Reklama w handlu

20% klientów robi zakupy pod wpływem digital signage

Unilumin zakupy

Już 70% konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20% dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli prognozy ekspertów sprawdzą się, 2019 rok w branży retail stanie pod znakiem multimedialnych form prezentowania treści reklamowych i informacyjnych. 2013 rok. W Londynie przy Piccadilly Circus zobaczyć można reklamę British Airways z małym chłopcem. Ku zaskoczeniu, gdy na niebie pojawia się samolot, obraz ożywa – chłopiec wstaje z rączką zwróconą ku górze, a na ekranie […]

Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 roku

Sektor handlu przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł, ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego największy konkurent – właściciel sieci Biedronka […]

Nowy portal rynku FMCG

FMCG

Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG – Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować Państwu najświeższe informacje z branży handlowej, ciekawe wywiady i przegląd nowości na rynku FMCG i pokrewnych. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się stworzyć profesjonalny serwis, do którego codziennie zaglądać będzie kadra zarządzająca firm spożywczych, a także ich pracownicy, właściciele sklepów, firm dystrybucyjnych  jak również niezwiązani bezpośrednio z branżą handlową – ludzie zwyczajnie zainteresowani daną […]