Personalia

Jan Skowron (KiK): „Polski rynek to jeden z naszych największych sukcesów” – wywiad

Jan Skowron, Dyrektor Zarządzający KiK w Polsce

KiK rozwija się w Polsce szybciej niż gdziekolwiek indziej w Europie – już dziś sieć ma ponad 460 sklepów, a plany zakładają dalszą ekspansję. O sukcesie marki decyduje m.in. umiejętność dostosowania się do potrzeb wymagających, ale otwartych na nowości polskich klientów. O innowacjach w handlu dyskontowym, roli e-commerce, nowych formatach sklepów i wyzwaniach branży – w rozmowie z Przeglądem Handlowym opowiada Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK w Polsce. Mirosław Szul: KiK działa w wielu krajach […]

SM Mlekpol wprowadza kluczowe zmiany kadrowe w Wydziale Handlu

Mlekpol

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol ogłasza istotne zmiany w strukturze zarządzającej Wydziału Handlu. Od początku 2025 roku nowe osoby obejmują kluczowe stanowiska dyrektorskie i kierownicze, co ma na celu wsparcie dynamicznego rozwoju firmy oraz sprostanie rosnącym wymaganiom rynku zarówno w Polsce, jak i za granicą. Istotne awanse w Wydziale Handlu SM Mlekpol Dorota Grabowska awansuje na stanowisko Dyrektora Marketingu SM Mlekpol. Dotychczasowa Kierownik Działu Marketingu przejmuje nowe obowiązki, a jej miejsce zajmuje Aneta Wysocka-Wejda, która została powołana […]

Adam Imielski nowym prezesem Kraft Heinz Polska

Adam Imielski

Z dniem 1 stycznia 2025 r. Adam Imielski obejmie stanowisko prezesa Kraft Heinz Polska, zastępując na tym stanowisku Martę Pilczuk, która przechodzi na pozycję dyrektor zarządzającej rynkiem Wielkiej Brytanii i Irlandii. Ponad 20 lat doświadczenia w branży FMCG Adam Imielski to doświadczony lider z imponującym, ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG. Z Kraft Heinz Polska związany jest od niemal czterech lat, pełniąc rolę dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Jego działania przyczyniły się do realizacji kluczowych […]

Justyna Roguz nową Dyrektor ds. Handlowych w Grupie Chorten

Justyna Roguz, Dyrektor generalna ds handlowych Grupa Chorten

Justyna Roguz, specjalistka z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży handlowej zdobytym m.in. w sieciach Lewiatan i Stokrotka, objęła stanowisko Dyrektor Generalnej ds. Handlowych w Grupie Chorten. Roguz odpowiada za koordynację pracy działu handlowego oraz kreowanie polityki asortymentowo-cenowej. Justyna Roguz wnosi do naszej firmy bogate doświadczenie, które z pewnością okaże się bardzo przydatne w rozwijaniu naszych inicjatyw i wzmacnianiu strategii handlowych na kolejne lata. – podkreśla Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten. Zadania i priorytety nowej dyrektor […]

Piotr Kaznowski nowym Dyrektorem Zarządzania Kategorią i Marketingu Mars Wrigley w Azji

Piotr Kaznowski - Mars Wrigley Polska

Od września 2023 r. Piotr Kaznowski obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu i dołączy do Zespołu Zarządzającego Mars Wrigley regionu obejmującego 11 krajów centralnej i wschodniej Azji. Do tej pory jako Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu w Mars Wrigley Polska, Piotr Kaznowski odpowiadał między innymi za strategię komunikacji konsumenckiej i klienckiej dla marek Orbit,® Snickers®, Airwaves®, Twix® i M&M’s®, zarządzanie przychodami oraz rozwój kategorii na bazie badań i danych konsumenckich. Dołączył do Mars w […]

Nowy Dyrektor działu Marek Własnych w Intermarché

Bogdan Gałuszka - Intermarché

Wraz z początkiem czerwca br. Bogdan Gałuszka, specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego, objął stanowisko Dyrektora Działu Marek Własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels. Marki własne rosną w siłę Intermarché nieustannie rozszerza asortyment produktów marek własnych. Obecnie w swoim portfolio posiada blisko 1500 produktów, występujących prawie we wszystkich kategoriach – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, środki czystości czy detergenty, aż po urządzenia i akcesoria gospodarstwa […]

Jacob Aarup-Andersen zostanie nowym dyrektorem generalnym Grupy Carlsberg

Jacob Aarup-Andersen Carlsberg

Grupa Carlsberg 16 marca br. poinformowała o zmianie na stanowisku jej dyrektora generalnego. Nowym CEO Grupy, której częścią jest Carlsberg Polska, zostanie Jacob Aarup-Andersen. Zastąpi na tym stanowisku Cees’t Harta, który zapowiedział, że do końca III kw. 2023 r. przejdzie na emeryturę. Dokładna data rozpoczęcia pracy przez Aarupa-Andersena zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. Jacob Aarup-Andersen od roku 2020 pełnił funkcję dyrektora generalnego ISS A/S – globalnego lidera w dziedzinie kompleksowego zarządzania obiektami, który zatrudnia 360 […]

Carsten Knobel nowym prezesem zarządu firmy Henkel

Carsten Knobel - CEO Henkel

Firma Henkel poinformowała, że obecny prezes zarządu Hans Van Bylen, z powodów osobistych, rezygnuje ze sprawowania dalszych obowiązków. Hans Van Bylen związany był z firmą Henkel od blisko 35 lat – przez 15 lat zasiadał w zarządzie, a przez 4 lata sprawował funkcję CEO. Z dniem 1 stycznia 2020 r. jego stanowisko obejmie Carsten Knobel, który pracuje w firmie Henkel od 1995 r. Po około 35 latach pracy w firmie Henkel, uznałem, że jest to […]

Justyna Orzeł sekretarzem generalnym i wiceprezesem Carrefour Polska

Justyna Orzeł

Nowa sekretarz generalna i wiceprezes firmy objęła swoje funkcje z początkiem lipca 2019 roku, poszerzając tym samym zakres odpowiedzialności. W obecnej roli odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR. Justyna Orzeł posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, marketingu, handlu i sprzedaży. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach jako dyrektor zasobów ludzkich, z sukcesami tworzyła i […]

Paola Sandoval nowym Dyrektorem ds. Marketingu w Coca-Cola Poland Services

Paola Sandoval - Coca-Cola Poland

Paola Sandoval od listopada przejmie obowiązki Dyrektora ds. Marketingu Coca-Cola Poland Services, zastępując na tym stanowisku Mikołaja Ciasia. Sandoval będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizacje strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfela firmy oraz za zarządzanie jej obszarami strategii biznesowej. Sandoval posiada kilkunastoletnie międzynarodowe doświadczenie w marketingu, które zdobyła pracując ostatnio dla GLI (Genomma Lab International), gdzie pełniła rolę szefa marketingu. Wcześniej przez osiem lat pracowała w Coca-Cola w Meksyku i Tajlandii, a także w […]