Po konwersji Tesco, która pozwoliła na ekspansję Netto we wschodniej i południowej części Polski, przed siecią kolejny, ważny krok w drodze do dalszego rozwoju. Podjęto decyzję, że rozbudowa zespołu biura głównego będzie wiązać się z przeniesieniem siedziby Netto do Warszawy. Dotychczasowe biuro w Szczecinie będzie działać jako oddział regionalny. W ciągu ostatniego roku, po przejęciu niemal 300 sklepów Tesco, Netto Polska powiększyło się do 650 placówek w całym kraju. To doskonały moment na podjęcie działań […]
Aktualności
Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego must have, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej kampanii internetowej, prasie, social mediach, a także w największych stacjach telewizyjnych. Ser żółty to dla większości z nas jeden z podstawowych […]
Nowość dla wytrawnych smakoszy od marki Helcom Premium. To owocowe pasty z dodatkiem białego lub czerwonego wina, które dodadzą wyjątkowego smaku i aromatu zarówno deserom, jak i wytrawnym przekąskom. Nowa linia produktów Helcom Premium W katalogu produktów Helcom Premium nie brakuje odważnych i zarazem starannie przemyślanych połączeń smakowych. Tym razem marka postawiła na owocowy rarytas z dodatkiem wina, który świetnie komponuje się na przykład z różnymi gatunkami serów. W ofercie dostępne są cztery wyjątkowe wersje […]
Delikatesy Centrum otworzyły we Wrocławiu nowy autorski projekt supermarketu w odświeżonym formacie ReFresh. Nowe Delikatesy Centrum to koncept kompaktowego supermarketu z rozszerzoną strefą produktów świeżych, w tym z selekcją dań gorących, przygotowywanych codziennie w sklepie. Projekt ReFresh to zmodernizowany i powiększony koncept uniwersalnego supermarketu sieci Delikatesy Centrum. Sklep został zaprojektowany tak, by na relatywnie niewielkiej powierzchni sprzedażowej (ok. 400 m2) wzmocnić realizację misji codziennych zakupów, łącząc ją z wybranymi funkcjami convenience i stock up (czyli […]
Sieć dyskontów niespożywczych Action prezentuje dobre wyniki skonsolidowane za pierwszy kwartał roku obrotowego 2022, odnotowując 42% wzrost sprzedaży, w porównaniu do tego samego okresu w poprzednim roku. Od początku 2022 r. Action otworzył 15 sklepów w Polsce i ma w planach kolejne. Rozwój sieci w Polsce Od stycznia Action otworzył w Polsce 15 sklepów oraz centrum dystrybucyjne w Bieruniu. Na początku maja firma uruchomiła kolejne trzy markety: w Żaganiu, Jaśle oraz Rumi – najbardziej wysuniętą […]
Polska sieć supermarketów POLOmarket 13 maja otworzyła kolejny w tym roku nowy obiekt. Tym razem inwestycja została zrealizowana w Pruszczu Gdańskim. Jest to pierwszy sklep sieci POLOmarket w tym mieście. W zakresie inwestycji, supermarket w Pruszczu Gdańskim został zaprojektowany zgodnie z najwyższymi standardami sieci i wg najnowszego konceptu. Funkcjonalne i szerokie aleje zakupowe oraz odpowiednio dostosowany układ regałów zapewniają bardzo wysoki komfort codziennych zakupów. Obiekt posiada także szereg proekologicznych rozwiązań takich jak pompa ciepła zintegrowana […]
Lidl Polska już od 20 lat towarzyszy Polakom podczas codziennych zakupów, oferując produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach. Równolegle sieć angażuje się w obszary ważne społecznie, czyniąc tym samym otoczenie bardziej przyjaznym, a przyszłość kolejnych pokoleń – lepszą. Oferując sprawdzone rozwiązania, firma od dwóch dekad odpowiada na potrzeby klientów. Lidl Polska rozpoczyna świętowanie swojego 20-lecia oraz podsumowuje wyniki eksportu za 2021 rok. Sieć osiągnęła kolejny rekordowy wynik. Dokładnie w kwietniu 2022 roku mija 20 lat, kiedy […]
Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki, inspirowane znanymi i lubianymi ciastami: czekolada Tarta cytrynowa 43% cocoa 100 g, zachwycająca orzeźwiającym nadzieniem cytrynowym z chrupiącymi drobinkami oraz Brownie z malinami 43% cocoa 100 g, o smaku soczystej maliny i szlachetnej czekolady Wawel. Oba nowe produkty powstają w oparciu o sprawdzone receptury i najwyższej jakości surowce oraz dobre składniki. Nowe smaki czekolad Wawel bazują na szlachetnej ciemnej czekoladzie, której aksamitna konsystencja oraz głęboki, aromatyczny […]
Czekoladę uwielbiają niemal wszyscy, niezależnie od wieku. To jeden z tych produktów, który poza pysznym, słodkim smakiem, jest bazą większości deserów, a nawet dodatkiem do dań wytrawnych. Już niewielka jej dawka wyzwala w naszym mózgu wyrzut endorfin, a odpowiednio dobrany przysmak dostarcza dziennej dawki magnezu. Glovo podsumowało, jakie rodzaje czekolady wybieramy chętniej, kiedy i w jakich miastach dajemy się skusić na deser z dostawą pod drzwi najczęściej, a także jak wypada pod tym kątem Polska […]
Według badań 82% konsumentów oczekuje od produktów wysokiej jakości w niskiej cenie. Klienci przywiązują też wagę do etyki biznesu, który prowadzi firma oraz lokalnego pochodzenia produktów1. Jak więc sprostać rosnącym oczekiwaniom na rynku i jak w oparciu o nie budować swoje portfolio. Na te pytania odpowiadali uczestnicy bloku dyskusyjnego poświęconego innowacyjności w podejściu do potrzeb klienta i kształtowania jego postaw podczas tegorocznego Poland&CEE Retail Summit 2022. Istotną rolę w kształtowaniu postaw konsumenckich jest edukacja, która […]