Woolworth, jedna z najszybciej rozwijających się sieci domów towarowych w Niemczech i pionier współczesnego handlu detalicznego, 12 maja uruchamia drugi sklep w Polsce – tym razem w Poznaniu. Otwarcie pierwszego obiektu miało miejsce 8 maja br. w Krakowie. Na klientów, którzy w dniu jego otwarcia odwiedzą Galerię Pestka przy ul. Aleje Solidarności 47, czekają liczne promocje produktowe. W tym ponad 5000 artykułów poniżej 13 zł, „Hity na Otwarcie” i inne niespodzianki od Woolworth Polska.
Poznań to drugie po Krakowie miasto, gdzie pojawi się salon sprzedaży z szyldem Woolworth. Dla tej posiadającej ponad 580 sklepów w Niemczech sieci dyskontów i domów towarowych to istotne wydarzenie. Poznań nie bez przyczyny uchodzi od dekad za stolicę polskiego handlu.
Woolworth Poznań, Galeria Pestka
Uruchomienie sklepu przy ul. Aleje Solidarności 47 w Poznaniu to dobra wiadomość dla lokalnych konsumentów, ale także kolejny krok w kontekście ekspansji sieci Woolworth w naszym kraju. Zarządzający nią planują otwarcia od 15 do 20 obiektów handlowych rocznie. W kolejce już czeka Warszawa, gdzie powstanie trzeci dyskont marki w Polsce, którego otwarcie zaplanowane jest na 26 maja br.
Mieszkańcy Poznania i okolic począwszy od 12 maja zdecydowanie będą mieli w czym wybierać. Wszystko za sprawą szerokiego asortymentu produktów codziennego użytku w promocyjnych cenach, co stanowi wizytówkę Woolworth. W ofercie kupujący znajdą m.in. tekstylia i odzież dla wszystkich członków rodziny, sprzęt AGD, produkty drogeryjne czy dekoracyjne. Określenie „szeroki asortyment” nie jest jedynie pustym sloganem marketingowym. Faktem jest, że obejmuje on średnio od 8 do 12 tys. pozycji na sklep, co w połączeniu z przyjaznymi cenami ma zagwarantować marce mocną pozycję na polskim rynku.
Podczas otwarcia sklepu Woolworth w Galerii Pestka odwiedzający będą mieli także okazję przekonać się, jak kluczową wartością dla marki jest klient i jego komfort. Lokalizowanie swoich obiektów handlowych blisko centrów miast, na terenach z wysoką dostępnością miejsc parkingowych to priorytet i dobry standard, który Woolworth praktykuje od lat za zachodnią granicą.
***
Woolworth to firma handlowa o wieloletniej renomie i najszybciej rozwijająca się niemiecka sieć detaliczna. W Niemczech posiada ponad 580 oddziałów i chciałaby podwoić ich liczbę. Od maja 2023 roku Woolworth jest obecny również w Polsce. Sklepy sieci charakteryzują się różnorodnym asortymentem towarów codziennego użytku. Rozciąga się on od artykułów dekoracyjnych i artykułów gospodarstwa domowego, przez elektronikę, drogerie i artykuły upominkowe, po odzież dla całej rodziny. Woolworth angażuje się w oszczędną produkcję szerokiej gamy towarów, zwracając uwagę na produkty nadające się do recyklingu oraz na redukcję materiału opakowaniowego.
Woolworth Polska