Świąteczny okres zbliża się wielkimi krokami. Wnętrza domów przyozdabiane są bożonarodzeniowymi dodatkami, w kuchni unosi się aromatyczny zapach wypieków, a w radiu słychać mnóstwo nastrojowych utworów, które – wprowadzają w iście magiczny nastrój. Jest to więc najwyższy czas, aby pomyśleć o słodkich upominkach dla bliskich. Delikatne w smaku, prażone migdały oblane czekoladą w złotej lub w srebrnej posypce z linii Bakal Sweet z całą pewnością sprawią wiele radość. Według raportu firmy Deloitte* to właśnie łakocie są […]
Aktualności
Jeden z największych producentów żywności i napojów na świecie, firma PepsiCo, w samym tylko 2021 roku zainwestuje 3,6 mln USD oraz 8 mln USD w każdym kolejnym roku na pozyskanie przetworzonego plastiku (rPET), który umożliwi produkcję w Polsce wszystkich butelek napojów Pepsi oraz Mirinda z surowca zawierającego tworzywo w 100% pochodzące z recyklingu. To kolejny ważny krok do realizacji wizji świata PepsiCo, w którym plastik nigdy nie stanie się odpadem – w lecie 2020 roku […]
Po premierze dwóch oryginalnych produktów – Tajskiego zielonego curry oraz Pomidora z ziołami, klienci byli pod ogromnym wrażeniem i szybko zaczęli dopytywać o dodanie nowych smaków do linii. Na szczęście Huel już uwijał się w kuchni, udoskonalając nowy przepis na Meksykańskie Chili. Danie powstało dzięki wykorzystaniu pełnowartościowych i naturalnych składników, a smak i konsystencja posiłku zostały opracowane tak, aby przypominać pyszne wegańskie chili con carne. Nowość charakteryzuje prawdziwie wędzony aromat, bazujący na fasoli czarne oczko, […]
Zbliża się Boże Narodzenie, więc Oranżada Hellena kolejny raz zabiera konsumentów w podróż na biegun oranżadowy i zaprasza na wspólną Pierwszą Gwiazdkę. 16 listopada marka startuje z działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi autentycznie najlepszego polskiego napoju na Święta. Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa […]
Ostatnie dwa tygodnie przyniosły nam zapowiedź zmian na rynku mąk piekarniczych. Zanotowano niewielkie 1-2% wzrosty cen w stosunku do sierpnia i września, kiedy to ceny stały w miejscu. Wydaję się, że to początek trendu, bowiem ceny pszenicy konsumpcyjnej w dalszym ciągu rosną i przekroczyły 900 PLN za pszenicę 12,5% białka z dostawą do portów z przeznaczeniem na eksport. To jest o 40-50 PLN na tonie więcej niż w pierwszej połowie października (oraz 140 PLN więcej […]
Nowoczesna, wygodna, ekologiczna i z łatwym dojazdem do Autostrady Bursztynowej A1 – to najważniejsze cechy pierwszej Biedronki w miejscowości Warlubie, w województwie Kujawsko-Pomorskim. Już od 6 listopada okoliczni mieszkańcy mogą cieszyć się wysokiej jakości produktami w codziennie niskich cenach. Na klientów w związku z otwarciem czekają specjalnie przygotowane okazje. Placówka Biedronki przy ul. Starogardzkiej to pierwszy sklep tej sieci w Warlubiu. Ten nowy obiekt wolnostojący posiada salę sprzedaży o powierzchni ok. 645 m2, 4 kasy […]
Jedna z 5 największych międzynarodowych marek spożywczych na świecie, obecna w 17 krajach – Auchan Retail, łącząca wszystkie formaty handlu detalicznego żywnością z 3778 punktami sprzedaży, takimi jak hipermarkety i supermarkety, przeszła transformację cyfrową. Dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań IT w postaci Google Workspace, które mają celu jeszcze lepsze usprawnienie pracy grupowej, pracowników często pracujących zdalnie oraz zarządzanie tak ogromną liczbą ludzi rozproszonych w wielu krajach, firma Auchan Retail usprawniła jakość pracy oraz zautomatyzowała wiele procesów […]
Carrefour uruchomił dziewiąty już sklep w formacie Supeco. Nowy sklep, będący atrakcyjnym połączeniem dyskontu i hurtowni, został otwarty 29 października w Skarżysku Kamiennej. Carrefour rozwija strategię omnikanałowości, oferując klientom możliwość zakupów w różnych formatach, od małych osiedlowych sklepów poprzez supermarkety, hipermarkety, sklepy specjalistyczne oraz oraz on-line. W ramach tej strategii, sieć otworzyła 29 października kolejną, dziewiątą już placówkę Supeco, tym razem w Skarżysku-Kamiennej. Nowy sklep liczy 1100 metrów kwadratowych i oferuje klientom około 4500 produktów. […]
Groszek – jedna z największych w Polsce sieci sklepów franczyzowych, organizowana przez Grupę Eurocash – obchodzi właśnie swoje 20-lecie. Z tej okazji jej sklepy zyskają nowy logotyp, identyfikację wizualną i nową aranżację wnętrza. Sieć, licząca już ponad 1920 placówek, uruchomiła również nową aplikację dla konsumentów i system „Groszek POS” dla swoich franczyzobiorców, który pozwala m.in. na tworzenie spersonalizowanych promocji. To kolejna z sieci organizowanych przez naszą Grupę, która w ostatnim czasie zmienia logotyp i wprowadza […]
W październiku Grupa Chorten przekroczyła liczbę stu sklepów partnerskich w regionie Południe, który obejmuje województwa śląskie, małopolskie i podkarpackie. Dynamiczna ekspansja w tej części kraju będzie postępować w kolejnych miesiącach. Dzięki umowie partnerskiej z niezależnymi detalistami prowadzącymi dwie placówki handlowe w Mysłowicach przy ul. Kokota i Brzezińskiej, region Południe Grupy Chorten ma już ponad 100 sklepów. Rok temu zaczynaliśmy na tym terenie zupełnie od zera, pierwsza umowa została podpisana w połowie października 2019 roku, a […]