim. W tym pierwszym placówka zostanie otwarta w Skołyszynie. W Świętokrzyskiem market Stokrotki zostanie otwarty w Skarżysku Kościelnym, a w Opolskiem – w Głuchołazach. Sytuacja na rynku z powodu pandemii i ograniczeń jest trudna, ale my nie zwalniamy tempa. Ten rok ma być kolejnym, w którym […]

Nowość od Helcom Naturalnie – wegańskie kaszotta oraz pasty z kaszą

Pasty warzywne Helcom Naturalnie

Marka Helcom Naturalnie prezentuje nową serię wyjątkowych produktów. Są to wegańskie kaszotta oraz pasty z kaszą. Wyprodukowane w Polsce i pełne wartości odżywczych, stanowią idealne dopełnienie diety roślinnej. W ostatnich latach potrawy z kaszą królują w kulinarnych trendach. W odpowiedzi na te zapotrzebowania Helcom Naturalnie wypuszcza na rynek nową serię produktów roślinnych. Wegańskie kaszotta i pasty z kaszą o różnych smakach mogą stanowić sycącą i lekką przekąskę, dodatek do potrawy, jak i danie główne. Serwowane na […]

Bakal z nową, chrupiącą linią Crunch

Bakal Crunch Mix

Zauważalny, prozdrowotny trend w ostatnich latach sprawił, że coraz częściej konsumenci w alternatywie do czipsów i słonych paluszków, sięgają po przekąski pochodzenia naturalnego, takie jak bakalie. Mimo tego trendu dla wielu nabywców głównym wyznacznikiem podczas wyboru przekąsek jest nie tylko zdrowie,ale również smak.* W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na tego typu produkty do portfolio marki Bakal dołączyła nowa linia produktów Crunch. Przekąski powstały z myślą o konsumentach poszukujących niestandardowych smaków. Wyselekcjonowane oraz wysokiej jakości orzechy, […]

Snickers Creamy Peanut Butter – nowość z kremowym masłem orzechowym od Mars Wrigley

Snickers Creamy Peanut Butter

„Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny” to flagowe hasło marki Snickers®, znane polskim konsumentom od lat. Odpowiadając na ich różnorodne potrzeby i preferencje Mars Wrigley uzupełnia portfolio o nową, niebanalną propozycję – zaskakująco delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. W opakowaniu znajdują się dwie porcje przekąski o smaku masła orzechowego, z których każda ma jedynie 95 kcal. Nowość od Mars Wrigley to delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masła orzechowego, pełen karmelu i posiekanych […]

Bite The World – nowa marka firmy Greek Trade

Bite The World zupy

Firma Greek Trade prezentuje nową markę Bite The World. Wyjątkowa linia produktów skierowana jest do miłośników kulinarnych podróży. To zupy, sosy i przystawki z różnych kuchni świata, orientalne aromaty, ciekawe połączenia i wyraziste smaki. Firma Greek Trade jest znanym producentem m.in. przetworów owocowych i warzywnych, a teraz do oferty wprowadza nową markę Bite The World. Wśród produktów nowej linii znalazły się inspiracje smaków z Turcji, Gruzji, Macedonii, Tajlandii, Grecji, Hiszpanii, Węgier i Indii. Pikantny sos […]

Trendy i prognozy dla rynku słodyczy. Czego może spodziewać się branża w 2021 roku?

Rok 2020 zapowiadał się optymistycznie dla rynku słodyczy. Niestety wybuch pandemii i spowodowane nią ograniczenia w eksporcie oraz życiu społecznym przełożyły się na spadek przychodów producentów słodkości. W nadchodzącym roku sytuacja ma się jednak poprawić – jak podają prognozy, sprzedaż wyrobów cukierniczych będzie wyższa niż przed pandemią. Z jakimi wyzwaniami będą się mierzyć firmy produkujące słodycze oraz jakie trendy będą kształtować ich oferty w przyszłym sezonie? O tym, co czeka rynek słodyczy w 2021 roku […]

Pomysł na pyszny i zdrowy upominek z marką Bakal

Bakal daktyle soft 150 g

Świąteczny okres zbliża się wielkimi krokami. Wnętrza domów przyozdabiane są bożonarodzeniowymi dodatkami, w kuchni unosi się aromatyczny zapach wypieków, a w radiu słychać mnóstwo nastrojowych utworów, które – wprowadzają w iście magiczny nastrój. Jest to więc najwyższy czas, aby pomyśleć o słodkich upominkach dla bliskich. Delikatne w smaku, prażone migdały oblane czekoladą w złotej lub w srebrnej posypce z linii Bakal Sweet z całą pewnością sprawią wiele radość. Według raportu firmy Deloitte* to właśnie łakocie są […]

Huel dodaje Meksykańskie Chili do nowej linii Hot & Savoury

Huel Hot&Savoury Chilli

Po premierze dwóch oryginalnych produktów – Tajskiego zielonego curry oraz Pomidora z ziołami, klienci byli pod ogromnym wrażeniem i szybko zaczęli dopytywać o dodanie nowych smaków do linii. Na szczęście Huel już uwijał się w kuchni, udoskonalając nowy przepis na Meksykańskie Chili. Danie powstało dzięki wykorzystaniu pełnowartościowych i naturalnych składników, a smak i konsystencja posiłku zostały opracowane tak, aby przypominać pyszne wegańskie chili con carne. Nowość charakteryzuje prawdziwie wędzony aromat, bazujący na fasoli czarne oczko, […]

Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną – zabiera na biegun oranżadowy i zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę

Kampania świąteczna Oranżada Hellena

Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta. Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa […]