„Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny” to flagowe hasło marki Snickers®, znane polskim konsumentom od lat. Odpowiadając na ich różnorodne potrzeby i preferencje Mars Wrigley uzupełnia portfolio o nową, niebanalną propozycję – zaskakująco delikatny i kremowy Snickers® Creamy Peanut Butter. W opakowaniu znajdują się dwie porcje przekąski o smaku masła orzechowego, z których każda ma jedynie 95 kcal. Nowość od Mars Wrigley to delikatny i kremowy baton nadziewany kremem z masła orzechowego, pełen karmelu i posiekanych […]
Artykuły spożywcze
Firma Greek Trade prezentuje nową markę Bite The World. Wyjątkowa linia produktów skierowana jest do miłośników kulinarnych podróży. To zupy, sosy i przystawki z różnych kuchni świata, orientalne aromaty, ciekawe połączenia i wyraziste smaki. Firma Greek Trade jest znanym producentem m.in. przetworów owocowych i warzywnych, a teraz do oferty wprowadza nową markę Bite The World. Wśród produktów nowej linii znalazły się inspiracje smaków z Turcji, Gruzji, Macedonii, Tajlandii, Grecji, Hiszpanii, Węgier i Indii. Pikantny sos […]
Rok 2020 zapowiadał się optymistycznie dla rynku słodyczy. Niestety wybuch pandemii i spowodowane nią ograniczenia w eksporcie oraz życiu społecznym przełożyły się na spadek przychodów producentów słodkości. W nadchodzącym roku sytuacja ma się jednak poprawić – jak podają prognozy, sprzedaż wyrobów cukierniczych będzie wyższa niż przed pandemią. Z jakimi wyzwaniami będą się mierzyć firmy produkujące słodycze oraz jakie trendy będą kształtować ich oferty w przyszłym sezonie? O tym, co czeka rynek słodyczy w 2021 roku […]
Świąteczny okres zbliża się wielkimi krokami. Wnętrza domów przyozdabiane są bożonarodzeniowymi dodatkami, w kuchni unosi się aromatyczny zapach wypieków, a w radiu słychać mnóstwo nastrojowych utworów, które – wprowadzają w iście magiczny nastrój. Jest to więc najwyższy czas, aby pomyśleć o słodkich upominkach dla bliskich. Delikatne w smaku, prażone migdały oblane czekoladą w złotej lub w srebrnej posypce z linii Bakal Sweet z całą pewnością sprawią wiele radość. Według raportu firmy Deloitte* to właśnie łakocie są […]
Po premierze dwóch oryginalnych produktów – Tajskiego zielonego curry oraz Pomidora z ziołami, klienci byli pod ogromnym wrażeniem i szybko zaczęli dopytywać o dodanie nowych smaków do linii. Na szczęście Huel już uwijał się w kuchni, udoskonalając nowy przepis na Meksykańskie Chili. Danie powstało dzięki wykorzystaniu pełnowartościowych i naturalnych składników, a smak i konsystencja posiłku zostały opracowane tak, aby przypominać pyszne wegańskie chili con carne. Nowość charakteryzuje prawdziwie wędzony aromat, bazujący na fasoli czarne oczko, […]
Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta. Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa […]
L.O.L Surprise! to nie tylko zabawki! To również… słodycze! LLS Sp. z o.o. oferuje czekoladę, praliny i cukierki z motywem graficznym L.O.L Surprise! na opakowaniu. Fenomen L.O.L Surprise! został dostrzeżony przez firmę LLS Sp. z o.o. Choć firma MGA Enterianment wprowadziła zabawki L.O.L Surprise! stosunkowo niedawno, bo w 2017 roku, produkt bardzo szybko dołączyła do grona osiągających najwyższe wyniki sprzedażowe swojej kategorii. Do tej pory na świecie sprzedano ponad 100 milionów laleczek L.O.L, produkt został […]
Wafle Familijne królują w domach polskich rodzin już od 25 lat! Dokładnie 21 sierpnia 1995 r. zarejestrowano znak towarowy marki i tak rozpoczęła się przygoda najbardziej rodzinnych wafelków w naszym kraju, które są rynkowym numerem 1 w swojej kategorii! Słodką historię marki Familijne zapoczątkowała rejestracja znaku towarowego „Wafle Familijne” dokonana 21 sierpnia 1995 r. W tym samym roku z zakładów bydgoskiej Jutrzenki trafiły na rynek pierwsze Wafle Familijne, które zrewolucjonizowały kategorię wafli rodzinnych. Pierwsze Familijne […]
Lato to czas wakacyjnych smaków – soczystych, kojarzących się ze słońcem i beztroską. Dlatego Kubuś wprowadził do oferty limitowanej trzy nowości w serii Summer Fruits – typowo letnie i wyjątkowo pyszne propozycje. Edycja limitowana napojów Kubuś Waterrr Summer Fruits to trzy wyjątkowe smaki, dostępne tylko na sezon wiosenno letni. Arbuzolada to połączenie arbuza i cytryny, Mango Sorbet to smak mango-cytryna-mięta z dodatkowym efektem chłodzącym, a Łoter Lemon to kombinacja cytryna-limonka-mięta. Każdy smak reprezentuje zupełnie inny […]
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży. Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej, na lato marka rekomenduje szczególnie warianty bez […]