Kultowa olsztyńska marka lodów Bolero wystartowała z projektem „Dzieciaki na trzepaki”. Akcja ma na celu ożywić osiedlowe trzepaki w Olsztynie i zachęcić dzieci i młodzież do aktywności na świeżym powietrzu, wykorzystując przy tym trzepaki, które jeszcze nie dawno były najlepszym miejscem do spotkań dzieci i młodzieży na wielu osiedlach w mieście.
Czy dzieciaki wrócą na trzepaki? Czy trzepaki mogą dziś zastąpić telefony i konsole?
Pewnie nie, ale dzięki akcji marki Bolero #DzieciakiNaTrzepaki, która ruszyła na olsztyńskim osiedlu Jaroty, z pewnością mogą znów przyciągnąć uwagę najmłodszych!
Projekt „Dzieciaki na trzepaki”
Misją i celem akcji organizowanej przez markę Bolero jest powrót do prostych i wartościowych relacji międzyludzkich – OFFLINE sprzed ery smartfonów.
Dzięki olsztyńskim artystkom Agnieszce Markowicz i Angelice Saniewskiej-Obarek, dwa pierwsze trzepaki w Olsztynie zyskały nowy, kolorowy blask.
Wierzymy, że niczym magiczne talizmany przyciągną one dzieci, ale i dorosłych!
– informuje Bolero w swoich social mediach.
Trzepaki Bolero
Czy Olsztyn będzie miał swoją mapę kolorowych trzepaków Bolero, na wzór wrocławskiej mapy krasnali czy gdańskiej mapy murali?
Wszystko na to wskazuje, ponieważ zainteresowanie akcją #DzieciakiNaTrzepaki rośnie, a mieszkańcy olsztyńskich osiedli coraz częściej pytają o to, czy są w planach kolejne lokalizacje kolorowych trzepaków.
Lokalizacje dwóch pierwszych trzepaków w Olsztynie:
Dziewczyno, chłopaku, widzimy się na trzepaku! – to hasło przewodnie akcji organizowanej przez markę Bolero 🙂
Bolero Premium