Promocja

Nietypowe akcje promujące nowe produkty na rynku

Verbena

Wprowadzanie nowego produktu na rynek wcale nie jest proste. Oprócz zapewnienia dystrybucji i dostępności na półce sklepowej trzeba sprawić, aby jak najwięcej osób z potencjalnej grupy docelowej dowiedziało się o nim oraz żeby chciało go zakupić. Stosuje się więc w tym celu szereg zabiegów, takich jak reklamy w telewizji, w radiu, w Internecie, promocje w supermarketach czy konkursy konsumenckie. Jednak dziś warto przedstawić kolejne narzędzie, które może sprawić, że nasz produkt zostanie zauważony – niestandardowe […]

Miliardowe inwestycje handlu w reklamę w 2016 roku

Sektor handlu przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł, ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego największy konkurent – właściciel sieci Biedronka […]

Cukier Królewski i Delecta ponownie razem

Sukces cross-promocji Cukru Królewskiego i marki Delecta w 2014 roku skłonił producentów obu marek do podjęcia decyzji o ponownym połączeniu sił. Właśnie rusza tegoroczna edycja promocji – do każdych 3 opakowań Dżemixu marki Delecta, dodawany będzie 1 kg białego Cukru Królewskiego. Moda na gotowanie oraz zapełnianie spiżarni przetworami domowej roboty nie przemija. Aby pomóc konsumentom podtrzymać tę polską tradycję przecierania, smażenia i wekowania owoców z naszych ogrodów i sadów, producenci Cukru Królewskiego i Dżemixu przygotowali specjalną ofertę. […]

Wspólna promocja marek Lindt i Lavazza

Lavazza & Lindt

Promocyjne opakowanie kawy mielonej Lavazza Oro z czekoladą Lindt Excellence wchodzi do sprzedaży 12 maja.  Lavazza Quaita Oro, której autoryzowanym dystrybutorem w Polsce jest Mokate, powstała w 100 procentach z najwyższej jakości ziaren Arabiki pochodzących z terenów południowej i centralnej Ameryki. To doskonała propozycja dla koneserów i amatorów mocnej kawy, polecana szczególnie do ekspresów ciśnieniowych. Z kolei czekolada Lindt Excellence Orange Intense charakteryzuje się wyjątkowym połączeniem aromatycznej gorzkiej czekolady z intensywnym soczystym smakiem pomarańczy, wzbogaconym płatkami migdałów […]

Korzystaj z darmowego Internetu dzięki batonowi Lion

Promocja LION z darmowym Internetem

Należąca do Nestlé marka LION,  we współpracy z operatorem sieci Orange, przygotowała unikalną ogólnopolską promocję konsumencką. By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy Internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się aż 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi Internet w telefonie. Działania marketingowe […]

Wspólna promocja Indykpolu i marki Winiary

Indykpol - Winiary

Indykpol wraz z marką Winiary przystępują do kolejnych wspólnych akcji promocyjnych. Pierwsza opiera się na zestawieniu dwóch produktów – Filetu z kurczaka Poldrob z WINIARY POMYSŁ NA… Tajską zupę z kurczakiem. Kupując Filet z kurczaka Poldrob konsumenci otrzymają WINIARY POMYSŁ NA… Tajską zupę z kurczakiem gratis, co pozwoli w prosty sposób przygotować egzotyczną, pyszną zupę według przepisu umieszczonego na opakowaniu. W marce Poldrob oferowane jest najwyższej jakości świeże mięso z kurczaka z wybranych polskich hodowli. […]

Kinowa promocja Nudli Knorr

Kinowa promocja nudli Knorr

Nudle Knorr proponują swoim fanom kolejną promocję. Nudlożercy znowu mogą otrzymać bilety do kina w specjalnej zniżkowej cenie. Każdy, kto od 1 do 28 lutego 2013 r., w poniedziałek, wtorek, środę lub czwartek, przyniesie do kasy kin Cinema City lub Helios cztery opakowania z Nudli Knorr, wymieni je na bilet na film 2D za 10 PLN. Szybki ciepły posiłek, a potem seans filmowy w niskiej cenie to doskonała propozycja na zimowy wieczór! Więcej informacji oraz […]

Wszystko* o 10% taniej. Przez cały tydzień. W całej Polsce. Tylko w Lidlu.

Lidl logo

Po raz pierwszy w Polsce sieć marketów zdecydowała się wprowadzić wspólny rabat na wszystkie* sprzedawane artykuły – i to na cały tydzień! Od 10 do 16 września we wszystkich sklepach sieci Lidl w Polsce klienci za wszystkie*zakupy zapłacą aż 10% mniej niż na co dzień. Lidl od zawsze uświadamia klientów, że produkty najwyższej jakości wcale nie muszą być drogie. Tą akcją chcemy utwierdzić naszych stałych klientów w tym przekonaniu, a jednocześnie zachęcić wszystkich innych do […]

Nowa kolekcja kultow​ych kubków NESCAFÉ​

Promocyjne opakowanie NESCAFE CLASSIC z kubkiem

Ciepły koc, ulubiona książka i kubek gorącej kawy NESCAFÉ, oczywiście czerwony kubek! Właśnie tak już niedługo będą wyglądać długie i chłodne jesienne wieczory. Specjalnie na jesień firma Nestlé przygotowała promocję z czterema nowymi kubkami NESCAFÉ. Zbierz je wszystkie i ciesz się doskonałym smakiem kawy. Co sekundę na kuli ziemskiej wypija się ok. 4,500 filiżanek kawy NESCAFÉ CLASSIC. Jest to bez wątpienia ulubiona i najpopularniejsza kawa rozpuszczalna w Polsce i na świecie. Równie kultowy jest czerwony […]

Ole! i Knorr – Idealne połączenie

Ole + Knorr

W lipcu rusza akcja promocyjna Ole! i Knorr. W rolach głównych warzywne przekąski Ole! i sosy sałatkowe Knorr.  Na sklepowych półkach pojawią się promocyjne opakowania słoiczków Ole!, do których dołączone są gratisowe saszetki z sosami sałatkowymi Knorr. Duet idealny! Najwyższej jakości warzywa w przekąskach Ole! oraz kompozycje dojrzewających w słońcu ziół i warzyw stworzone przez szefów kuchni Knorr pozwolą przygotować pyszne letnie sałatki. Prosto i szybko! Na konsumentów czekają trzy niebanalne połączenia przekąsek Ole! z sosami […]