Mlekpol rozszerza swoją ofertę produktową o ser Mascarpone. Nowy produkt dołączy do portfolio firmy już w drugiej połowie kwietnia. Powstaje on z naturalnej polskiej śmietanki najwyższej jakości, pochodzącej z mleka od krów karmionych paszami wolnymi od GMO. W Polsce Mascarpone znany jest jako główny składnik popularnego tiramisu, jednak jego aksamitna konsystencja oraz wyjątkowo subtelny, lekko słodkawy smak, pozwalają wykorzystać ten ser na wiele sposobów. Mascarpone w połączeniu ze szpinakiem stanowi wspaniały sos do makaronu tagliatelle […]
Aktualności
Podczas odbywającej się w dniach 3-4 kwietnia w Warszawie XI edycji Poland & CEE Retail Summit, eksperci sektora retail i FMCG dyskutowali o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży. Jednym z kluczowych tematów konferencji była rola branży w obliczu wyzwań środowiskowych. Geraldine Huse, Prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej, która była gościem konferencji, podkreśliła w swoim wystąpieniu, jak ważna w inicjowaniu zmian na rzecz zrównoważonego rozwoju jest rola marek, innowacji i współpraca pomiędzy wszystkimi […]
Rosnąca świadomość w zakresie prawidłowego odżywiania sprawia, że konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty naturalne, wolne od konserwantów, barwników, a nawet cukru. Dlatego firma OSHEE, od lat promująca zdrowy styl życia, wprowadza linię napojów Natural Tea. Dostępne w dwóch smakach – herbaty zielonej z cytryną i czarnej z jaśminem – są złożone wyłącznie z 3 organicznych składników bez dodatku cukru. W Polsce systematycznie przybywa entuzjastów zdrowego żywienia. Wg badań przeprowadzonych przez agencję badawczą MANDS na […]
Już po raz 10. na uroczystej gali podczas XI edycji kongresu Retail Summit 2019, który w dniach 3-4 kwietnia 2019 roku odbył się w Warszawie, przyznano nagrody w plebiscycie „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”. Nagroda „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na polskim rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Jej celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych, działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. […]
Carrefour Polska kontynuuje rozwój nowego modelu współpracy z polskimi producentami warzyw i owoców – z początkiem kwietnia sieć podpisała łącznie 15 kontraktów farmerskich. Rozwój bliskiej współpracy z polskimi dostawcami to ważny element realizowanej strategii transformacji żywieniowej, a także gwarancja wysokiej jakości lokalnych produktów dla klientów sieci. Nawyki żywieniowe współczesnych konsumentów uległy na przestrzeni ostatnich lat zmianie. Wpłynęło to znacząco na metody produkcji i dostaw. Klienci coraz chętniej sięgają po rodzime produkty, które z gospodarstw rolnych […]
Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej. Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz […]
Już po raz jedenasty, w dniach 3-4 kwietnia 2019 r. w Hotelu Hilton w Warszawie zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG podczas Poland & CEE Retail Summit 2019. Przegląd Handlowy już po raz 6. ma zaszczyt objąć swoim patronatem to niezwykle ważne wydarzenie branżowe. Tradycyjnie zwieńczeniem pierwszego dnia Kongresu będzie uroczysta gala wręczenia nagród „Retailer of the Year 2018. Wybrany przez Dostawców”, wyróżniających najlepsze sieci w głównych formatach handlowych. To […]
Nastała wiosna, a wraz z nią długo wyczekiwana słoneczna aura, która dodaje wigoru. Ciepłe powietrze i przypływ pozytywnej energii możemy wykorzystać do kulinarnych eksperymentów. Eisberg proponuje otwarcie nowego sezonu w iście kubańskim stylu. Specjalna mieszanka sałat Salsa mix w poręcznym, podwójnym opakowaniu (2×50 g) to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie wygodę, zdrowie i inspirujące podróże kulinarne. Delektuj się ciepłem i wygodą Zima na szczęście już za nami, warto więc w pełni cieszyć […]
Sieć sklepów Netto kończy prace nad wdrożeniem na polskim rynku nowej aplikacji, której celem jest walka z marnowaniem żywnością. Aplikacja jest kolejnym krokiem, który ma pomóc w przeciwdziałaniu zjawisku masowego wyrzucania produktów, które nadają się do spożycia. „Nie marnujemy żywności” to nazwa nowej aplikacji, która już w tej chwili jest dostępna dla klientów sklepów App Store oraz Google Play. Aplikacja została stworzona przez programistów w Danii we współpracy z duńskim bankiem żywnościowym Fødevarebanken. Doskonale sprawdziła […]
Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę dla gastronomii i wprowadza na rynek markę Fusion Spices oferującą klientom najwyższej jakości przyprawy, kompozycje rosołowe oraz wyjątkowe marynaty. Dwa lata temu Fanex wprowadził na rynek markę Tress Amigos, dzięki której zaoferował swoim klientom naturalne, starannie wyselekcjonowane dodatki dla gastronomi najwyższej jakości, tj. pomidory, oliwki i inne warzywa. Dzięki poszerzeniu oferty o przyprawy, restauratorzy będą mogli liczyć na szeroką i komplementarną ofertę w […]