Stokrotka

Rusza kolejny sklep franczyzowy Stokrotki

Stokrotka Market

28 sierpnia przy ulicy Zamoyskiego 60A w Zamościu Stokrotka Sp. z o.o. otworzyła nowy Market. Jest to pierwszy sklep franczyzowy w formacie Market tej sieci. W kwietniu bieżącego roku Stokrotka wyszła na rynek z ofertą współpracy w ramach partnerskiego systemu franczyzowego. Dotychczas franczyza funkcjonowała w formacie supermarket, obecnie Stokrotka otwiera się także na mniejszy format o powierzchni sklepu 200-400 m2. Nowy format zapewniać będzie pełne codzienne zakupy dla każdego klienta, w tym wyczerpującą ofertę produktów świeżych […]

RAPORT: W której sieci handlowej najchętniej robisz zakupy?

W której sieci handlowej najchętniej robisz zakupy?

W ostatnim czasie na łamach naszego serwisu coraz częściej publikujemy sondy do głosowania. Tym razem pytaliśmy naszych Czytelników o to “W której sieci handlowej najchętniej robią zakupy?” Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 1 lutego br. do 3 marca br. Udział w sondzie wzięło 17 największych w Polsce sieci handlowych. Zaangażowanie w oddawanie głosów przez naszych Czytelników przerosło nasze oczekiwania, gdyż w ciągu miesiąca w ankiecie oddano dokładnie 414 głosów. Uważamy, że […]

Stokrotka umacnia relacje z partnerami handlowymi

Dariusz Kalinowski - prezes zarządu sieci Stokrotka

Nowy zarząd oraz główni menadżerowie sieci detalicznej Stokrotka przygotowując się do realizacji nowej długoterminowej strategii rozwoju zorganizowali spotkanie ze swoimi kluczowymi partnerami handlowymi, aby na nowo zdefiniować wzajemne relacje. Hasłem przewodnim Spotkania Partnerów Biznesowych było „Stokrotka – kierunek na przyszłość”. Spotkanie Partnerów Biznesowych Stokrotki odbyło się 6 listopada br. w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie. Wzięło w im udział ponad 200 reprezentantów polskich i zagranicznych firm producenckich FMCG, m.in.: Danone, Coca – Cola, Grupa […]

Ulubione taniej i Najtaniej w Stokrotce

Stokrotka - najtaniej

W trosce o domowe budżety swoich Klientów sieć sklepów Stokrotka na bieżąco monitoruje rynek, aby oferta handlowa Stokrotki była jak najbardziej atrakcyjna. Dzięki temu na co dzień sklepy Stokrotka mogą zaoferować swoim Klientom niskie ceny ich ulubionych produktów. Chcąc ułatwić Klientom odnalezienie na półkach ich ulubionych i najczęściej kupowanych produktów, na które zostały obniżone ceny, sklepy sieci Stokrotka stosują 2 rodzaje oznaczeń dla tych produktów: „Ulubione taniej” – to produkty znanych marek, zarówno ogólnopolskich, jak i […]