Aktualności

Aktualności z branży spożywczej i handlu w Polsce. Nowości spożywcze, sieci handlowe, producenci żywności i wydarzenia branżowe. Wywiady i koszyki cenowe z polskich sklepów.

Znamy laureatów nagrody „Retailer of the Year 2019”

Retailer of the Year 2019 - laureaci

W piątek 19 czerwca br. podczas webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, zostały przyznane nagrody „Retailer of the Year 2019”. Nagroda Główna „Retailer of the Year 2019” została przyznana firmie CARREFOUR, w kategorii „Sieci Multiformatowe”, zwycięzcą została również firma CARREFOUR, w kategorii „Supermarkety”, zwycięzcą została Sieć Sklepów TOPAZ, w kategorii „Dyskonty”, zwycięzcą została firma LIDL, w kategorii „Sklepy Małego Formatu”, zwycięzcą […]

Retailer of the Year 2019 – zaproszenie na webinarium

Retail Summit 2020 - webinarium

W imieniu European Conferences United, organizatora nagrody „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”, oraz firmy badawczej Nielsen, partnera merytorycznego nagrody, zapraszamy na bezpłatne webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, które odbędzie się 19 czerwca 2020 o godz. 11.00-13.00. W trakcie wydarzenia, wspólnie z Karoliną Zajdel-Pawlak, Dyrektor Zarządzającą Nielsen Connect w Polsce, oraz Casprem Haringiem, CEO ECU: poznamy laureatów „Retailer of the Year 2019”, posłuchamy dyskusji z prezesami nagrodzonych sieci o wyzwaniach branży handlu i dystrybucji, wysłuchamy wystąpień wybranych sieci handlowych. Zapraszamy do bezpłatnej […]

Kubuś Waterrr Summer Fruits

Kubuś Waterrr Summer Fruits

Lato to czas wakacyjnych smaków – soczystych, kojarzących się ze słońcem i beztroską. Dlatego Kubuś wprowadził do oferty limitowanej trzy nowości w serii Summer Fruits – typowo letnie i wyjątkowo pyszne propozycje. Edycja limitowana napojów Kubuś Waterrr Summer Fruits to trzy wyjątkowe smaki, dostępne tylko na sezon wiosenno letni. Arbuzolada to połączenie arbuza i cytryny, Mango Sorbet to smak mango-cytryna-mięta z dodatkowym efektem chłodzącym, a Łoter Lemon to kombinacja cytryna-limonka-mięta. Każdy smak reprezentuje zupełnie inny […]

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

Grześki Latem nie pływają w czekoladzie

W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży. Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z szerokiej oferty produktowej, na lato marka rekomenduje szczególnie warianty bez […]

O rynku bakalii w czasie koronawirusa opowiada Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland

Piotr Bieliński - Prezes marki Bakal

O rynku bakalii i marce Bakal opowiada Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Jak pandemia związana z koronawirusem wpływa na branżę bakalii i przekąsek? Sytuacja spowodowana pandemią zaskoczyła wszystkich i wpłynęła na zmianę dotychczasowych nawyków zakupowych. Konsument rzadziej dokonuje zakupów, jednakże wartość jego koszyka jest wyższa. W przypadku bakalii, zauważyliśmy zdecydowanie mniejsze zainteresowanie konsumentów produktami sprzedawanych luzem. Sprzedaż produktów konfekcjonowanych natomiast wykazuje lekko wzrostowy trend. Konsumenci nadal wybierają standardowe […]

Sektor handlowy w nowej rzeczywistości

Sylwia Wiszowata-Łazarz i Joanna Kłusek

4 maja centra handlowe zostały ponownie otwarte. To światełko w tunelu dla właścicieli i najemców, jednak panująca pandemia i tak wywrze ogromny wpływ na całą branżę. O tym jak wygląda obecna sytuacja, jak zmieniają się nawyki konsumentów i jakie działania podjąć, by mogli oni bezpiecznie wrócić do zakupów stacjonarnych, opowiedziały Sylwia Wiszowata-Łazarz i Joanna Kłusek z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield podczas webinaru pt. „Disconnect to Reconnect, czyli o rynku retail w nowej rzeczywistości”. […]

Woda nabiera smaku z mikrodrinkami Waterdrop

Waterdrop Mikrodrink

Na rynku pojawił się produkt, który uprzyjemnia zdrowy nawyk picia wody. Mikrodrink Waterdrop nadaje każdej szklance wody pyszny smak pełen ekstraktów roślinnych i wyciągów z superfood z całego świata. Właśnie ruszyła polska odsłona sklepu internetowego marki, wcześniej niedostępnej na naszym rynku. Mikrodrink Waterdrop to skoncentrowane kostki rozpuszczalne w wodzie, pełne naturalnych wartości odżywczych, witamin, antyoksydantów i smaku świeżych owoców, bez cukru i sztucznych dodatków. Każda kostka, która zamieni nawet 600 ml wody w odświeżający napój, […]

Dwa nowe masła Łaciate – osełka 300 oraz 500 gramów

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, właściciel marki Łaciate, rozszerza asortyment masła Łaciate i wprowadza na rynek dwa nowe produkty: osełka 300 g oraz osełka 500 g. Łaciate osełka to masło, które swoim owalnym kształtem nawiązuje do domowych i tradycyjnych wyrobów gospodyń wiejskich. Masło ekstra Łaciate osełka to tradycyjne polskie masło o naturalnym smaku i wyjątkowej jakości. Masło Łaciate jest idealne do kanapek i znakomicie sprawdza się jako składnik tradycyjnych ciast, kremów i deserów. Nadaje delikatności […]

Supermarket SPAR w gorzowskim NoVa Park

NoVa Park SPAR

W środę 29 kwietnia w Centrum Handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim nastąpiło otwarcie supermarketu SPAR, który po rebrandingu i remodelingu zastąpił markę Piotr i Paweł. To pierwszy sklep pod szyldem SPAR o powierzchni powyżej 1000 m2 w Gorzowie Wielkopolskim. U podstaw wartości, którymi kieruje się SPAR jest zapewnienie nie tylko szerokiego wyboru zawsze świeżych produktów, również lokalnych producentów, ale także najwyższej jakości obsługi, w konkurencyjnej cenie. W supermarkecie SPAR klienci NoVa Park będą mogli […]

Owocowe lemoniady QEENCY z 20% zagęszczonych soków

Qeency lemoniada - KGH Polska

Wiosenne i letnie dni sprzyjają przygotowywaniu lekkich posiłków. Zmienia się również menu w napojach. Konsumenci chętniej sięgają po orzeźwiające, owocowe napoje, takie jak lemoniada. Coraz częściej też zwracają uwagę na zawartość naturalnych składników. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma KGH przygotowała ofertę lemoniad, które zawierają 20% zagęszczonych soków owocowych. Lemoniady: QEENCY Mojito, QEENCY Cytryna i Arbuz to kultowe smaki nadchodzącego lata. Przypominające smaki dzieciństwa, gazowane i niegazowane lemoniady, idealnie nadają się do przygotowania owocowych koktajli. Połączenie […]